SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Extra voor betaald of is 'ie normaal te kijken?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:10 schreef mschol het volgende:
zo, weer filmpje van de lijst af kunnen strepen..
Mulan dit keer..
entertaining en gewoon prima filmpje imho
Is nu gewoon te bekijken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Extra voor betaald of is 'ie normaal te kijken?
Komt hij ook weer met superhoerquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:09 schreef LTVDK het volgende:
Maar lijfliedjes, gaat denk tussen deze
Ja ta merequote:Op zaterdag 12 december 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt hij ook weer met superhoer
Lijfliedjes mag je nooit afkrakenquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Komt hij ook weer met superhoer
yupsquote:
Sorry hoor, maar ik kraak het niet af.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijfliedjes mag je nooit afkraken
Eens, genotquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar misschien dat dit wel echt mijn liedje is:
Gvd wat een genot.
Ik ken een andere Fokster en daar was dit ook het lijfliedje van.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:12 schreef Amarantha het volgende:
Maar misschien dat dit wel echt mijn liedje is:
Gvd wat een genot.
Vond je het dan wel echt mooi om te beginnen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind elke 3 maand totaal andere soort muziek echt mooi.
gewoon, geen..quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar lastig kiezen tussen de Pink Floyd liedjes welke nou echt favoriet is. Maar denk toch deze.
Shine on you crazy diamond was mijn favoriet, maar door omstandigheden is het nu Comfortably Numb. Die briljante live @ pompeii versie heeft daar ook wel in meegeholpen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Maar lastig kiezen tussen de Pink Floyd liedjes welke nou echt favoriet is. Maar denk toch deze.
Jawel maar het is vaak gewoon melancholie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vond je het dan wel echt mooi om te beginnen?
Evolutie van smaak, soit. Maar goede nummers blijven goede nummers.
Nee, eens.quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:12 schreef mschol het volgende:
[..]
yups
kon em al via andere wegen eerder kijken hoor; ga zeker niet extra betalen voor een film op een streaming dienst..
was het bios geweest, lag dat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |