Vind juh?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niks mis met klaarkomen als levensdoel.
Sliertjes en bonkjesquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:47 schreef cosmosis het volgende:
Ja gatver, het was maar een grapje van @:Uitstraling, nu niet meteen allemaal gore vrouwen dingen noemen alsjeblieft.
Wat noem je gore vrouwendingen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:47 schreef cosmosis het volgende:
Ja gatver, het was maar een grapje van @:Uitstraling, nu niet meteen allemaal gore vrouwen dingen noemen alsjeblieft.
Je bent zelluf goor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:47 schreef cosmosis het volgende:
Ja wat wil je dan. Laat me raden, liefde, genegenheid, begrip etc etc. Joh klaarkomen beter is er niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Vind juh?
Ik vind van wel, als dat alles is...
Vind jijquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:48 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan. Laat me raden, liefde, genegenheid, begrip etc etc. Joh klaarkomen beter is er niet.
Ja, toch, laten we stenen gooienquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat noem je gore vrouwendingen?
Volledige inhoud van het topic, verder kan het door de beugel hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat noem je gore vrouwendingen?
Sommigen, je hebt geile engeltjes en vrouwen waar echt gaan zak aan is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
Wij vrouwen zijn eigenlijk erg onsmakelijk
Dat zijn menselijke trekjes. God trekt zn wenkbrouw!quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, toch, laten we stenen gooien
Vind ik wel een leuke zin voor een tattoo onder mijn navel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
Alleen flikkers vinden vrouwen onsmakelijk.
brauwquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat zijn menselijke trekjes. God trekt zn wenkbrouw!
Ja joh, zo lang er een gat in zit om te stoten geil ja? Respect man!quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik wel een leuke zin voor een tattoo onder mijn navel.
True en andersom, hey KWquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
Klopt, net als mannen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommigen, je hebt geile engeltjes en vrouwen waar echt gaan zak aan is.
Dat zeg ik niet, maar zeggen dat vrouwen in het algemeen onsmakelijk zijn...dat doen alleen figuren die liever een pik in hun bek hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja joh, zo lang er een gat in zit om te stoten geil ja? Respect man!
Dat zei ik Killem, ik was sarcastischquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar zeggen dat vrouwen in het algemeen onsmakelijk zijn...dat doen alleen figuren die liever een pik in hun bek hebben.
Waarschijnlijk klopt het redelijk, hoe Willem jou beschrijft, of zit hij er naast?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat zei ik Killem, ik was sarcastisch
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat zei ik Killem, ik was sarcastisch
Killem kent mij alleen van hier en hij zat er regelmatig naast, soms goed.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klopt het redelijk, hoe Willem jou beschrijft, of zit hij er naast?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:00 schreef IxCalypso het volgende:
Maar goed, dit is een muziektopic, op de een of andere manier gaat het altijd over andere dingen ^^
Feit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het was wel saai zonder jou en mij
Kim mag doen wat ze wil, she is here for the sexynessquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:05 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hold your horses, Kim is hier ook alleen vandaag..
Really?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het was wel saai zonder jou en mij
Yes, het is saai wanneer je het zelf niet meemaakt!quote:
Ja, dat zou kunnen, om achteraf te lezen vond en vind ik mezelf toch interessanterquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Yes, het is saai wanneer je het zelf niet meemaakt!
Ik know, en dat is juist ook goed, maar als lezer was het saaierquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, het is leuk als je er bent maar ik vermaak me ook wel zonder jou
Heb je alle 30 topics teruggelezen terwijl je er niet was? Hoeveel keer heb je je naam genoteerd? Puur ter interessequote:Op zaterdag 12 december 2020 01:09 schreef IxCalypso het volgende:
Niks te beleven elke keer hetzelfde
quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:11 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Heb je alle 30 topics teruggelezen terwijl je er niet was? Hoeveel keer heb je je naam genoteerd? Puur ter interesse
30? Ben ik zo lang weggeweest? Neuh af en toe las ik mee, meestal tijdens het weekend.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:11 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Heb je alle 30 topics teruggelezen terwijl je er niet was? Hoeveel keer heb je je naam genoteerd? Puur ter interesse
Zo dat is pas the 90's, Timequote:
meisje tochquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:09 schreef IxCalypso het volgende:
Niks te beleven elke keer hetzelfde
Mwahquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik know, en dat is juist ook goed, maar als lezer was het saaier
Als Prince aangebeld had, zomaar omdat hij verdwaald was, toen hij nog leefde, had je hem dan in bed gesleurd?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:14 schreef IxCalypso het volgende:
Zo heette de discotheek waar ik toen altijd heenging, Time (weer die connectie met Prince)
Is toch zo? boeit mij verder niet, maar als je leest zie je het wel.quote:
Dat vroeg Killem ook aan me.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Prince aangebeld had, zomaar omdat hij verdwaald was, toen hij nog leefde, had je hem dan in bed gesleurd?
Ik wel. Ik had hem zijn anus gelikt alsof het een lieve lust was.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Prince aangebeld had, zomaar omdat hij verdwaald was, toen hij nog leefde, had je hem dan in bed gesleurd?
Ja moeten die mannen ook maar willen hè.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat vroeg Killem ook aan me.
Toen zei ik nee. Dat zeg ik nu nog. Ik sleur mannen niet zomaar mijn bed in.
Hey zie dat antwoord van @DeHovenier als een overwinning dat je het beter doet, wij krijgen vaak niet meer dan een Ok of een huh?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Is toch zo? boeit mij verder niet, maar als je leest zie je het wel.
Zelfde met Klaagbaak en Onz... wat een triestheid als bepaalde users er niet zijn.
Ok, daar ging mijn koffiequote:Op zaterdag 12 december 2020 01:17 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik wel. Ik had hem zijn anus gelikt alsof het een lieve lust was.
Ontopic
Ga wat bijdragen of doe iets anders.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:16 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Is toch zo? boeit mij verder niet, maar als je leest zie je het wel.
Zelfde met Klaagbaak en Onz... wat een triestheid als bepaalde users er niet zijn.
Ook dat natuurlijk ^^quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moeten die mannen ook maar willen hè.
Michael Jackson is beter dan Prince, is een feit wat niemand kan ontkennen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:19 schreef IxCalypso het volgende:
Bovendien en dat willen sommigen maar niet geloven. Prince is an imagination, ik ken die hele man niet.
Ik hield en hou vooral van zijn muziek, z'n lyrics, en z'n showperformance en nog steeds denken mensen dat ik verliefd ben op die man.
De enige waar ik geloof ik een beetje verliefd op was was Hennie Vrienten ^^
Open jij wel eens topics ^^quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:18 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ga wat bijdragen of doe iets anders.
NIETES!quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Michael Jackson is beter dan Prince, is een feit wat niemand kan ontkennen.
Wat doe ik beter?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Hey zie dat antwoord van @:dehovenier als een overwinning dat je het beter doet, wij krijgen vaak niet meer dan een Ok of een huh?
In bed? Lijkt me niet, daar ging het over toch/ Misschien was het allebei wel niks... we weten het niet en zullen het nooit weten, zelfde geldt voor forummembersquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Michael Jackson is beter dan Prince, is een feit wat niemand kan ontkennen.
Alles, maar dat weet je zelf ook wel. Je brengt het beste in ons naar boven.quote:
Das mooiquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:24 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Alles, maar dat weet je zelf ook wel. Je brengt het beste in ons naar boven.
Nahquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja sorry, ik luister muziek niet met de gedachte of het lekkerder is om de anus te likken van artiest A of B [ link | afbeelding ]
Ja niemand denk ik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:26 schreef IxCalypso het volgende:
Vroeg ik laatst al, wie wil mijn bard zijn
Die kriebelen bij jou al als ik niesquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:26 schreef UitStraling het volgende:
Op een of andere manier voel ik altijd mijn ballen kriebelen bij dit nummer![]()
Ok, ik open hier vaak. Als ik sluitquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Geen vervolgtopics, eigen topics. Met onderwerpen.
Juist, vervolgtopicsquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, ik open hier vaak. Als ik sluit
Sorry, komt vast door mij.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:30 schreef cosmosis het volgende:
Mn hoofd doet pijn van dit topic [ link | afbeelding ]
Dat heeft niks met belangrijk zijn te maken. Wel met de waarde van een forum bepalen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
O, op die fiets, nee openen doe ik niet, zo belangrijk ben ik niet.;)
Ik heb nog nooit iemand zien klagen, behalve euh wie was dat ook alweer euh..quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
Je ziet vaak van die oldies klagen dat er niks meer aan is, maar zelf doen ze geen enkele poging er iets van te maken.
Jaha, ik heb gewoon altijd gelijk en dan valt het stil. Sorryquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:34 schreef cosmosis het volgende:
Altijd traag nieuw topic wanneer @:stray_cat de laatste post heeft...
Heerlijke positieve punten inderdaad, zou mooi zijn als we volgend jaar weer live van dat soort actie zouden kunnen genieten!quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:37 schreef UitStraling het volgende:
Mijn linkervingerkootje voor een drupje US in de luie ogen van die blonde (die andere mag ook)
Stukje leuker dan huisvrouwen ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Heerlijke positieve punten inderdaad, zou mooi zijn als we volgend jaar weer live van dat soort actie zouden kunnen genieten!
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje leuker dan huisvrouwen ja.
Klaagde Miley ook?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:35 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand zien klagen, behalve euh wie was dat ook alweer euh..
Lekker jaquote:
Nee nee, ik heb altijd gelijkquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaha, ik heb gewoon altijd gelijk en dan valt het stil. Sorry
Het was zojuist stilgevallen en dan kom jij weer binnen vallen.....quote:
Stukje? Wat een manager woord.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukje leuker dan huisvrouwen ja.
Zo gaat datquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:49 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Het was zojuist stilgevallen en dan kom jij weer binnen vallen.....
Als ik een vagina zou hebben zou ik me nooit eenzaam voelen hoor.quote:
Wanna bet?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een vagina zou hebben zou ik me nooit eenzaam voelen hoor.
Nee, het zou waarschijnlijk nooit leeg voelen van binnen als je een vagina hadquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:52 schreef cosmosis het volgende:
Enige moment in mn leven dat Rusland een mooi land leek.
Snap ik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, truequote:Op zaterdag 12 december 2020 01:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haha jij snapt mannen....quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:54 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vraag me wel eens af of mannen of vrouwen eerder lonely zijn. Ik denk mannen idd.
Geen idee.. Nooit het genoegen gehad om een vrouw te zijn.. Maar ik vermoed dat wij mannen iets makkelijker te bevredigen zijn.quote:
Lichamelijk wel, mentaal ook?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:58 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geen idee.. Nooit het genoegen gehad om een vrouw te zijn.. Maar ik vermoed dat wij mannen iets makkelijker te bevredigen zijn.
Ik denk wel dat er andere behoeftes zijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Denk het wel, zijn niet zoveel verschillen in behoeftes
Ok, kom vechten dan, ik winquote:Op zaterdag 12 december 2020 01:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Deze herhaling is erger dan die van mij als ik Prince post, ik post iig verschillende nummers
Nooit je piemel zoveel mogelijk weg gebonden naar achteren en in de spiegel gekeken en een dansje gedaan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:58 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Geen idee.. Nooit het genoegen gehad om een vrouw te zijn.. Maar ik vermoed dat wij mannen iets makkelijker te bevredigen zijn.
Dat zegt geen reetquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit je piemel zoveel mogelijk weg gebonden naar achteren en in de spiegel gekeken en een dansje gedaan?
|Ik denk minderquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:01 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mentaal zelfs meer dan lichamelijk!
Neej helaas, nadat ik erachter kwam dat ik niet lenig genoeg was om mn eigen toch niet bescheiden stamper in de mond te nemen (Jaloers @Marilin Manson!) heb ik de hoop opgegeven om te ervaren hoe het vrouwelijk schoon ons mannen zou ervaren.quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit je piemel zoveel mogelijk weg gebonden naar achteren en in de spiegel gekeken en een dansje gedaan?
Ja denk lekker verder. Gedraag je eerst maar eens als een stabiele man voordat je dat kan gaan begrijpen.quote:
Kloptquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:07 schreef IxCalypso het volgende:
Danny Vera op 1 slaat trouwens nergens op
Shit hoe laat is het al.quote:
Ik ben stabiel, ik doe ook net als jullie elke week hetzelfdequote:Op zaterdag 12 december 2020 02:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja denk lekker verder. Gedraag je eerst maar eens als een stabiele man voordat je dat kan gaan begrijpen.
Disney is meestal rond een uur of 1, nu was het later.quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Shit hoe laat is het al. [ link | afbeelding ]
Sorryquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Disney is meestal rond een uur of 1, nu was het later.
Ja? bind je ook elke week je 30 cm tussen je benen achterom terwijl je danst op queen? Zoals @UitStraling ?quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben stabiel, ik doe ook net als jullie elke week hetzelfde
30 cm? Hahahahahaquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja? bind je ook elke week je 30 cm tussen je benen achterom terwijl je danst op queen? Zoals @:Uitstraling ?
Jeugdherinneringen.quote:
Neequote:Op zaterdag 12 december 2020 02:17 schreef IxCalypso het volgende:
Hebben die mensen nooit Conan Exiles gespeeld?
Alsof dat oversekste verslaafde dwergnegertje op kan tegen ditquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:15 schreef KillemWieft het volgende:
Sonny T![]()
Michael B![]()
![]()
En die gitaar solo.![]()
![]()
Daar had je iig nog een sliderquote:
Dat kan ie zeker, helaas voor jouquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof dat oversekste verslaafde dwergnegertje op kan tegen dit![]()
Ja mn zus heeft ook een slider in het weekend, waar heb je het over in dit muziek topic.quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar had je iig nog een slider
Dolly Dotsquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof dat oversekste verslaafde dwergnegertje op kan tegen dit![]()
Ik hou dat al af elk jaar, mijn familie is er aan gewend na een aantal jaarquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:21 schreef Kim-Holland het volgende:
Zo meteen gaan we weer off...ziggo moet updaten![]()
Bij deze alvast een fijn weekend en fuck kerst! Corona is best een goed excuus om met goed fatsoen af te haken bij de jaarlijkse verplichting [nader in te vullen] .![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:21 schreef Kim-Holland het volgende:
Bij deze alvast een fijn weekend en fuck kerst! Corona is best een goed excuus om met goed fatsoen af te haken bij de jaarlijkse verplichting [nader in te vullen] .![]()
Ik had het over Conan Exiles, dacht dat jij het daar ook over hadquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:22 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja mn zus heeft ook een slider in het weekend, waar heb je het over in dit muziek topic.
Heb je wel een kerstboom staan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:21 schreef Kim-Holland het volgende:
Godverdomme zegquote:
Nee is dat een band?quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:23 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik had het over Conan Exiles, dacht dat jij het daar ook over had
Ojee, de karakters wisselen zich wel af vaak in topic als er iets te doen isquote:
Nou, ik hoop van nietquote:
Fuck kerst, fuck die mondkapjes en fuck ziggo!quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:21 schreef Kim-Holland het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Fuck kerst, fuck die mondkapjes en fuck ziggo!
beide klassiekers. Maar de dames doen het beterquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ojee, de karakters wisselen zich wel af vaak in topic als er iets te doen is
Ja toch? ^^quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:28 schreef heracles het volgende:
[..]
beide klassiekers. Maar de dames doen het beter
Everyone, it's easy for mequote:Op zaterdag 12 december 2020 02:29 schreef UitStraling het volgende:
Op iets na 4 minuutjes![]()
Dit is toch waar muziek om draait![]()
Kom ook hier eens met iets nieuws, wie zegt dat ik huisvrouw ben?quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoor ingeslapen huisvrouw.
Ik heb wegwerp mondkapjes, maar nog nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:29 schreef IxCalypso het volgende:
Hoe ziet jouw mondkapje eruit Killem?
Toch wel met een Prince sign erop?
Waarom niet, waarom ben je zo tegen en zo dwars. Ik ben dwars, maar niet in dit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb wegwerp mondkapjes, maar nog nooit gebruikt.
Laat gaan joh. Doe je ding gewoon. De enige reden dat ze er zijn ben jij. De koningin van de vrijdag avondquote:Op zaterdag 12 december 2020 02:32 schreef IxCalypso het volgende:
Jouw alles wat je zegt hier, lijkt leuk als je nieuw bent, maar alles is zo hetzelfde elke keer weer.
Behoor je tot een risicogroep of heb je naasten die tot een risicogroep behoren?quote:Op zaterdag 12 december 2020 02:34 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ga me niet laten inenten, maar een mondkapje kan echt nul kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |