I see what they did therequote:Op zaterdag 12 december 2020 12:03 schreef F.Sinatra het volgende:
Met dat nieuws over strengere maatregelen zorg je volgens mij vooral een piek in de winkels/centra vandaag en morgen. Nog even snel alles inslaan voordat het dicht gaat.
Niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:05 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Hoe hou jij de drukte uit de winkels dan?
Het halve politiecorps over de zeik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die avondklok komt er nog eerder dan de Action dicht
Ze mogen daar niks mee.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:07 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Het halve politiecorps over de zeik.
Tja je zult maar een hitsige tiener zijn die dacht het nieuwe jaar in te kunnen luiden met drank en een leuke chick in bed op nieuwjaarsdag. Kom je bedrogen uit met je online spelletjesmiddag die Hugo en co voor je gaan organiseren.quote:
Nou was ik toch al van plan morgen even te gaan, maar dit verwacht ik dus ook ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:03 schreef F.Sinatra het volgende:
Met dat nieuws over strengere maatregelen zorg je volgens mij vooral een piek in de winkels/centra vandaag en morgen. Nog even snel alles inslaan voordat het dicht gaat.
Als je de gordijnen dicht doet heb je kans van slagen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tja je zult maar een hitsige tiener zijn die dacht het nieuwe jaar in te kunnen luiden met drank en een leuke chick in bed op nieuwjaarsdag. Kom je bedrogen uit met je online spelletjesmiddag die Hugo en co voor je gaan organiseren.
Jawel hoor, door ze simpelweg te sluiten. Wordt hoog tijd want ze zijn nog helemaal niet dicht geweest vanaf maartquote:
Ze hebben al gezegd dat kerst buiten eventuele maatregelen zal vallen. Dus dat sociale bezoek gaat er gewoon komen tussen 24 en 27 december.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:11 schreef Postbus100 het volgende:
Ik hoorde vanmorgen dat ze een lockdown van drie weken overwegen. Weet je, gooi er maar een lockdown in. En dan ook een echte. In de kerstvakantie please. (dan mis ik m'n therapie toch al). Iedereen binnen blijven. Geen sociaal bezoek, niet winkelen, 1x pw naar de supermarkt, 1 persoon per huishouden. Denk dat dat wel zoden aan een dijk zet.
30 man. Superspreadeventquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:06 schreef quirina het volgende:
“Het is onderbuik gevoel, maar je gaat bijna denken dat ze een beetje aansturen op een lockdown richting kerst om te voorkomen dat mensen het alsnog met elkaar gaan vieren.”
Lockdown of niet, heel veel mensen hebben nu wel afgesproken om het ondanks een eventuele lockdown toch te vieren omdat er toch al veel niet mag.
De rest van mijn familie viert het gewoon met dertig mensen en testen twee keer vantevoren.
Wij kunnen niet omdat we niet in voor-quarantaine kunnen gaan ivm werk, maar anders waren wij ook gegaan.
Voor de beeldvorming is het natuurlijk funest, ongeacht of ze het wel of niet veilig organiseren. Horeca is dicht, tenzij je bij Linda de Mol mag zitten die de premier interviewt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Die van Linda de Mol begreep ik ook niet helemaal. Dat was gewoon een kroeg op tv. Maar die kunnen/zullen zich wel schuilen achter een sneltest
Kabinet beloftes zijn niets waard dat heeft het verleden al bewezen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hebben al gezegd dat kerst buiten eventuele maatregelen zal vallen. Dus dat sociale bezoek gaat er gewoon komen tussen 24 en 27 december.
Het bleef toch al bij 3? Hoeveel minder kan nog?quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hebben al gezegd dat kerst buiten eventuele maatregelen zal vallen. Dus dat sociale bezoek gaat er gewoon komen tussen 24 en 27 december.
Geen idee wat het exacte adviesgetal is. Onze plannen zijn al gemaakt en daar gaat echt niks meer aan veranderen. Overigens gewoon in klein gezelschap.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:14 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Het bleef toch al bij 3? Hoeveel minder kan nog?
Trieste situatie.
Niet naar jou persoonlijk, maar ik zie vrijwel altijd dat de personen die pleiten voor een lockdown er zelf weinig last van hebben (‘dan mis ik mn therapie toch al’)quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:11 schreef Postbus100 het volgende:
Ik hoorde vanmorgen dat ze een lockdown van drie weken overwegen. Weet je, gooi er maar een lockdown in. En dan ook een echte. In de kerstvakantie please. (dan mis ik m'n therapie toch al). Iedereen binnen blijven. Geen sociaal bezoek, niet winkelen, 1x pw naar de supermarkt, 1 persoon per huishouden. Denk dat dat wel zoden aan een dijk zet.
Daar kan een illegale niet tegenop, wat een feest.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:15 schreef quirina het volgende:
[..]
20 kunnen er niet en dat is nog zonder de kinderen meegerekend
Zet weinig zoden aan de dijk, na die 3 weken heb je weer een R boven de 1 en ben je binnen de kortste keren weer terug bij afquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:11 schreef Postbus100 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |