Mijn oven staat dagelijks (meerdere keren) aanquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bak eigenlijk nooit, dus heel veel last heb ik er niet van.
Maar hij staat wel hoog op de lijst van dingen die anders moeten als we ooit de keuken aanpakken.
Awwyeah.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wie weet honger je dan toch niet dood vanavond
Ja geen probleem hoor, begin maar vast met kreunen van culinair genot.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee.... gewoon nee....
Ik wil best degene zijn die zegt 'oh wat goddelijk' maar niet de gene die het in elkaar 'flanst'.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn oven staat dagelijks (meerdere keren) aanJe ziet dat ding echt verslijten sinds ik hier woon
Heh, dat zal wel niet nee. Voor brood?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nu helpt water op de bodem gooien voor stoom ook niet echt hoor
Siquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heh, dat zal wel niet nee. Voor brood?
Die moest ik googlen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Simaar scoor betere resultaten in m'n gietijzeren pannen haha.
Dus als ik over 3 jaar groot en sterk en rijke tata ben komt er een Rofco.
ja das een 'fancy pants' broodbakoven. handgemaakt in België. Totaal niet energiezuinig enzo, maar wel mooi resultaat.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die moest ik googlen.
Maar groot gelijk.
If it sparks joy en je er geen orgaan voor hoeft te verkopen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja das een 'fancy pants' broodbakoven. handgemaakt in België. Totaal niet energiezuinig enzo, maar wel mooi resultaat.
Geef eens een linkje?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja das een 'fancy pants' broodbakoven. handgemaakt in België. Totaal niet energiezuinig enzo, maar wel mooi resultaat.
ja zijn gewoon een soort suikerwafeltjes. is een lokaal dingetje dat het nieuwjaarswafels heet met dit recept.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is er anders aan nieuwjaarswafels?
Ahaa. Op google zag ik alleen 'normale' wafels.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zijn gewoon een soort suikerwafeltjes. is een lokaal dingetje dat het nieuwjaarswafels heet met dit recept.
[ afbeelding ]
lastigste is een ijzer vinden met dit printje.
I knowquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ahaa. Op google zag ik alleen 'normale' wafels.
Die zet je dan ook niet in je keukenquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn wel lelijke dingen om in je keuken te hebben.
Op de bank?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die zet je dan ook niet in je keuken
Nou ja, als je graag wil, lekker doen.quote:
wel lekker warmquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, als je graag wil, lekker doen.
Jij blijft kijken naar dingen in de oven?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snaps maar ik kook graag daar waar het ook gezellig is.
ik ook, maar brood bereiden enzo nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snaps maar ik kook graag daar waar het ook gezellig is.
jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij blijft kijken naar dingen in de oven?
Nou ja heb wel een bijkeuken achter de keuken, wat is het voordeel van zo'n koelwerkbank dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook, maar brood bereiden enzo nietwant dit is wel echt een brood oven.
Ik zit in een broodbakappclub van een stel collega's, ze zijn met zijn twintigen of zo, pure humor die frustratie en de misbakselsquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Brood bakken nooit gedaan; hoewel ik vers brood wel echt lekker vind.
Zou mijn collega's zo niet noemen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit in een broodbakappclub van een stel collega's, ze zijn met zijn twintigen of zo, pure humor die frustratie en de misbaksels
nja meer een werkbank waar je gewoon met schrapers overheen kan denderen zonder je aanrechtblad te vertiefen. En deeg plakt niet zo snel aan RVS.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja heb wel een bijkeuken achter de keuken, wat is het voordeel van zo'n koelwerkbank dan?
Jawel echt humor, ik ga ook meedoen denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou mijn collega's zo niet noemen.
Ik snap hem, denk dat ik zoiets ga maken hier, ik kook graag en daar ben ik wel akelig bedreven in maar bakken is echt een andere professie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja meer een werkbank waar je gewoon met schrapers overheen kan denderen zonder je aanrechtblad te vertiefen. En deeg plakt niet zo snel aan RVS.
En dat ie gekoeld is: nou je hebt meer koelkast ruimte eronder he. Wel handig om oa desemdegen langzaam te laten rijpen. Vlees dryagen. etc.
ik ben meer bakker dan kokquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap hem, denk dat ik zoiets ga maken hier, ik kook graag en daar ben ik wel akelig bedreven in maar bakken is echt een andere professie.
*gaat op zondagochtend in bed liggen wachten en sniffen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:16 schreef Ygritte het volgende:
Brood bakken vind ik dan wel weer leuk
Mijn werk zit dicht bij een grote bakkersfabriek. Die geur in de vroege ochtendquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Brood bakken nooit gedaan; hoewel ik vers brood wel echt lekker vind.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:16 schreef Ygritte het volgende:
Brood bakken vind ik dan wel weer leuk
deze man weetquote:Op zaterdag 12 december 2020 18:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn werk zit dicht bij een grote bakkersfabriek. Die geur in de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goddelijk lekker ook.... laagje roomboter, beetje zout....... ooooohhhhhh
quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goddelijk lekker ook.... laagje roomboter, beetje zout....... ooooohhhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |