Balenciaga, kan makkelijk met dat salaris.quote:Op zondag 13 december 2020 21:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een toestand weer. Wat moet hij dan dragen? Klompen?
Denk dat Rutte wel wat meer smaak heeft dan klapjostis met balenciagasquote:Op zondag 13 december 2020 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Balenciaga, kan makkelijk met dat salaris.
Nou inderdaad!quote:Op zondag 13 december 2020 23:32 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Denk dat Rutte wel wat meer smaak heeft dan klapjostis met balenciagas
quote:
Je weet dat dat type schoen al ruim 100 jaar bestaat en ondertussen al 23x bij verschillende generaties populair was eh?quote:Op zondag 13 december 2020 21:47 schreef 01100101 het volgende:
Een VVD'er die een connectie probeert te maken met het 'gewone volk' door gympies te dragen wat pakweg 10 jaar terug populair was onder middelbare scholieren en dan ook nog eens een gloednieuw paar van het merk.![]()
![]()
Ja, maar die zijn niet echt echt, tochquote:Op maandag 14 december 2020 08:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kan prima, je hebt namelijk ook lederen en gevoerde modellen.
Hoezo zijn die niet echt?quote:Op maandag 14 december 2020 09:09 schreef babylon het volgende:
Ja, maar die zijn niet echt echt, toch
Ja weet ik wel, maar nou, he, dan klopt mijn opmerking niet meerquote:Op maandag 14 december 2020 09:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hoezo zijn die niet echt?
https://www.converse.com/(...)005CHO20M_black.html
https://www.converse.com/(...)gh-top/568763MP.html
Etc
Als dat zo was, waarom zie ik ze dan nauwelijks meer in het straatbeeld ? Gothics en skaters bestaan ook nog steeds, maar nu betreft het een heel kleine subcultuur vergelijkbaar met mensen die zich in hun vrije tijd victoriaans of als de jaren 50 kleden. Bovendien zit de waarde van All Stars erin dat ze er "gedragen" gaan uitzien naar verloop van tijd, omdat dat samenhangt met het zo eenvoudig mogelijk gekleed erbij lopen. Daarom is het niet geloofwaardig wat betreft een pr strategie voor een VVD'er.quote:Op maandag 14 december 2020 08:42 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je weet dat dat type schoen al ruim 100 jaar bestaat en ondertussen al 23x bij verschillende generaties populair was eh?
En vooral ook: dat er meer generaties bestaan dan alleen jouw generatie?
Schoenen.quote:Op zondag 13 december 2020 21:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een toestand weer. Wat moet hij dan dragen? Klompen?
Bij haar matcht de combinatie dan nog wel, maar ook hier is het nogal treurig om het als pr strategie te gebruiken. Beter wordt er actief gewerkt aan het vebeteren van de situatie van mensen in een ongelukkige positie, dan te doen alsof je best normaal bent en op een gelijke uitgangspositie met deze mensen staat door All Stars te dragen.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik draag sindsdien geen allstars meer, straks wordt je bij de halfpipe door je fellow kids nog aangezien voor vvd'er, helemaal niet tantoe spang natuurlijk
Omdat ze nu even niet extreem populair zijn. Met die schoen komt dat vanzelf wel weer oer een jaar / 5 jaar / 10 jaar..quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:27 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Als dat zo was, waarom zie ik ze dan nauwelijks meer in het straatbeeld ?
Skaters zijn meer van de Vans, DC en Globe.quote:Op dinsdag 15 december 2020 07:54 schreef Marsenal het volgende:
Ik draag sindsdien geen allstars meer, straks wordt je bij de halfpipe door je fellow kids nog aangezien voor vvd'er, helemaal niet tantoe spang natuurlijk
Volgens mij droeg Rutte nog geen All Stars in het eerste jaar van zijn premierschap. De artikelen over zijn voorkeur voor gympies is iets van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Omdat ze nu even niet extreem populair zijn. Met die schoen komt dat vanzelf wel weer oer een jaar / 5 jaar / 10 jaar..
En daarbij: na je 25-30ste heb je als persoon een bepaalde kledingstijl aangenomen. De kans dat die nog gaat veranderen is nihil. In het geval van Rutte horen daar schijnbaar All Stars bij. In mijn geval betreft dat dragen van hoodies. In een ander geval betreft dat het dragen van maatwerkpakken.
Rutte doet dus maar waar hij zich lekker bij voelt. Prima. Ieder zijn ding.
Daar gaat dus al zijn geld in zitten.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:41 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is wel van alle markten fietsen thuis
Daarom zit ik ook op Fok.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:48 schreef SuperwormJim het volgende:
Je daar druk om maken.![]()
Wat een kutleven heb je dan.
Wanneer ik er zin in heb.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En op FOK!, kom je daar ook wel eens?
Die man snapt wat werkelijk belangrijk is.quote:Op donderdag 17 december 2020 07:46 schreef Pharkus het volgende:
Ik dacht even dat dit ging over de 'all stars' van het kabinet. Gelukkig gaat het over schoenen in plaats van het falende beleid. Slimme zet, beetje gekopieerd van hugo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |