Zo'n zuiver schot, dat hebben er niet veel. Neem maar mee naar het EKquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:17 schreef Zorro het volgende:
Gakpo is ook de enige speler waarvan je weet dat die bal er gewoon in gaat als hij een schietkans krijgt
Wel lekker dat hoewel ie 60 minuten als een drol speelt dan wel gewoon goed voor de goal blijft.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:17 schreef Zorro het volgende:
Gakpo is ook de enige speler waarvan je weet dat die bal er gewoon in gaat als hij een schietkans krijgt
Ik denk/hoop dat het meevalt.quote:
Ja mee eens, maar hou toch altijd m'n hart vast als er iemand geblesseerd van 't veld gaatquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat het meevalt.
Liep redelijk fit het veld af, en leek niet echt aangeslagen. Wissel uit voorzorg en fit worden in winterstop.
Ja dat heb ik bij Hendrix ook altijd. Maar dat is dan omdat ik bang ben dat hij volgende wedstrijd weer gewoon mee kan doen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja mee eens, maar hou toch altijd m'n hart vast als er iemand geblesseerd van 't veld gaat
Sowieso beperkt in alle facetten van het spel helaas. Loopt er niet een echt talent rond die ze de kans kunnen geven?quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Piroe heeft ook nog nooit gehoord van een bal afgeven he?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat heb ik bij Hendrix ook altijd. Maar dat is dan omdat ik bang ben dat hij volgende wedstrijd weer gewoon mee kan doen.
In principe hoort die helemaal niet te spelen natuurlijk. We hebben Zahavi, Malen, Madueke voor die positie, maar helaas behoorlijk wat blessures. Geen idee of er nog wat in de jeugd loopt, die Vertesse laatst in de EL (dacht ik) vond ik ook maar matig, oogkleppen op en gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:38 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Sowieso beperkt in alle facetten van het spel helaas. Loopt er niet een echt talent rond die ze de kans kunnen geven?
Die Sangaré is ook echt 100% nutteloos als je zelf in balbezit bent héEcht een dode schakel in je positiespel.
Ook wel moeilijk om dat tegen VVV niet te laten zien aangezien dat volgens mij gewoon het slechtste team in de Eredivisie isquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een betere tweede helft dan eerste helft?
Niks geflatteerds aan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Geflatteerde uitslag. Het was echt niet goed.
Jij vindt 4-1 geen representatieve uitslag voor de wedstrijd? Als je let op balbezit, schoten totaal en op goal, dan is dit een terechte uitslag. PSV was niet best nee, maar zelfs dan is 4-1 een terechte uitslag.quote:
Bij 4-1 denk ik aan een goede wedstrijd, maar dit was ontzettend matig. Als we in dezelfde vorm naar Amsterdam gaan zijn we de Sjaak.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vindt 4-1 geen representatieve uitslag voor de wedstrijd? Als je let op balbezit, schoten totaal en op goal, dan is dit een terechte uitslag. PSV was niet best nee, maar zelfs dan is 4-1 een terechte uitslag.
Swart?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij 4-1 denk ik aan een goede wedstrijd, maar dit was ontzettend matig. Als we in dezelfde vorm naar Amsterdam gaan zijn we de Sjaak.
Bij 4-1 denk jij aan een goede wedstrijd?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij 4-1 denk ik aan een goede wedstrijd, maar dit was ontzettend matig. Als we in dezelfde vorm naar Amsterdam gaan zijn we de Sjaak.
Als....quote:Als we in dezelfde vorm naar Amsterdam gaan zijn we de Sjaak.
Geflatteerd dus? Oké.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij 4-1 denk jij aan een goede wedstrijd?
PSV kan schijnbaar met matig spel met 4-1 winnen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |