SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Extra voor betaald of is 'ie normaal te kijken?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:10 schreef mschol het volgende:
zo, weer filmpje van de lijst af kunnen strepen..
Mulan dit keer..
entertaining en gewoon prima filmpje imho
Is nu gewoon te bekijken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Extra voor betaald of is 'ie normaal te kijken?
Komt hij ook weer met superhoerquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Maar lijfliedjes, gaat denk tussen deze
Ja ta merequote:Op zaterdag 12 december 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt hij ook weer met superhoer
Lijfliedjes mag je nooit afkrakenquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt hij ook weer met superhoer
yupsquote:
Sorry hoor, maar ik kraak het niet af.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijfliedjes mag je nooit afkraken
Eens, genotquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar misschien dat dit wel echt mijn liedje is:
Gvd wat een genot.
Ik ken een andere Fokster en daar was dit ook het lijfliedje van.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar misschien dat dit wel echt mijn liedje is:
Gvd wat een genot.
Vond je het dan wel echt mooi om te beginnen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind elke 3 maand totaal andere soort muziek echt mooi.
gewoon, geen..quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar lastig kiezen tussen de Pink Floyd liedjes welke nou echt favoriet is. Maar denk toch deze.
Shine on you crazy diamond was mijn favoriet, maar door omstandigheden is het nu Comfortably Numb. Die briljante live @ pompeii versie heeft daar ook wel in meegeholpen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar lastig kiezen tussen de Pink Floyd liedjes welke nou echt favoriet is. Maar denk toch deze.
Jawel maar het is vaak gewoon melancholie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vond je het dan wel echt mooi om te beginnen?
Evolutie van smaak, soit. Maar goede nummers blijven goede nummers.
Nee, eens.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
yups
kon em al via andere wegen eerder kijken hoor; ga zeker niet extra betalen voor een film op een streaming dienst..
was het bios geweest, lag dat anders
beetje als deze:quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
Mijn allerbeste vriendje voor in mijn oren is dit.
Eh, jij ervaart muziek duidelijk anders dan ik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel maar het is vaak gewoon melancholie.
Als je het te vaak hoort is het snel alweer passé.
Fixedquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
Mijn allerbeste vriendje voor in mijn oren is dit.
Hehe ja ik snap het maar dan heel wat braver.quote:
Goeie smaak amigo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:17 schreef LTVDK het volgende:
Hier word ik ook altijd erg gelukkig van
Erg lekker, zou er bijna rolschaatsen om kopen.quote:
Heb je hulp (gehad) bij het verwerken van het verlies van je moeder?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me soms echt manisch sinds haar dood. Ene moment kan ik staan springen op de muziek en 2 minuten later zit ik in tranen door een ander liedje.
Nee maar kan er ook wel goed mee omgaan over het algemeen maar ja nu zit ik weer te huilen en denk ik ja pff. Maar geen idee hoe je je moet gedragen als je jong je moeder bent verloren.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je hulp (gehad) bij het verwerken van het verlies van je moeder?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me soms echt manisch sinds haar dood. Ene moment kan ik staan springen op de muziek en 2 minuten later zit ik in tranen door een ander liedje.
Je moet je helemaal niet gedragen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar kan er ook wel goed mee omgaan over het algemeen maar ja nu zit ik weer te huilen en denk ik ja pff. Maar geen idee hoe je je moet gedragen als je jong je moeder bent verloren.
Gewoon huilen joh, geeft niks.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar kan er ook wel goed mee omgaan over het algemeen maar ja nu zit ik weer te huilen en denk ik ja pff. Maar geen idee hoe je je moet gedragen als je jong je moeder bent verloren.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:
Dat vind ik juist een van de mooiere dingen aan deze SC, er kunnen ook échte dingen besproken worden tussen de onzin door.quote:
Het is vrij veilig hier hoor (ook al wil ik wel eens misselijk en dedain en hooghartig en kwallerig en vilein en muf overkomen)quote:
Manowartrauma'squote:
Je hebt een concert van hun moeten uitzitten???quote:
Ik heb het voor mijn gevoel best goed een plekje gegeven. Ik vind mezelf best sterk met deze situatie en hoor het ook vaak wel van anderen maar ja ik kan ook uit het niets ineens huilen. Merk dat ik het lastiger vind zodra er dingen voor de deur staan als verjaardagen of kerst ofzo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En (gelukkig) zit daar geen 'moeten' aan vast. Ik ben een ramp met woorden, maar ik gun het je vooral dat je het ooit een goed plekje kan geven.
Nou waarom lijkt me logisch, het is mijn moeder.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is vrij veilig hier hoor (ook al wil ik wel eens misselijk en dedain en hooghartig en kwallerig en vilein en muf overkomen)
Schrijf het maar een keer van je af hier, wie je moeder was en waarom je haar mist, nou ja dat lijkt me wel wiedes, maar gewoon wie ze was, of niet dat is ook goed![]()
Moeten er toch een beetje voor elkaar zijn met de grote dingen des levens, toch?
Dit soort dingen zijn gewoon lastig. Ik heb ook redelijk jong mijn moeder verloren. Ik was 25, zij 55. Ik denk nog heel vaak aan haar. Nu helemaal natuurlijk, (al heeft ze Sjefke nooit gekend).quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het voor mijn gevoel best goed een plekje gegeven. Ik vind mezelf best sterk met deze situatie en hoor het ook vaak wel van anderen maar ja ik kan ook uit het niets ineens huilen. Merk dat ik het lastiger vind zodra er dingen voor de deur staan als verjaardagen of kerst ofzo.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
k ben justin timberlakes clips aan het kijken
quote:
Die had ik gevonden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
Ga ik nu weer geile wijven kijken![]()
Om haar te beschrijven bedoel ik, niet zomaar in het algemeen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou waarom lijkt me logisch, het is mijn moeder.
25 is gewoon jong, ik was 29 maar ik vind mezelf ook nog veel te jong om zonder moeder door het leven te gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn gewoon lastig. Ik heb ook redelijk jong mijn moeder verloren. Ik was 25, zij 55. Ik denk nog heel vaak aan haar. Nu helemaal natuurlijk, (al heeft ze Sjefke nooit gekend).
Probeer iig de goede herinneringen aan haar te koesteren.![]()
Ik mis vooral de simpele dingen. Met haar in de stad een tosti eten op zaterdagmiddag, bij haar aan de keukentafel peukkies roken met haar en dom lachen om dingen. Gewoon de kleine dingen die we altijd deden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om haar te beschrijven bedoel ik, niet zomaar in het algemeen.
Nou ik vond Sofie tukker en daarna die met Lemme op eigen kracht.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes die komt echt van mij af, nou ja van een ex dan
Logisch, die typische samenkomstmomenten benadrukken dat ze er niet meer is en da's gewoon kut.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het voor mijn gevoel best goed een plekje gegeven. Ik vind mezelf best sterk met deze situatie en hoor het ook vaak wel van anderen maar ja ik kan ook uit het niets ineens huilen. Merk dat ik het lastiger vind zodra er dingen voor de deur staan als verjaardagen of kerst ofzo.
Die ben ik echt heel veel meer gaan waarderen sinds zijn rol in In Timequote:Op zaterdag 12 december 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
k ben justin timberlakes clips aan het kijken
Het helpt wel mee dat ik onbewust al jaren op die dag was voorbereid helaas. Wist al als tienermeisje dat ze niet oud kon worden met haar gezondheid en levensstijl.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Logisch, die typische samenkomstmomenten benadrukken dat ze er niet meer is en da's gewoon kut.
Maar fijn dat het in het dagelijkse leven al een aardig plekje heeft.
Wat deed ze dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het helpt wel mee dat ik onbewust al jaren op die dag was voorbereid helaas. Wist al als tienermeisje dat ze niet oud kon worden met haar gezondheid en levensstijl.
Een vriendin zei me ooit, je moeder is de enige in de wereld die je neemt zoals je bent, onvoorwaardelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mis vooral de simpele dingen. Met haar in de stad een tosti eten op zaterdagmiddag, bij haar aan de keukentafel peukkies roken met haar en dom lachen om dingen. Gewoon de kleine dingen die we altijd deden.
Ik zing meequote:Op zaterdag 12 december 2020 23:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga dit wel even keihard meezingen.
Ze was altijd aan het hoesten door roken en op een gegeven moment is haar halve been eraf gehaald en zat ze dus ook altijd in een scootmobiel (geen beweging meer) en toen kreeg ze nog 2 tia's en naja toen wist ik helemaal dat het geen jaren meer kon gaan duren helaas.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Uiteindelijk overleden aan een hartstilstand. Was dag ervoor nog bij haar en toen hoestte ze wel haar longen eruit en klaagde ze al dat ze benauwd was maar ja ik dacht is het altijd zo geweest als ze ziek is maar was toch helaas slecht teken.
Zorgde ze zo slecht voor haarzelf?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze was altijd aan het hoesten door roken en op een gegeven moment is haar halve been eraf gehaald en zat ze dus ook altijd in een scootmobiel (geen beweging meer) en toen kreeg ze nog 2 tia's en naja toen wist ik helemaal dat het geen jaren meer kon gaan duren helaas.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Uiteindelijk overleden aan een hartstilstand. Was dag ervoor nog bij haar en toen hoestte ze wel haar longen eruit en klaagde ze al dat ze benauwd was maar ja ik dacht is het altijd zo geweest als ze ziek is maar was toch helaas slecht teken.
In eerste instantie kwam de ambulance ook omdat ze echt mega benauwd was maar in de ambulance is haar hart ermee gestopt.quote:
Da's wel een aardige indicatie ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze was altijd aan het hoesten door roken en op een gegeven moment is haar halve been eraf gehaald en zat ze dus ook altijd in een scootmobiel (geen beweging meer) en toen kreeg ze nog 2 tia's en naja toen wist ik helemaal dat het geen jaren meer kon gaan duren helaas.
Ja en had schijt aan adviezen van de artsen, vaak boos om geweest maar ja dat ik koppig ben heb ik niet van een vreemde.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zorgde ze zo slecht voor haarzelf?
Nee, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en had schijt aan adviezen van de artsen, vaak boos om geweest maar ja dat ik koppig ben heb ik niet van een vreemde.
En wil je dat anders doen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat heb ik 100% van mijn moeder.
Na nee zo ben ik gewoon. Iedereen heeft slechte kanten en dat is er 1 van mij.quote:
Ok en hoe oud wil jij worden?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na nee zo ben ik gewoon. Iedereen heeft slechte kanten en dat is er 1 van mij.
wijsneusquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok en hoe oud wil jij worden?
Hoe helpt dit denk je?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dacht dat het ging over koppig zijn. Ja weet ik veel en je hoeft mij nu niet te vertellen wat ik verkeerd doe hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klinkt als een klootzakquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Tja klinkt hard maar nu is de tijd om te beseffen het anders te doen.
Beetje ruimte laten als iemand over verlies wil praten en niet je eigen flubbels opdringen joh.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Tja klinkt hard maar nu is de tijd om te beseffen het anders te doen.
Beetje dit gevoel oproepen af en toe, zo'n blij mooi kontje huppelend door het graan, op een zachtaardige non-seksuele manier danquote:
Thanks mooie clip.quote:Op zondag 13 december 2020 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dit gevoel oproepen af en toe, zo'n blij mooi kontje huppelend door het graan, op een zachtaardige non-seksuele manier dan![]()
Zonder zweverige kutzooi dan ook![]()
Week nie, heb een paar foto’s van mijn dochters in witte jurken die door een graanveld lopen, hand in hand, daar doet mij dit aan denken.quote:
Aaaawquote:Op zondag 13 december 2020 00:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Week nie, heb een paar foto’s van mijn dochters in witte jurken die door een graanveld lopen, hand in hand, daar doet mij dit aan denken.
rummikubquote:Op zondag 13 december 2020 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Geen zin om te gaan slapen maar ook geen idee wat ik moet gaan doen.
Haagsiequote:
Ik vermoed dat US wel wat ideetjes heeftquote:Op zondag 13 december 2020 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Geen zin om te gaan slapen maar ook geen idee wat ik moet gaan doen.
xDquote:Op zondag 13 december 2020 06:56 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vermoed dat US wel wat ideetjes heeft
Gelukkig hoef je het niet op te drinkenquote:Op zondag 13 december 2020 01:13 schreef mschol het volgende:
vaccine krijgt tonijn smaakje:
https://edition.cnn.com/2(...)e-freezer/index.html
Ja lekker man.quote:Op zondag 13 december 2020 06:59 schreef crv het volgende:
Zodra het hier over “drinken” gaat krijg ik hertog jan reclame onderin op fok mobiel
Ik lust het ook welquote:
Alleen jammer dat die mobiele reclame ruk is voor mobiel fokkenquote:
Ja onderin bedoel je?quote:Op zondag 13 december 2020 07:00 schreef crv het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die mobiele reclame ruk is voor mobiel fokken
Misschien lust het virus het nietquote:Op zondag 13 december 2020 07:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar om het nou in een vaccin te proppen...
Jaquote:
Motortje draait op volle toeren zo te zienquote:
Nou niet helemaal. Verkeerde topicquote:
quote:Op zondag 13 december 2020 07:06 schreef crv het volgende:
[..]
Motortje draait op volle toeren zo te zien
quote:
Oh jawel hoorquote:Op zondag 13 december 2020 07:07 schreef crv het volgende:
[..]nou fijn hoor, je vindt ons gezelschap dus niks
Hebben wij weer.quote:Op zondag 13 december 2020 07:07 schreef crv het volgende:
[..]nou fijn hoor, je vindt ons gezelschap dus niks
quote:
DAAR MOET EENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IN
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zondag 13 december 2020 07:12 schreef crv het volgende:
[..]
DAAR MOET EENEn hoognodig ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.INZonder wrijving geen glans
Jij lust geen yoghurt?quote:
Weer je hoe laat het isquote:
Niet echtquote:
Tis tijd voor spare-ribs en bierquote:
quote:
Dat zeker. Ik regel het bier, jij de ribs?quote:
Dat wel jaquote:
Bedoel je niet vla?quote:
Standaard in de vriezer liggenquote:Op zondag 13 december 2020 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik regel het bier, jij de ribs?
Yeah tijd voor een bbqquote:
Was ist los?quote:
Meer voor mij.quote:
Kolen heb ik ook altijd op voorraadquote:
Waar wachten we nog op dan?quote:
Met tape over je mond hoor ik je nietquote:
vrijheidquote:
quote:
Goed puntquote:
Goed puntquote:
Hier niet en je kan gewoon binnen etenquote:Op zondag 13 december 2020 07:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Het regent, niet ideaal voor een BBQ
Oke, het gaat door.quote:Op zondag 13 december 2020 07:22 schreef crv het volgende:
[..]
Hier niet en je kan gewoon binnen eten
Bbq onder de pergola staat ook droog en het bier blijft buiten vanzelf koud
Eerst nog een vuiltje wegwerkenquote:
quote:
Kon niet meer slapenquote:Op zondag 13 december 2020 08:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
copain jij hier op zondag en zo vroeg
Straks weer een teststraat toevoegen aan mijn spaarkaart, vanmiddag F1.quote:
Succesquote:Op zondag 13 december 2020 09:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks weer een teststraat toevoegen aan mijn spaarkaart, vanmiddag F1.
Ga je een nieuwe waggie kopen?quote:Op zondag 13 december 2020 09:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Succes
ik ga vanmiddag een proefritje maken
Welke ga je proefrijden?quote:Op zondag 13 december 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet per se nu maar wel binnen 2 jaar.
Veel plezier!quote:Op zondag 13 december 2020 09:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de bootcamp
Denk ik ook welquote:
Meh, Duitse degelijkheid.quote:
Qua volledig elektrisch enzo heb je, op dit moment, niet veel opties die qua prijs/(afbouw)kwaliteit het halen bij Audi.quote:
Ik heb in de Polestar 2 gereden. Helaas boven mijn lease budget, maar wat een autoquote:Op zondag 13 december 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Qua volledig elektrisch enzo heb je, op dit moment, niet veel opties die qua prijs/(afbouw)kwaliteit het halen bij Audi.
Wil sowieso ook nog een polestar proefrijden. Maar hét voordeel van de e-tron is dat je er 1800kg geremd achter aan mag trekken.
Ja snap je punt, qua elektrisch is de keuze nog erg beperkt tegenwoordig. Het is bijna allemaal of heel duur met alles er op en er aan of kleine stadsautootjes.quote:Op zondag 13 december 2020 09:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Qua volledig elektrisch enzo heb je, op dit moment, niet veel opties die qua prijs/(afbouw)kwaliteit het halen bij Audi.
Wil sowieso ook nog een polestar proefrijden. Maar hét voordeel van de e-tron is dat je er 1800kg geremd achter aan mag trekken.
Nice.quote:Op zondag 13 december 2020 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in de Polestar 2 gereden. Helaas boven mijn lease budget, maar wat een auto
Poah Volvo.quote:Op zondag 13 december 2020 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in de Polestar 2 gereden. Helaas boven mijn lease budget, maar wat een auto
Ja pcies. Volvo XC60 T8/Recharge is ook een optie bv. dan is 't lokale (woon/werk) verkeer allemaal stekkerwerk. En de langere ritten benzine. Maar toch ook weer iets kunnen trekken.quote:Op zondag 13 december 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap je punt, qua elektrisch is de keuze nog erg beperkt tegenwoordig. Het is bijna allemaal of heel duur met alles er op en er aan of kleine stadsautootjes.
Wat rij je nu? Je moet ook nog kids kwijt kunnen. Dus dan rij je vast sowieso iets groters.quote:Op zondag 13 december 2020 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet ik toch mijn ambities ff mbuigen om die te kunnen leasen.
fiat multiplaquote:Op zondag 13 december 2020 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat rij je nu? Je moet ook nog kids kwijt kunnen. Dus dan rij je vast sowieso iets groters.
Insigniaquote:Op zondag 13 december 2020 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat rij je nu? Je moet ook nog kids kwijt kunnen. Dus dan rij je vast sowieso iets groters.
jij krijgt je nieuwe auto dit jaar toch las ik laatst? wat heb je gekozen?quote:Op zondag 13 december 2020 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zie ik Los dan weer niet voor aan.
US zou er mee wegkomen.
Je moest gevels metselen?quote:Op zondag 13 december 2020 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moest echt gevels bij gaan leggen daarvoor. Dat is het me gewoonweg niet waard.
een smilie?quote:Op zondag 13 december 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ding doet me denken aan een tentje in St. Petersburg
Dansende snolletjes of wat?quote:Op zondag 13 december 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ding doet me denken aan een tentje in St. Petersburg
Aha.quote:Op zondag 13 december 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. dat dansje
categorie je had er bij moeten zijn..
Kia eNiro. Niet de allermooiste auto, maar wel nog 8% bijtelling de komende jaren.quote:Op zondag 13 december 2020 10:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij krijgt je nieuwe auto dit jaar toch las ik laatst? wat heb je gekozen?
Ach heel lelijk is ie niet tochquote:Op zondag 13 december 2020 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kia eNiro. Niet de allermooiste auto, maar wel nog 8% bijtelling de komende jaren.
Ik rijd al meer dan 12 jaar in een paarse Peugeot 307quote:Op zondag 13 december 2020 10:23 schreef Haags het volgende:
Mijn vorige auto was er 1 van Kia, erg veel plezier van gehad.
Nice.quote:Op zondag 13 december 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik rijd al meer dan 12 jaar in een paarse Peugeot 307
Dacht ff een truttenschudder, maar dat valt best mee, meer SUV achtig.quote:Op zondag 13 december 2020 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kia eNiro. Niet de allermooiste auto, maar wel nog 8% bijtelling de komende jaren.
Best ook. 400km range moet die wel halen dus dan komt het vast goed.quote:Op zondag 13 december 2020 10:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach heel lelijk is ie niet toch![]()
dat is idd wel een dingetje met leasen.. die bijtelling.
Ik ben voordeliger uit met privé auto kopen en dan km heffing dingen.
ja maar goed, vakantie naar buitenland ga je ook niet 1500km in 1 ruk rijden lijkt mequote:Op zondag 13 december 2020 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best ook. 400km range moet die wel halen dus dan komt het vast goed.
Vakantie naar het buitenland is even iets meer plannen.
Kwamquote:Op zondag 13 december 2020 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best ook. 400km range moet die wel halen dus dan komt het vast goed.
Vakantie naar het buitenland is even iets meer plannen.
quote:Op zondag 13 december 2020 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht ff een truttenschudder, maar dat valt best mee, meer SUV achtig.
Maar KIA en Hyundai enzo zou ik niet snel nemen.
Puur door mijn aversie voor Aziaten.
De laadinfrastructuur in het buitenland is niet altijd even goed. Dus je moet je stop-momenten even plannen.quote:Op zondag 13 december 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar goed, vakantie naar buitenland ga je ook niet 1500km in 1 ruk rijden lijkt me
Dusja.. Veel meer plannen is het niet toch?
Wat voor mij belangrijk is, is dat ik op en neer naar Schiphol dan wel haven van amsterdam kan rijden zonder te moeten stekkeren.
Als je het hele land doet moet kan het wel even spannend zijn inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2020 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwam
Laatst een leverancier langs. Die appt half uur later nu 14:30.
Appje: 15:10
Appje: 16:00
Komt die aan, helemaal zenuwachtig, hebben jullie een laadstation? Ja hebben we.
Had die de accu steeds leeg en reed van snellader naar snellader.
Die is laat(d) thuis geweest
Ik was met een VW Polo tevreden geweest. Alleen met aantal opties die ik wilde was het niet echt veel voordeliger ten opzichte van die Kia.quote:Op zondag 13 december 2020 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht ff een truttenschudder, maar dat valt best mee, meer SUV achtig.
Maar KIA en Hyundai enzo zou ik niet snel nemen.
Puur door mijn aversie voor Aziaten.
oeh, das onhandigquote:Op zondag 13 december 2020 10:35 schreef Makrelis het volgende:
Goedemorgen.
Gisteren een bord met eten uit m'n handen laten vallen.
Dat was mijn slopel ook niet maar die had zo’n aanbieding met businesspakket en de ruimste die ik kon leasen zonder bijbetaling.quote:Op zondag 13 december 2020 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was met een VW Polo tevreden geweest. Alleen met aantal opties die ik wilde was het niet echt veel voordeliger ten opzichte van die Kia.
Het heeft ook niet mijn absolute voorkeur. Maar als het me van A naar B brengt ben ik blij. Mijn langste ritje is richting mijn vriendin en dat is een klein uurtje rijden.
Oh en nu heb je een lege maag?quote:Op zondag 13 december 2020 10:35 schreef Makrelis het volgende:
Goedemorgen.
Het heeft de voorkeur om vrolijk binnen te vallen in dit topic, 2 keuzes:quote:Op zondag 13 december 2020 10:35 schreef Makrelis het volgende:
Goedemorgen.
Een Virgin Mojito van Schweppes ook goed?quote:Op zondag 13 december 2020 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het heeft de voorkeur om vrolijk binnen te vallen in dit topic, 2 keuzes:
1 koffie boah![]()
2 blije fant!
quote:Op zondag 13 december 2020 10:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Een Virgin Mojito van Schweppes ook goed?
Ja, Nee pizza was een diavolo. Lekker pittig.quote:Op zondag 13 december 2020 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pasta op een pizza![]()
oh dat was het bord eten.
je kon toch van de vloer eten ?quote:
Zo ging het precies. Maar ja. Snel vergeten maar.quote:Op zondag 13 december 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
heb dat ook welles gehad. Loop je van het aanrecht met je bordje naar je zitplek en dan laat je het vallen
quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
heb dat ook welles gehad. Loop je van het aanrecht met je bordje naar je zitplek en dan laat je het vallen
We gingen ooit met een grote groep pannenkoeken eten. Echter konden ze maar 2 of 3 pannenkoeken tegelijk bakkenquote:Op zondag 13 december 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
"da ben de negers vandaan komme"quote:Op zondag 13 december 2020 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iets met Afrika en wat mijn oma altijd zei.
"Fuck die hongerlijdende kindertjes, ik vreet mezelf vol"quote:Op zondag 13 december 2020 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Iets met Afrika en wat mijn oma altijd zei.
Lekkerquote:Op zondag 13 december 2020 10:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een full english breakfast op dus voorlopig geen honger.
quote:Op zondag 13 december 2020 10:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We gingen ooit met een grote groep pannenkoeken eten. Echter konden ze maar 2 of 3 pannenkoeken tegelijk bakken![]()
Dus moesten sommigen (waaronder ik) lang wachten op de pannenkoek. Ik was samen met een woonbegeleidster als laatste aan de beurt, en wat denk je laat de serveerster 1 van die pannenkoeken op de grond vallen. Gelukkig niet de mijne.... De begeleidster moest dus nog langer wachten, maar hoefde volgens mij ook niet te betalen voor haar eten...
We zijn daar nooit meer teruggekeerd dacht ik, zaak zit er ook niet meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |