SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, m'n acryl lijstje komt maandag pasBummer.
Ik was even een bakje kruidnoten pakkenquote:Op zaterdag 12 december 2020 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Die zit natuurlijk nog vol verbazing naar die testuitslag te staren.
nee maar ik heb al wel een minder mooie versie ervan. En het satijntje komt vanmiddag. Dus ik had vandaag al een heel aardig beeld kunnen krijgen hoe het ging worden. Nou ja dat wordt maandag dus.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar je biljetje is er nog lange na niet toch?
Heb je dan niet gewoon koorts als je het zo warm hebt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was even een bakje kruidnoten pakken
Ja jij vindt alles pervers klinkenquote:Op zaterdag 12 december 2020 10:20 schreef FranticDJ het volgende:
Het satijntje klinkt wel een beetje pervers
Gisterenavond nog niet toen ik ik heb gemeten, al zat het wel vrij hoog tegen de 37 aan (normaal bij dat ding zit ik rond de 36).quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dan niet gewoon koorts als je het zo warm hebt?
ja misschien is het niets iddquote:Op zaterdag 12 december 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisterenavond nog niet toen ik ik heb gemeten, al zat het wel vrij hoog tegen de 37 aan (normaal bij dat ding zit ik rond de 36).
Je was gewoon bang voor de Keroonnaawhaaquote:Op zaterdag 12 december 2020 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisterenavond nog niet toen ik ik heb gemeten, al zat het wel vrij hoog tegen de 37 aan (normaal bij dat ding zit ik rond de 36).
Gaat dit over een ouwe Volvo?quote:
Die staan voor 15:00 bij je voor de deur.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
he maar mailtje gestuurd naar brugman
ja ik weet echt hoe stom dit van mij isquote:Op zaterdag 12 december 2020 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die staan voor 15:00 bij je voor de deur.
Komt wel goed hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet echt hoe stom dit van mij isMaar ik ben ook wel makkelijk ergens in te lullen met dit soort dingen of dat schuldgevoel aanpraten etc. Dus heb voor meest veilige weg gekozen
Keuken onder de armen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die staan voor 15:00 bij je voor de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |