Ik lees dat het Amsterdams is, hm dat ben ik nietquote:
Waar lees je dat?quote:Op zondag 13 december 2020 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees dat het Amsterdams is, hm dat ben ik niet
Ben helemaal niet preuts... maar heb helemaal niets met poep, schijt of andere (taal)( grappen)quote:Op zondag 13 december 2020 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees dat het Amsterdams is, hm dat ben ik niet
Ik heb al maanden een abo van ik niet weet wie.quote:Op zondag 13 december 2020 20:05 schreef Sestra666 het volgende:
Bedankt anonieme fokker voor mijn abo![]()
Heerlijke TV waren die!quote:
Het is geen poep- of piesgrap, het is een serieuze zaak over geldquote:Op zondag 13 december 2020 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben helemaal niet preuts... maar heb helemaal niets met poep, schijt of andere (taal)( grappen)
Poeplap trekken is gewoon betalen niks mario's aanquote:Op zondag 13 december 2020 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben helemaal niet preuts... maar heb helemaal niets met poep, schijt of andere (taal)( grappen)
Taal word hier onnodig gebruikt.quote:Op zondag 13 december 2020 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is geen poep- of piesgrap, het is een serieuze zaak over geld
Komt daar ook de uitdrukking dat geld stinkt vandaan?quote:Op zondag 13 december 2020 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had het antwoord al gegeven...poeplap is een portemonnee...afgeleid van poep is achterwerk in België en veel mensen/mannen hebben hun knip in de achterzak.of zoiets
k had leuk plaatje maar kan hem er niet inkrijgen ggrrr ellende op ipadquote:Op zondag 13 december 2020 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is geen poep- of piesgrap, het is een serieuze zaak over geld
Ja nou ja lekker belangrijk Danny heeft 100 en nog wat meer in zijn poeplapquote:Op zondag 13 december 2020 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had het antwoord al gegeven...poeplap is een portemonnee...afgeleid van poep is achterwerk in België en veel mensen/mannen hebben hun knip in de achterzak.of zoiets
Wat wil je dan dat er in een sc gepost wordt?quote:Op zondag 13 december 2020 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Taal word hier onnodig gebruikt.
Nee, dat komt letterlijk uit de kerk.quote:Op zondag 13 december 2020 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt daar ook de uitdrukking dat geld stinkt vandaan?
Even oploaden via https://postimages.org ?quote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
k had leuk plaatje maar kan hem er niet inkrijgen ggrrr ellende op ipad
Alles! Behalve dat...quote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat er in een sc gepost wordt?
Kerk mensenquote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat komt letterlijk uit de kerk.
Rijke mensen lieten zich begraven onder de kerkvloer, binnen.
Aangezien dat dat niet altijd diep genoeg ging, stonk dat vele maanden in de kerk.
Hence: Rijke Stinkert.
Leuke weetjes zijn dat, deze iets minder, maar toch.quote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat komt letterlijk uit de kerk.
Rijke mensen lieten zich begraven onder de kerkvloer, binnen.
Aangezien dat dat niet altijd diep genoeg ging, stonk dat vele maanden in de kerk.
Hence: Rijke Stinkert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |