meehhhh voorjaar maar eens kijken.... klinkt nu niet erg aantrekkelijk....quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dus 1 ā 2 uur je voeten in zo'n zak. Dat wordt koud.
Het is nu toch geen open schoenen-weer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
meehhhh voorjaar maar eens kijken.... klinkt nu niet erg aantrekkelijk....
*ping*quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop: "Ik ga eten koken"
Ook Joop: *start nieuwe ronde in z'n spelletje
ik nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie heeft er hier nog gekeken naar het interview met Marc Rutten en Floortje dressing?
Hij moet de groente nog snijden.quote:
smakelijkquote:
Moet ik straks ook nog doenquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij moet de groente nog snijden.
Ik ben gewend aan oudhollandse etenstijden.quote:
dat denk je..quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij moet de groente nog snijden.
Open keuken en ik kan precies zien wat 'ie daar doet vanaf mijn huidige plek.quote:
Mijn godquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:35 schreef Haags het volgende:
Michael Buble heeft echt een mooie stem
Die had ik vanmorgen gezien en het eerste waar ik aan moest denken was, heeeyyyy das bal.quote:
Ik had vanmiddag nog een eclair van de bakkerquote:
enige wat ik weet is dat zijn kerstalbum de zaak rijk maaktquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:35 schreef Haags het volgende:
Michael Buble heeft echt een mooie stem
quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die had ik vanmorgen gezien en het eerste waar ik aan moest denken was, heeeyyyy das bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |