abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196680717
Een goedenavond luitjes,

Om wat meer inzicht te krijgen n mijn privé uitgaven, inkomsten, beleggingen etc. wil ik graag e.e.a. overzichtelijk in een programmatje krijgen. Nu heb je wel voor je smartphone allerlei apps daarvoor (Grip etc.) maar dat heeft teveel overbodige opsmuk en vindt het juist wel fijn achter de PC ermee te pielen.

Via deze site (https://www.geldnerd.nl/f(...)n-uitgaven-in-beeld/) was er wel een middeltje om het allemaal via Excel in beeld te krijgen. Zoiets ben ik eigenlijk naar op zoek, maar dan net weer even wat geautomatiseerder zegmaar. Gewoon je bankoverboekingen importeren en dat hij er dan wat van maakt, en je dan verder kan pielen met aparte codes, categoriën etc. Het liefst ook met een balans en w&v als ware het een jaarrekening (lekker overzichtelijk dan).

Iemand die snapt wat ik bedoel / iets kent / een Excel sjabloon of iets heeft?
pi_196684171
Bij de Rabobank kun je daar tijdens het internetbankieren voor kiezen.
Overal potjes voor maken zodat het overzichtelijk blijft.
Google is your friend, abuse your friends
pi_196688354
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2020 05:54 schreef Metalfrost het volgende:
Bij de Rabobank kun je daar tijdens het internetbankieren voor kiezen.
Overal potjes voor maken zodat het overzichtelijk blijft.
Potjes maken hoeft voor mij niet, gaat meer om overzichtelijkheid in de betalingen. Bijvoorbeeld, wat geef ik jaarlijks uit aan auto, vakantie, uit eten, etc.
pi_196688599
Rabo maakt fat toch redelijk inzichtelijk? Het is vast niet foutloos, maar als je dat wilt, moet je zelf alle transacties gaan labelen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_196690044
dit kan je in excel maken
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196690518
Een ouwetje maar werkt nog perfect

https://verhaag.home.xs4a(...)ewerken%20in%20Excel.
pi_196690631
Dyme wellicht? Importeert en organiseert de gegevens van je rekening redelijk automatisch en overzichtelijk, vind het zelf fijner dan Grip. Weet alleen niet of je het ook op de computer kunt openen.
pi_196691295
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 15:30 schreef ES_FOK het volgende:
Een ouwetje maar werkt nog perfect

https://verhaag.home.xs4a(...)ewerken%20in%20Excel.
Zoiets idd, ik ga daar eens mee rommelen :)

Dingen van Rabo etc werken wel, maar zijn nog te beperkt omdat bijv een extra aflossing op de hypotheek meteen als een dikke min wordt gezien terwijl ik er per saldo niet armer van word. (Ja ik ben veeleisend).
pi_196695021
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196701861
Als je er zelf mee wil pielen, waarom download je de transacties niet zelf naar excel en dan kan je zelf verder pielen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')