quote:
Dol op oude clipsquote:
Ja, toch, ik had daar iets mee.quote:Op zondag 13 december 2020 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dol op oude clips![]()
Dat dreadlock meisje met zo'n lange rooie gast![]()
Die gitarist met dat rare schaamhaar op zijn hoofd
quote:Op zondag 13 december 2020 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, toch, ik had daar iets mee.Nou heb ik altijd wel iets
Groundhog day, maybe they are doing it wrong and you are right.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Groundhog day, maybe they are doing it wrong and you are right.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zondag 13 december 2020 00:37 schreef puzziepie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen ik deze hoorde wilde ik deze vrouw loom in bed en dat heeft best een tijdje geduurd ookquote:
Ik nietquote:Op zondag 13 december 2020 00:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik deze hoorde wilde ik deze vrouw loom in bed en dat heeft best een tijdje geduurd ook
Dat was schrikken ?quote:Op zondag 13 december 2020 00:40 schreef UitStraling het volgende:
Tering wat mooi Puzzie, dankjewel.
Ja, leuk, nu heb ik zin in pizza en een Italiaanse man.quote:Op zondag 13 december 2020 00:45 schreef UitStraling het volgende:
Lekker meeschreeuwen (ook al ken ik de tekst niet)![]()
Ja godvers, kan ik je overhalen met wat Schotse zinnetjes om het wat noordelijker te zoeken?quote:Op zondag 13 december 2020 00:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, leuk, nu heb ik zin in pizza en een Italiaanse man.
Jij zit al in mijn hart, net als Puzzie.quote:Op zondag 13 december 2020 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja godvers, kan ik je overhalen met wat Schotse zinnetjes om het wat noordelijker te zoeken?
Ja, godverdomme, waar is die te zienquote:
Ja hier!!!quote:Op zondag 13 december 2020 00:57 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, waar is die te zien
Ja heerlijk he, zo'n donkere stem.quote:
Ik heb een mooiere donkerdere stemquote:
Maar hoe lang is je piemel?quote:Op zondag 13 december 2020 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een mooiere donkerdere stem
Blijkbaarquote:Op zondag 13 december 2020 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moet je daar nu over beginnen?
Yep, Henk heeft wel een goede strot en dan heeft hij nog een mooie vrouw ook nogquote:
Kippenvel bij die laatste uithaal.quote:
Hey, de boel is ontploft toch, las mee. Geen Marsquote:
Jeroen van den Boom.quote:
Sometimes a blow is a succes!quote:Op zondag 13 december 2020 01:41 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Hey, de boel is ontploft toch, las mee. Geen Mars
Was niet lullig bedoelt. Elon Musk moet misschien een toontje lager zingenquote:Op zondag 13 december 2020 02:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sometimes a blow is a succes!
Ook niet lullig bedoelt: Die test was een groot succes.quote:Op zondag 13 december 2020 02:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoelt. Elon Musk moet misschien een toontje lager zingen
Muziekje erbij? Ik snap het wel, zeker welquote:Op zondag 13 december 2020 02:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ook niet lullig bedoelt: Die test was een groot succes.
Data collectie en proof of concept.
De boom at the end... een waardige afsluiting.
Wha! Die film heeft een onuitwisbare indruk op mij gemaakt ergens als tienerquote:
Instant lekker nummah.quote:
Geen dankquote:Op zondag 13 december 2020 02:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Die film heeft een onuitwisbare indruk op mij gemaakt ergens als tiener
Ik vond haar op zich wel klinisch mooi als een schone diepvriezer maar hem de uitstraling hebben van een dode zalm dus op mij werkte dat alleen maar op de lachspierenquote:Op zondag 13 december 2020 02:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Die film heeft een onuitwisbare indruk op mij gemaakt ergens als tiener
quote:Op zondag 13 december 2020 02:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond haar op zich wel klinisch mooi als een schone diepvriezer maar hem de uitstraling hebben van een dode zalm dus op mij werkte dat alleen maar op de lachspieren
Staat ook in mijn top 15.000.quote:
Gezellie druk met leuke mensonquote:Op zondag 13 december 2020 02:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Instant lekker nummah.
Damn.. het gaat weer rollercoaster hier.
quote:
Wende =quote:
quote:
Beetje viezig dit ergensquote:
Had Stray ook vast leuk gevondenquote:
quote:Op zondag 13 december 2020 03:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Had Stray ook vast leuk gevonden![]()
quote:Op zondag 13 december 2020 03:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Had Stray ook vast leuk gevonden![]()
Lekker en onverwachts ditquote:
goeiequote:
Frankquote:Op zondag 13 december 2020 03:24 schreef BasEnAad het volgende:
En miljoen sterren!!
1 miljoen wensen!!
https://www.volkskrant.nl(...)zo-rustig~bd081865b/quote:Nu hou ik het op een beetje blowen. Er bestaat trouwens ook geen goeie coke meer, het is allemaal versneden troep.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |