Wat minder is dan normaal YouTube premium..quote:Op zondag 13 december 2020 19:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost 48¤ per jaar extra. Ik ben wel een Nederlander natuurlijk. 😁
48 boven op de normale prijs.quote:Op zondag 13 december 2020 19:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Wat minder is dan normaal YouTube premium..
Ah zo. Maar ja, dat moet je er voor over hebben als je Apple wil gebruiken.quote:Op zondag 13 december 2020 19:42 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
48 boven op de normale prijs.
Prijs is 12 euro per maand, via Apple 16 euro per maand voor hetzelfde.
Omdat er mensen zijn die niet gebruik willen maken van een, in principe onnodige, geldkostende tussenpersoon. De koper betaald en de verkoper, een winkel of zo, nog meer.quote:Op zondag 13 december 2020 22:44 schreef Mikeytt het volgende:
Waarom zijn er mensen zonder creditcard?
Ik betaal denk ik maar 40 euro per jaar ofzo voor zo'n kaart. Te verwaarlozen bedrag met het voordeel dat alles wat je koopt automatisch verzekerd is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 01:39 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die niet gebruik willen maken van een, in principe onnodige, geldkostende tussenpersoon. De koper betaald en de verkoper, een winkel of zo, nog meer.
De wereldpinkaart van m'n bank is meer dan genoeg.
Dan maar geen auto van Herz; is toch een kutbedrijf.
En dan heb je ook nog van die zogenaamde patsers met een zogenaamde Golden Card, zelfs platina![]()
Maar ik moet toegeven; de reclamecampagnes van die toko's levert hen geen windeieren op
Maar hèb je ook in praktijk iets aan die verzekering?quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik betaal denk ik maar 40 euro per jaar ofzo voor zo'n kaart. Te verwaarlozen bedrag met het voordeel dat alles wat je koopt automatisch verzekerd is.
Youtube vanced.quote:Op zondag 13 december 2020 19:34 schreef Hamzoef het volgende:
Ben die reclames beu, schijnt dat je dat gewoon uit kan zetten als je betaalt. Nice.
Ik dus op mijn laptop inloggen, maar ik zie niet hoe ik kan betalen. Ja, met credit card, maar die heb ik niet.
Waarom kan ik anno 2020 niet gewoon met iDeal betalen? 😒
Gelukkig kan jij er blijkbaar mee omgaan; ik hoor en lees vaak dat het een soort van extra roodstaan bij de bank is, oftewel een lening.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik betaal denk ik maar 40 euro per jaar ofzo voor zo'n kaart. Te verwaarlozen bedrag met het voordeel dat alles wat je koopt automatisch verzekerd is.
Je bedoelt je bank, waar je waarschijnlijk al je pinpas hebt? Daar heb ik ook mijn creditcard namelijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 01:39 schreef gepromoveerT het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die niet gebruik willen maken van een, in principe onnodige, geldkostende tussenpersoon.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:37 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Je bedoelt je bank, waar je waarschijnlijk al je pinpas hebt? Daar heb ik ook mijn creditcard namelijk.
Aangevraagd toen ik op vakantie ging naar de VS, en sindsdien gehouden omdat het superhandig is om overal op internet mee te betalen en voor abonnementen bij buitenlandse bedrijven zoalsNintendo,Apple en Google. Bij Steam ook paar klikken om een game te kopen, etc. etc.
Ik betaal ¤ 3,10 per maand voor het basispakket bij de Rabobank, waar dan de creditcard bij in zit, dat vind ik het wel waard voor het gemak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |