Over 1 rondje is het nog net even wat anders maar ok, of Perez de juiste vervanger van Albon gaat zijn heb ik echt m'n twijfels overquote:Op maandag 14 december 2020 12:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Ben ik het mee oneens wat betreft dat hij snel is. Ik vind een kwalificatie een goede indicatie van wel of niet snel zijn aangezien je tijdens de race toch vaak met verschillende situaties te maken hebt die je snelheid beinvloeden (dirty air bijvoorbeeld). Als je dan kijkt hoe vaak Stroll op relatief grote afstand kwalificeerde van Perez (ook weer geen kwalitificatie monster) dan toont dat wat mij betreft aan dat Stroll niet bepaald snel is. Wat hij wel bovengemiddeld goed kan is regen rijden.
https://i.redd.it/6ptnjl8mzw461.png
Dat vaker lager dan Stroll is niet waar en vaak als hij lager eindigde was er wat.quote:Op maandag 14 december 2020 11:37 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Perez heeft het laatste half jaar goed gepresteerd maar de eerste 12 races (die ze samen reden) finishte hij vaker lager dan Stroll terwijl hij beter kwalificeerde.
Maar all in all denk ik (hoop ik?) wel dat Perez een betere coureur is dan Albon. Dat wil niet zeggen dat ik hem voor P3 zie strijden, zeker niet met de huidige RB. Ook volgend jaar wordt het kruimeltjes rapen voor RBR en hopen dat CP en McL niet sneller zijn geworden.
Dit zijn wel heel veel aannames in 1 postquote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Perez deed het dit seizoen supergoed in de Mercedes, maar ik vind zijn persoonlijkheid totaal niet bij Red Bull passen. Sowieso ook die knieval die hij laatst deed tijdens zijn persconferentie was tenenkrommend.
Hulk en Perez zijn qua kwaliteiten wel vergelijkbaar, al die jaren bij Force India waren ze goed aan elkaar gewaagd. Dusja als je dan moet kiezen is Hulk de makkelijkere keuze. Die zal voor een habbekrats wel in willen stappen.
Toch verwacht ik dat ze Albon nog een jaartje laten zitten omdat ze met alleen Max ook wel minimaal tweede worden als constructeur. Dan kan in 2021 Tsunoda instappen als hij het volgend jaar goed doet in de TR. Zo niet kunnen ze proberen om een ander talent nog los te weken. Zo zouden Norris of Russell prima kandidaten zijn.
Hulk een habbekrats, Perez krijg je geld toe.quote:Op maandag 14 december 2020 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Perez deed het dit seizoen supergoed in de Mercedes, maar ik vind zijn persoonlijkheid totaal niet bij Red Bull passen. Sowieso ook die knieval die hij laatst deed tijdens zijn persconferentie was tenenkrommend.
Hulk en Perez zijn qua kwaliteiten wel vergelijkbaar, al die jaren bij Force India waren ze goed aan elkaar gewaagd. Dusja als je dan moet kiezen is Hulk de makkelijkere keuze. Die zal voor een habbekrats wel in willen stappen.
Toch verwacht ik dat ze Albon nog een jaartje laten zitten omdat ze met alleen Max ook wel minimaal tweede worden als constructeur. Dan kan in 2021 Tsunoda instappen als hij het volgend jaar goed doet in de TR. Zo niet kunnen ze proberen om een ander talent nog los te weken. Zo zouden Norris of Russell prima kandidaten zijn.
Bekijk de resultaten dan ff want toen ik het op zocht was het nog wel zo.quote:Op maandag 14 december 2020 13:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat vaker lager dan Stroll is niet waar en vaak als hij lager eindigde was er wat.
Geloof ook niet dat Russell naar RB gaat, maar hij weet ook al dat hij volgend jaar niet bij Mercedes gaat rijden, terwijl 2022 ook geen zekerheidje is. Als Toto hem die zekerheid wel heeft gegeven, wordt het anders, maar ik kan me ook voorstellen dat hij niet eeuwig op een kans bij Mercedes wil wachten.quote:Op maandag 14 december 2020 13:55 schreef Tinos85 het volgende:
Russell gaat nooit in de Red Bull plaatsnemen zolang hij de teambaas van Mercedes als manager heeft.
Nadeel van Albon laten zitten, dan is de strategie in de races weer verneukt omdat Albon Max niet kan bijhouden. Slechts 1 keer dit seizoen kon hij in de pitwindow van de Mercedessen blijven.
Bijna niemand heeft een zekerheid voor 2022. Beetje raar om 2021 niet mee te nemen in de keuzes voor 2022. Mocht Bottas 5.0 opstaan en Hamilton aan flarden rijden dan gaat Mercedes gewoon met hem door natuurlijk. (niet dat ik Bottas dat zie doen)quote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat Russell naar RB gaat, maar hij weet ook al dat hij volgend jaar niet bij Mercedes gaat rijden, terwijl 2022 ook geen zekerheidje is. Als Toto hem die zekerheid wel heeft gegeven, wordt het anders, maar ik kan me ook voorstellen dat hij niet eeuwig op een kans bij Mercedes wil wachten.
Nee, maar in dat geval kan Russell een stoeltje bij RB voor volgend seizoen toch best overwegen?quote:Op maandag 14 december 2020 15:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Bijna niemand heeft een zekerheid voor 2022. Beetje raar om 2021 niet mee te nemen in de keuzes voor 2022. Mocht Bottas 5.0 opstaan en Hamilton aan flarden rijden dan gaat Mercedes gewoon met hem door natuurlijk. (niet dat ik Bottas dat zie doen)
Dat is wel waar in de eerste helft van het seizoen en heb ik al een keer aangetoond hier.quote:Op maandag 14 december 2020 13:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat vaker lager dan Stroll is niet waar en vaak als hij lager eindigde was er wat.
Alleen gaat dat niet gebeuren of Russell moet alle banden met Mercedes en Wolff verbreken.quote:Op maandag 14 december 2020 15:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, maar in dat geval kan Russell een stoeltje bij RB voor volgend seizoen toch best overwegen?
Hij kan elk team overwegen, probleem voor hem is dat hij contractueel vast zit bij Williamsquote:Op maandag 14 december 2020 15:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, maar in dat geval kan Russell een stoeltje bij RB voor volgend seizoen toch best overwegen?
Voor zijn corona had hij meer punten. Daarna had een rare strategie, sc pech en een tijdstraf. Trek je die eraf dan is het 1 a 2 keer.quote:Op maandag 14 december 2020 14:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bekijk de resultaten dan ff want toen ik het op zocht was het nog wel zo.
Van de vijf races die ze samen finishten (voor Mugello) was het 4-1 voor Stroll (en had het 5-0 kunnen zijn als Stroll niet inhield om achter Perez te blijven in Oostenrijk 2). En zelfs in Mugello reed Stroll voor Perez tot hij uitviel met een lekke band.quote:Op maandag 14 december 2020 15:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor zijn corona had hij meer punten. Daarna had een rare strategie, sc pech en een tijdstraf. Trek je die eraf dan is het 1 a 2 keer.
Dank u.quote:Op maandag 14 december 2020 15:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Van de vijf races die ze samen finishten (voor Mugello) was het 4-1 voor Stroll (en had het 5-0 kunnen zijn als Stroll niet inhield om achter Perez te blijven in Oostenrijk 2). En zelfs in Mugello reed Stroll voor Perez tot hij uitviel met een lekke band.
Zelfs met de gevallen die je noemt valt het uit in het voordeel van Stroll.
Perez reed de eerste helft van het seizoen niet sterk. Dat kwam pas in de tweede helft.
Ja en als Perez geen 5 seconde penalty had gekregen voor blauwe vlaggen in Spanje had het 2-3 geweest. Bovendien kreeg Stroll de updates terwijl Perez daar nog op moest wachten.quote:Op maandag 14 december 2020 15:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Van de vijf races die ze samen finishten (voor Mugello) was het 4-1 voor Stroll (en had het 5-0 kunnen zijn als Stroll niet inhield om achter Perez te blijven in Oostenrijk 2). En zelfs in Mugello reed Stroll voor Perez tot hij uitviel met een lekke band.
Zelfs met de gevallen die je noemt valt het uit in het voordeel van Stroll.
Perez reed de eerste helft van het seizoen niet sterk. Dat kwam pas in de tweede helft.
Dank uquote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja en als Perez geen 5 seconde penalty had gekregen voor blauwe vlaggen in Spanje had het 2-3 geweest. Bovendien kreeg Stroll de updates terwijl Perez daar nog op moest wachten.
En in Spa had Stroll een cheap pitstop tijdens een SC in ronde 11 terwijl RP voor Perez een pit stop in ronde 18 bedacht op normale racesnelheid waardoor hij op P17 terecht kwam. Aan het einde van de race finishde Perez op minder dan een seconde van Stroll. Knap hoor van Stroll! Race van Perez gewonnen!
Vervolgens in Monza profiteert Stroll optimaal van een lucky SC (waardoor uiteindelijk Gasly de race wint die Stroll had kunnen winnen). Stroll had daar in feite geen pitstop gemaakt tijdens die race en Perez 4 laps daarvoor wel. Wederom knap van Perez gewonnen hoor poeh poeh.
Stroll heeft het hele jaar alleen de overhand gehad tijdens de regen.
Maarja prima hoor, als jullie Stroll zo geweldig vinden moeten jullie dat vooral vinden, laat vooral zien hoe slecht jullie een wedstrijd volgen. Het verschil tussen hem en Perez is enorm.
Zoveel als’en, mitsen en maten om toch maar op de gewenste uitkomst te komen en daarna te zeggen “jullie snappen er helemaal niks van” maakt je verhaal niet veel sterker..quote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja en als Perez geen 5 seconde penalty had gekregen voor blauwe vlaggen in Spanje had het 2-3 geweest. Bovendien kreeg Stroll de updates terwijl Perez daar nog op moest wachten.
En in Spa had Stroll een cheap pitstop tijdens een SC in ronde 11 terwijl RP voor Perez een pit stop in ronde 18 bedacht op normale racesnelheid waardoor hij op P17 terecht kwam. Aan het einde van de race finishde Perez op minder dan een seconde van Stroll. Knap hoor van Stroll! Race van Perez gewonnen!
Vervolgens in Monza profiteert Stroll optimaal van een lucky SC (waardoor uiteindelijk Gasly de race wint die Stroll had kunnen winnen). Stroll had daar in feite geen pitstop gemaakt tijdens die race en Perez 4 laps daarvoor wel. Wederom knap van Perez gewonnen hoor poeh poeh.
Stroll heeft het hele jaar alleen de overhand gehad tijdens de regen.
Maarja prima hoor, als jullie Stroll zo geweldig vinden moeten jullie dat vooral vinden, laat vooral zien hoe slecht jullie een wedstrijd volgen. Het verschil tussen hem en Perez is enorm.
Als het te lastig voor je is kan je ook gewoon Cars gaan kijken ofzo.quote:Op maandag 14 december 2020 17:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoveel als’en, mitsen en maten om toch maar op de gewenste uitkomst te komen en daarna te zeggen “jullie snappen er helemaal niks van” maakt je verhaal niet veel sterker..
quote:Op maandag 14 december 2020 17:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Als het te lastig voor je is kan je ook gewoon Cars gaan kijken ofzo.
Sjonge, je hebt echt een probleem met lezen lijkt het.quote:Op maandag 14 december 2020 17:27 schreef opreis het volgende:
[..]
En dat zal in slechts twee mogelijke scenario's gebeuren.quote:Op maandag 14 december 2020 15:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen gaat dat niet gebeuren of Russell moet alle banden met Mercedes en Wolff verbreken.
Is dat nu niet in beide gevallen?quote:Op maandag 14 december 2020 18:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En dat zal in slechts twee mogelijke scenario's gebeuren.
1. Russell wordt gepasseerd voor een Merc zitje.
2. Russell wordt langer dan hem lief is geparkeerd door Wolff bij Williams, zonder realistisch uitzicht op een Merc zitje.
Nee, want hij had al vanaf het begin een contract bij Williams voor 3 jaar. Dus pas vanaf 2022 gaat dat spelen.quote:Op maandag 14 december 2020 18:14 schreef needakill het volgende:
[..]
Is dat nu niet in beide gevallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |