Vind juh?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niks mis met klaarkomen als levensdoel.
Sliertjes en bonkjesquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:47 schreef cosmosis het volgende:
Ja gatver, het was maar een grapje van @:Uitstraling, nu niet meteen allemaal gore vrouwen dingen noemen alsjeblieft.
Wat noem je gore vrouwendingen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:47 schreef cosmosis het volgende:
Ja gatver, het was maar een grapje van @:Uitstraling, nu niet meteen allemaal gore vrouwen dingen noemen alsjeblieft.
Je bent zelluf goor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:47 schreef cosmosis het volgende:
Ja wat wil je dan. Laat me raden, liefde, genegenheid, begrip etc etc. Joh klaarkomen beter is er niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Vind juh?
Ik vind van wel, als dat alles is...
Vind jijquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:48 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan. Laat me raden, liefde, genegenheid, begrip etc etc. Joh klaarkomen beter is er niet.
Ja, toch, laten we stenen gooienquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat noem je gore vrouwendingen?
Volledige inhoud van het topic, verder kan het door de beugel hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat noem je gore vrouwendingen?
Sommigen, je hebt geile engeltjes en vrouwen waar echt gaan zak aan is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:49 schreef IxCalypso het volgende:
Wij vrouwen zijn eigenlijk erg onsmakelijk
Dat zijn menselijke trekjes. God trekt zn wenkbrouw!quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, toch, laten we stenen gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |