Alles in z’n eentje oplossen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:42 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
PSV is echt de enige ploeg ter wereld die elke week hun 4 beste spelers moet wisselen.
En wtf was die Sangare aan het doen in de 2de helft.
Oplossen? Ballen die 400 meter omhoog werden geschoten, wereldrecord aan balverlies en meer onrust aan de bal dan bambi op het ijs.quote:
Ja, als je alle kwaliteit naast en voor ‘m eruit haalt wordt het voor hem niet makkelijk om zich staande te houden.quote:Op zondag 13 december 2020 18:43 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Oplossen? Ballen die 400 meter omhoog werden geschoten, wereldrecord aan balverlies en meer onrust aan de bal dan bambi op het ijs.
Iemand als Viergever bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 december 2020 18:49 schreef PSVCL het volgende:
Een ervaren CV erbij zou wel lekker zijn achterin. Wat een chaos na de 1-2
Die is wel ervaren ja, maar net zo onrustig als de rest.quote:Op zondag 13 december 2020 18:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Iemand als Viergever bijvoorbeeld?
Daar heb je de xG niet voor nodig, dat heeft iedereen gezienquote:Op zondag 13 december 2020 19:00 schreef Generationalpha het volgende:
Wil niet te bijdehand doen over XG enzo maar feit is wel dat Utrecht deze wedstrijd twee keer zoveel heeft gecreëerd heeft dan PSV.
Dat moet toch zorgen baren.
3 Punten gepakt in een miserabel slechte wedstrijd.quote:Op zondag 13 december 2020 19:00 schreef Generationalpha het volgende:
Wil niet te bijdehand doen over XG enzo maar feit is wel dat Utrecht deze wedstrijd twee keer zoveel heeft gecreëerd heeft dan PSV.
Mwoah. Denk dat Utrecht zich eerder zorgen moet maken om de 11 goals in 12 potjes en het feit dat ze zelfs in het rechterrijtje staan. Daar doet een uitschieter als vandaag niks aan af.quote:Op zondag 13 december 2020 19:00 schreef Generationalpha het volgende:
Dat heeft met hun bloedwaardes te maken las ik vandeweek... Schmidt is van de wetenschapquote:Op zondag 13 december 2020 18:42 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
PSV is echt de enige ploeg ter wereld die elke week hun 4 beste spelers moet wisselen.
Dan is PSV de enige ploeg die enigzins fit is dankzij die wisselsquote:Op zondag 13 december 2020 18:41 schreef Buitendam het volgende:
Wordt een topmaand in januari. Teams als Utrecht en Heerenveen zijn al randje te moeilijk.
Als iemand veel goals maakt boeit het me weinig hoe ze gemaakt worden. Liever dertig intikkers in een jaar dan vijf fraaie goals.quote:Op zondag 13 december 2020 22:33 schreef Generationalpha het volgende:
Ben wel benieuwd wat jullie nu eigenlijk van Malen vinden? Hij maakt ze toch wel weer vrij makkelijk dit jaar, maar wat vinden jullie van zijn techniek?
Misschien ben ik te kritisch maar ik vind het nog steeds veel intikkers en frommelgoals.
Snap dat hij voor PSV belangrijk is maar vaak zie je dan wel dat spelers die op zo'n beperkte manier hun goals maken ze op een hoger niveau niet maken.quote:Op zondag 13 december 2020 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als iemand veel goals maakt boeit het me weinig hoe ze gemaakt worden. Liever dertig intikkers in een jaar dan vijf fraaie goals.
Net als Luuk die de helft van z'n goals koppend maakt.
Tsja, als je spelers op hun tandvlees lopen zijn ze in het weekend toch wat sneller aangebrand waardoor ze mensen gaan neersteken enzo. Weet niet wat je liever moet willen.quote:Op zondag 13 december 2020 18:42 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dat zie je in Oranje. Daar vind ik Malen niet bestquote:Op zondag 13 december 2020 22:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Snap dat hij voor PSV belangrijk is maar vaak zie je dan wel dat spelers die op zo'n beperkte manier hun goals maken ze op een hoger niveau niet maken.
Ik vind het wel een goeie speler hoor, niet vergeten dat hij een zware blessure heeft gehad wat hem terug heeft geworpen maar ook weer ontwikkelingstijd heeft gekost, eens kijken waar hij aan het eind van dit seizoen staat, productief is hij al.quote:Op maandag 14 december 2020 09:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zie je in Oranje. Daar vind ik Malen niet best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |