SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
JvH fan hierquote:
OH SORRY MENEER HAHA EEN STILTECOUPEE WIE VERZINT DAT HE GERDA HIHIHIIIHHIIH Iquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ssst we zitten in de stilte coupé
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH SORRY MENEER HAHA EEN STILTECOUPEE WIE VERZINT DAT HE GERDA HIHIHIIIHHIIH I
Ik vind ze ook super. Heb hier 3 puzzels van 500 liggen. De Bloedbank, Voetbal en de Snoepfabriekquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind ze ook super. Heb hier 3 puzzels van 500 liggen. De Bloedbank, Voetbal en de Snoepfabriek
Ik heb tegenwoordig twee sets drumstokken. Maar geen ruimte om te drummen dusja verder dan dat kom ik ook niet,quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb tegenwoordig een drum computer en synthesizer.
Beste puzzel die ik ken alleen is het voor mij al jaren geen puzzel meer.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossie heb je weleens een rubiks kubus geprobeerd?
Liever drumsticksquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig twee sets drumstokken. Maar geen ruimte om te drummen dusja verder dan dat kom ik ook niet,
Jij doet toch ge-avanceerde kleurplaten als ik me goed herinner?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Heb drie puzzels liggen en ik puzzel nooit.
Wat is je PB op de 3x3?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Beste puzzel die ik ken alleen is het voor mij al jaren geen puzzel meer.
Ja tijdje gedaan maar inmiddels ook al hele poos niet meer gedaan. Heb geen leuke kleurboeken meer en vergeet steeds nieuwe te kopen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Jij doet toch ge-avanceerde kleurplaten als ik me goed herinner?
eensquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH SORRY MENEER HAHA EEN STILTECOUPEE WIE VERZINT DAT HE GERDA HIHIHIIIHHIIH I
7 jaar 6 maanden 5 weken 4 dagen 3 uur 2 minuten en 1 sekondequote:
Wat is PB? Ik heb 'm doorgaans in 5 minuten, de Original Rubiks. Ik doe 1 steen per move op de juiste plek zetten. Laatste vlak moeten er dan wel 3 in eens op de juiste plek vallen. Geen boekje voor nodig gehad. Het kostte me wel een tijdje zo'n 20 jaar terug. Lekker blowen en puzzelen was het toen.quote:
Wie is Niels?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:37 schreef Amarantha het volgende:
Moet zeggen Niels dat ik beter met je kan praten nu dan vroeger, fijn.
Personal Best?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat is PB? Ik heb 'm doorgaans in 5 minuten, de Original Rubiks. Ik doe 1 steen per move op de juiste plek zetten. Laatste vlak moeten er dan wel 3 in eens op de juiste plek vallen. Geen boekje voor nodig gehad. Het kostte me wel een tijdje zo'n 20 jaar terug. Lekker blowen en puzzelen was het toen.
Personal Best. Ik doe de 3x3 normaal in rond de 50-55 seconden. Maar idd als je eenmaal weet hoe het moet is het makkelijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:40 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat is PB? Ik heb 'm doorgaans in 5 minuten, de Original Rubiks. Ik doe 1 steen per move op de juiste plek zetten. Laatste vlak moeten er dan wel 3 in eens op de juiste plek vallen. Geen boekje voor nodig gehad. Het kostte me wel een tijdje zo'n 20 jaar terug. Lekker blowen en puzzelen was het toen.
Bed verschonen blijft anders kut.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Personal Best. Ik doe de 3x3 normaal in rond de 50-55 seconden. Maar idd als je eenmaal weet hoe het moet is het makkelijkMaar dat is met alles in het leven
Wie zijn Maarten en Kruimelquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet wel, van Maarten en Kruimel.
Ja beter, vind ik ook. Was op een gegeven moment te veel gebash in die chat en ik was ook vrij gespannen. Van jou had ik geen last, maar werd erg ongezellig daar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:37 schreef Amarantha het volgende:
Moet zeggen Niels dat ik beter met je kan praten nu dan vroeger, fijn.
Na ik deed ook niet altijd even aardig maar dat kwam van 2 kanten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:44 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja beter, vind ik ook. Was op een gegeven moment te veel gebash in die chat en ik was ook vrij gespannen. Van jou had ik geen last, maar werd erg ongezellig daar.
Ja een tweepersoons dekbed in je eentje is een beetje geklooi inderdaad.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bed verschonen blijft anders kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee man.. gewoon oprollen en uitrollenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een tweepersoons dekbed in je eentje is een beetje geklooi inderdaad.
Geen last van.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja een tweepersoons dekbed in je eentje is een beetje geklooi inderdaad.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:45 schreef mschol het volgende:
heb je deze cube ook @:dr_flash ?Nee, ik heb er wel eentje met een bankbiljet erop maar die durf ik ook niet te scramblenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
heu?quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Ik lag zelf even met mijn ogen dicht in een donkere kamer tegen de pijn
Ik kreeg het elastiek van een mondkapje in mijn oog. Deed zoveel zeer dat ik mijn oog niet open kon houden.quote:
auwquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg het elastiek van een mondkapje in mijn oog. Deed zoveel zeer dat ik mijn oog niet open kon houden.
gemeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na ik deed ook niet altijd even aardig maar dat kwam van 2 kanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |