Ze weten uit gekkigheid niet wat ze met hun centen moeten doen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Is de conclusie niet gewoon dat ze niet echt weten wat ze willen?
Zij, vooral. Kijk hem blij zijn met zijn kippenhuisjequote:Op vrijdag 18 december 2020 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Is de conclusie niet gewoon dat ze niet echt weten wat ze willen?
Hij moet gewoon wat te klussen hebben, maar als er niks te klussen valt wat moet hij dan?quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:53 schreef Masspa het volgende:
[..]
Zij, vooral. Kijk hem blij zijn met zijn kippenhuisje
Ook zo. Dan maar weer naar een ander landquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij moet gewoon wat te klussen hebben, maar als er niks te klussen valt wat moet hij dan?
Huisjes in Haarlem had ik opgevangen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Waar hadden ze goed aan verdiend? Daarover zeiden ze iets bij dat huis in Duitsland maar verstond dat niet. Iemand?
Oude pandjes opgeknapt in Haarlem en weer verkochtquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Waar hadden ze goed aan verdiend? Daarover zeiden ze iets bij dat huis in Duitsland maar verstond dat niet. Iemand?
Haar vagina draagt een cape met de letter S erop.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:59 schreef PzKpfw het volgende:
Die twee passen ook echt niet bij elkaar. Hij is vrij recht door zee en weet volgens mij wel van aanpakken, zij lijkt me zo'n echte zweefteef.
wat?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haar vagina draagt een cape met de letter S erop.
Oh ja?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haar vagina draagt een cape met de letter S erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |