Hrrrrquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En 300 jaar aan haren in zo’n ding
ieuw.... *ril*quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En 300 jaar aan haren in zo’n ding
Gewoon te weinig gekocht dusquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was eigenlijk voor dit weekend.
Dat spul kan echt op mijn longen slaan. Niet goed om een anti-kal stoomdouche te nemen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe het ook gewoon tijdens het douchen.Sta je wel met je pootjes in de antikal, maar goed
Scheelt weer een pedicurequote:Op zaterdag 12 december 2020 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien ook eens proberen. Kom ik eens van m'n eeltpoten af.
Geen longen, geen covid.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat spul kan echt op mijn longen slaan. Niet goed om een anti-kal stoomdouche te nemen.
Koptelefoon op?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wilde eigenlijk even muziek maken; maar mijn vriendin doet een dutje dus dat is beetje aso
California Dreaming spelen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wilde eigenlijk even muziek maken; maar mijn vriendin doet een dutje dus dat is beetje aso
heb je nog geen waterontharderquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat spul kan echt op mijn longen slaan. Niet goed om een anti-kal stoomdouche te nemen.
Ik moet gewoon schaven, maar meh.quote:
Oh daar heb je van die kaarsvet zakken van de action voor. Als je geluk hebt zijn ze daarna 3 maten kleiner..... Ik weet niet wát ze erin proppen maar naar een paar dagen trek je de lappen eraf.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien ook eens proberen. Kom ik eens van m'n eeltpoten af.
de oempa loempa's wisten wel raad met gulzige kindertjesquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was eigenlijk voor dit weekend.
Ik heb spul in huis wat het goed oplost (idd van die vellen eraf trekken na een paar dagen), maar dat vereist dat ik m'n pluizige warme sokken uittrek. Te groot offer nu.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh daar heb je van die kaarsvet zakken van de action voor. Als je geluk hebt zijn ze daarna 3 maten kleiner..... Ik weet niet wát ze erin proppen maar naar een paar dagen trek je de lappen eraf.
Disclaimert: dit heb ik overigens op joeptjoep gezien en is niet gebaseerd op eigen ervaring.
Dat is ook nog een optie; maar denk ik dat lekker op mijn stoel ga chillen. En even lijstje maken met wat ik volgend weekend wil gaan koken.quote:
Precies.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben ik wel met je eens los. Het is allemaal wel wat dubbelzinnig of niet helemaal eerlijk.
Als ze toch al slaapt?quote:
Ook goed tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie; maar denk ik dat lekker op mijn stoel ga chillen. En even lijstje maken met wat ik volgend weekend wil gaan koken.
Heb dit nog nooit gedaan, maar altijd afgevraagd of dit nou echt werktequote:Op zaterdag 12 december 2020 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb spul in huis wat het goed oplost (idd van die vellen eraf trekken na een paar dagen), maar dat vereist dat ik m'n pluizige warme sokken uittrek. Te groot offer nu.
Ik heb niet van de Action, overigens, dus daar kan ik geen uitspraken over doen, maar het werkt zeker.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb dit nog nooit gedaan, maar altijd afgevraagd of dit nou echt werkte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |