Vind juh?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niks mis met klaarkomen als levensdoel.
Sliertjes en bonkjesquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:47 schreef cosmosis het volgende:
Ja gatver, het was maar een grapje van @:Uitstraling, nu niet meteen allemaal gore vrouwen dingen noemen alsjeblieft.
Wat noem je gore vrouwendingen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:47 schreef cosmosis het volgende:
Ja gatver, het was maar een grapje van @:Uitstraling, nu niet meteen allemaal gore vrouwen dingen noemen alsjeblieft.
Je bent zelluf goor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:47 schreef cosmosis het volgende:
Ja wat wil je dan. Laat me raden, liefde, genegenheid, begrip etc etc. Joh klaarkomen beter is er niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Vind juh?
Ik vind van wel, als dat alles is...
Vind jijquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:48 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan. Laat me raden, liefde, genegenheid, begrip etc etc. Joh klaarkomen beter is er niet.
Ja, toch, laten we stenen gooienquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat noem je gore vrouwendingen?
Volledige inhoud van het topic, verder kan het door de beugel hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat noem je gore vrouwendingen?
Sommigen, je hebt geile engeltjes en vrouwen waar echt gaan zak aan is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
Wij vrouwen zijn eigenlijk erg onsmakelijk
Dat zijn menselijke trekjes. God trekt zn wenkbrouw!quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, toch, laten we stenen gooien
Vind ik wel een leuke zin voor een tattoo onder mijn navel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
Alleen flikkers vinden vrouwen onsmakelijk.
brauwquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat zijn menselijke trekjes. God trekt zn wenkbrouw!
Ja joh, zo lang er een gat in zit om te stoten geil ja? Respect man!quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind ik wel een leuke zin voor een tattoo onder mijn navel.
True en andersom, hey KWquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
Klopt, net als mannen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommigen, je hebt geile engeltjes en vrouwen waar echt gaan zak aan is.
Dat zeg ik niet, maar zeggen dat vrouwen in het algemeen onsmakelijk zijn...dat doen alleen figuren die liever een pik in hun bek hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:53 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja joh, zo lang er een gat in zit om te stoten geil ja? Respect man!
Dat zei ik Killem, ik was sarcastischquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar zeggen dat vrouwen in het algemeen onsmakelijk zijn...dat doen alleen figuren die liever een pik in hun bek hebben.
Waarschijnlijk klopt het redelijk, hoe Willem jou beschrijft, of zit hij er naast?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat zei ik Killem, ik was sarcastisch
quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:58 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat zei ik Killem, ik was sarcastisch
Killem kent mij alleen van hier en hij zat er regelmatig naast, soms goed.quote:Op zaterdag 12 december 2020 01:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klopt het redelijk, hoe Willem jou beschrijft, of zit hij er naast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |