SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Jezus wat kut op tien verschillende manierenquote:
Ren je nu weg van een paar vrouwen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de mix van vrouwen mannen is hier wel weer zoek dus ff pitten zo.
Weet je zeker dat het maar op tien manieren kut is?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus wat kut op tien verschillende manieren
Nee het gebrek er aan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ren je nu weg van een paar vrouwen?
Wat is de optimale verdeling hierin?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de mix van vrouwen mannen is hier wel weer zoek dus ff pitten zo.
50/50quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is de optimale verdeling hierin?
Ik ga daar niet lekker opquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
50/50
Bal is wel een up player.
Je begint toch geen homofiele trekjes te vertonen hè?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
50/50
Bal is wel een up player.
Wijnen wijnen!!!quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je begint toch geen homofiele trekjes te vertonen hè?
Ben je verlegen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh sorry, jij ook wel denk ik.![]()
Maar ken je niet zo goed.
Mehhhh heel saai burgerlijk wijf... oud ook....quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh sorry, jij ook wel denk ik.![]()
Maar ken je niet zo goed.
We worden wel rap oud als we niet uit de band kunnen springen hè?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhhh heel saai burgerlijk wijf... oud ook....![]()
Dat hele in home corona geneuzel maakt dat ik mij ook nog eens heel oud voel....
Heb wel een goede rode open nu.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet lekker op....
Op wijn wel overigens.....
alcoholquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb wel een goede rode open nu.
Als dit nog lang duurt krijgen we 65 plus pas korting op festivals en kunnen we met de rollator om tijdens het dansen even op uit te puffenquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We worden wel rap oud als we niet uit de band kunnen springen hè?
Zullen we samen even huiskamerdansen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als dit nog lang duurt krijgen we 65 plus pas korting op festivals en kunnen we met de rollator om tijdens het dansen even op uit te puffen
Met een blokje kaas?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb wel een goede rode open nu.
Joahhhhh en ff goed hard die muziek aan!quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we samen even huiskamerdansen?
C'mon chick, show me some wild movesquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joahhhhh en ff goed hard die muziek aan!
Ik houdt mij er keurig aan want heel verantwoordelijk persoon en braaf en goed burger en model inwoner beste Nederlander alle medailles heb ik (behalve die voor aan de maximum snelheid houden), maar écht ik ben het wel zo zat......quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ohja, sinds kort ben ik ook klaar met dit lockdown geneuzel. Vooral de weekenden lijken op “Groundhog day!!”
Wat zou je erg graag weer doen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als dit nog lang duurt krijgen we 65 plus pas korting op festivals en kunnen we met de rollator om tijdens het dansen even op uit te puffen
Wie heeft jouw account gehackt jongedame?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik houdt mij er keurig aan want heel verantwoordelijk persoon en braaf en goed burger en model inwoner beste Nederlander alle medailles heb ik (behalve die voor aan de maximum snelheid houden), maar écht ik ben het wel zo zat......
Moloquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie heeft jouw account gehackt jongedame?
Oh datquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat zou je erg graag weer doen?
Ik gewoon een volle kroeg met live band, de drank, de geur en mensenmassa.
ja, datquote:Op zaterdag 12 december 2020 00:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh daten een volle ziggo dome een lekker festival en gewoon mensen dicht op elkaar met zweet, net iets te veel drank en gezelligheid. En nieuwe mensen en dan daar mee kletsen en ouwehoeren, gewoon zo maar spontaan en dan een hele gezellige avond hebben .... dat wil ik......
Nou..ik ben behoorlijk verantwoordelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik houdt mij er keurig aan want heel verantwoordelijk persoon en braaf en goed burger en model inwoner beste Nederlander alle medailles heb ik (behalve die voor aan de maximum snelheid houden), maar écht ik ben het wel zo zat......
doet u mij maar een boekje in een hoekje...quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh daten een volle ziggo dome een lekker festival en gewoon mensen dicht op elkaar met zweet, net iets te veel drank en gezelligheid. En nieuwe mensen en dan daar mee kletsen en ouwehoeren, gewoon zo maar spontaan en dan een hele gezellige avond hebben .... dat wil ik......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |