Je hoeft ze niet neer te schieten he? Gewoon wat toezicht houden is al voldoendequote:Op zondag 13 december 2020 17:10 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Leger tegen je burgers inzetten is wel een teken van beschaving ja.
Kan me niet voorstellen dat dat goed zal vallen voor de verkiezingen, het leger inzetten om je eigen volk in het gareel te krijgenquote:Op zondag 13 december 2020 17:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
Oud en Nieuw gewoon leger op straat
Politie gaat er teveel van langs krijgen anders
Ramen afplakken ook.quote:Op zondag 13 december 2020 17:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Luchtalarm inzetten om de avondklok aan te kondigen. Tijd om het eens met intimideren te proberen.
Nou, ik kan me niet voorstellen dat iemand daar blij van wordt.quote:Op zondag 13 december 2020 17:11 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet neer te schieten he? Gewoon wat toezicht houden is al voldoende
Verschrikkelijke ventquote:Op zondag 13 december 2020 17:12 schreef Kyran het volgende:
Die Bruls is ook echt een aandachtsgeil type he
Sorry.. wat? Het is een virus hè, de Duitsers zijn niet binnen gevallen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Luchtalarm inzetten om de avondklok aan te kondigen. Tijd om het eens met intimideren te proberen.
Gaat het toch nog knallen worden met oud en nieuw!quote:Op zondag 13 december 2020 17:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ik zou zeggen road blocks rondom de hotspots. Iedereen die erin of uit wil na het starten van de avondklok direct oppakken en in bewaring stellen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
Kip Madrasquote:Op zondag 13 december 2020 17:13 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk maar deze zijn best lekker hoor
Doe er dan ook wat laag vliegende straaljagers bij, hebben we tenminste ook nog wat te zien met maximale impact.quote:Op zondag 13 december 2020 17:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welkom tot het nieuwe normaal waar mensen oproepen tot intimidatie en fysiek geweld.quote:Op zondag 13 december 2020 17:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sorry.. wat? Het is een virus hè, de Duitsers zijn niet binnen gevallen.
Niet de makkelijkste iddquote:Op zondag 13 december 2020 17:12 schreef Kyran het volgende:
Die Bruls is ook echt een aandachtsgeil type he
Persoonlijk vind ik Kip Tandoori en die Risotto wel lekker. Uiteraard zelf truffelrisotto maken is 10x lekkerder. maar vind die Knorr gerechten echt niet vies hoorquote:
Want alleen tokkies willen geen avondklokquote:Op zondag 13 december 2020 17:13 schreef 297534 het volgende:
De tokkies zullen wel weer ziedend worden over oud en nieuw. Dat was in andere jaren ook al zo. Die zien het vernielen van hun eigen steden als een soort grondrecht.
Ik werk oa met gymnasten, gewichtheffers en allerhande atleten, die hebben echt geen fuck aan wat push ups en dumbells bijv.quote:Op zondag 13 december 2020 17:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wel eens hoor maar je kan ook thuis bodyweight exercises doen, push ups,situps, koop laar dumbells, eiwitten hoog houden etc.
Niet dat ideaal is meer beter dan niets.
En je kan gewoon beginnen met rennen toch met overgewicht? Tenzij echt morbide obesitas ofzo.
Bizar hè.quote:Op zondag 13 december 2020 17:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Welkom tot het nieuwe normaal waar mensen oproepen tot intimidatie en fysiek geweld.
@Haags verzorgt het livestreamen van de Haagse rellenquote:Op zondag 13 december 2020 17:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Als die maar wel op FOK! te zien zijn zodat er samen van kunnen genietOn.
Het is wel grappig ja dat vorige jaarwisseling zo'n beetje heel politiekorps Haaglanden om Duindorp heen stond, het daar rustig bleeg terwijl het elders in de stad gierend uit de klauwen liepquote:Op zondag 13 december 2020 17:13 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik zou zeggen road blocks rondom de hotspots. Iedereen die erin of uit wil na het starten van de avondklok direct oppakken en in bewaring stellen.
Op 1 januari kunnen we dan zien wat er nog over is van de gemeenschappen zoals Urk en Duindorp. Zien we vanzelf of ze echt zo hecht zijn als ze zelf altijd beweren.
Tenzij avondklok. Dan moet meer blauw op FOK!quote:Op zondag 13 december 2020 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:Haags verzorgt het livestreamen van de Haagse rellen
Dr. Campbell uit de openingspost heeft het altijd over een periode van een week of twee tot een besmettingspiek terug te zien is in de opnamecijfers. Als dat waar is, zou je de gevolgen van sinterklaasavond pas volgende week echt merken in de ziekenhuizen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wij hebben de mogelijke effecten van Sinterklaas nog niet eens volledig gezien denk ik
Ja, wel jammer. Maar vergeleken met veel andere maatregelen vind ik deze toch niet zo ingrijpend.quote:Op zondag 13 december 2020 17:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Want alleen tokkies willen geen avondklok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |