abonnement Unibet Coolblue
pi_196672404
pi_196672415
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:23 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Geertruida behoort wel tot de kleine groep spelers waar ik mij juist niet 90 minuten lang aan erger, dat zegt wel iets in dit mongolenelftal.

Hij heeft alleen de snelheid niet die wij wel van onze backs verwachten (Haps, Malacia, vorig seizoen Karsdorp), dan kan je hem beter naar links opschuiven als Spajic weggaat.
Ik erger me juist kapot aan die gast op rechtsback. Gister ook, hij denkt nauwelijks vooruit (zal ook aan de mogelijkheden liggen maar oke), verspeelde in de eerste minuten een bal op nog geen 3 meter, dat zag er uit alsof Kelly rechtsback stond.
pi_196672421
Ik vind het oprecht een belediging dat GwaiLow zich nu al gaat indekken voor wanneer Ajax Wolfsberger loot. Wolfsberger kan er echt geen ene touwtyfus van.

/ja dit hoort eigenlijk in Ajax-topic
pi_196672431
Heel erg oneens met TT overigens.

Nu bijv. Slot er al neer zetten, met dit materiaal, in dit seizoen kan echt niet. Dan moet je die gozer ook niet aan willen doen.
pi_196672445
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Heel erg oneens met TT overigens.

Nu bijv. Slot er al neer zetten, met dit materiaal, in dit seizoen kan echt niet. Dan moet je die gozer ook niet aan willen doen.
Het ging mij meer om de dubbele betekenis van de hashtag |:)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 11 december 2020 @ 14:31:13 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_196672477
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:28 schreef Scrummie het volgende:
Heel erg oneens met TT overigens.

Nu bijv. Slot er al neer zetten, met dit materiaal, in dit seizoen kan echt niet. Dan moet je die gozer ook niet aan willen doen.
Eens
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_196672492
twitter


@Caland

Met Sjon.
pi_196672499
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik erger me juist kapot aan die gast op rechtsback. Gister ook, hij denkt nauwelijks vooruit (zal ook aan de mogelijkheden liggen maar oke), verspeelde in de eerste minuten een bal op nog geen 3 meter, dat zag er uit alsof Kelly rechtsback stond.
Opzich doet hij gewoon wat we van een rechtsback verwachten, schoonmaken en eventueel de tegenstander onderuit trappen.

Maar zijn handelingen als hij eenmaal balbezit heeft zijn inderdaad niet van-je-het, maar voorlopig reken ik dat aan zijn onervarenheid toe en het feit dat er op dit moment twee middenvelders rondlopen waarvan 1 zijn motivatie kwijt is en de ander een onbehandelde syndroom van Down heeft. Twee seizoenen geleden speelde hij nog bij de O19.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 11-12-2020 14:32:48 ]
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:32:27 #9
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196672502
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik erger me juist kapot aan die gast op rechtsback. Gister ook, hij denkt nauwelijks vooruit (zal ook aan de mogelijkheden liggen maar oke), verspeelde in de eerste minuten een bal op nog geen 3 meter, dat zag er uit alsof Kelly rechtsback stond.
Hij had het in de eerste minuten vooral heel lastig met het veld.

Maar je hebt gelijk dat ie als rechtsback tekort komt. Ik vond hem als centrale verdediger die paar keer begin dit seizoen helemaal niet zo slecht, dan is ie zelfs vrij compleet. Op die positie ziet Feyenoord hem dus blijkbaar ook het liefst.
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:33:50 #10
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_196672528
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Sterker zelfs: ik vind dat Feyenoord een heel goede wedstrijd heeft gespeeld. Ik vind het heel mooi hoe er met een losse en vrije aanpak werd gespeeld door Feyenoord, waarbij iedere speler de ruimte krijgt om fouten te maken. Mede dankzij ons spel had Wolfsberger nog geen 60% passnauwkeurigheid en dat laat zien dat we ontzettend goed het spel kunnen ontregelen, zelfs op een lastig veld in een zware Europese uitpot. Dat Wolfsberger wint gewoon van CSKA en wint de beker in Oostenrijk, dat laat zien dat ze echt wel iets kunnen.

Zondag die positieve spelopvatting meenemen naar VVV. Die kregen maar 13 tegengoals tegen Ajax en zullen vast getergd zijn om nu nog beter te verdedigen tegen ons. Dat gaat vast een hele leuke wedstrijd worden, misschien gaan we dan zelfs scoren. Ik heb er heel erg zin in!!!!!!
Goed gezegd. Helemaal mee eens.
pi_196672538
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij had het in de eerste minuten vooral heel lastig met het veld.

Maar je hebt gelijk dat ie als rechtsback tekort komt. Ik vond hem als centrale verdediger die paar keer begin dit seizoen helemaal niet zo slecht, dan is ie zelfs vrij compleet. Op die positie ziet Feyenoord hem dus blijkbaar ook het liefst.
Daar vind ik hem dan weer te klein voor, centrale verdediger. Dan mag hij wel erg gaan uitblinken in positie kiezen en slim zijn.

Goed, ik zie het niet er niet in zitten, jullie wel :). We gaan het meemaken.
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:35:48 #12
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_196672565
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:33 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Goed gezegd. Helemaal mee eens.
;(
Makkelijk tweede.
pi_196672608
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Daar vind ik hem dan weer te klein voor, centrale verdediger. Dan mag hij wel erg gaan uitblinken in positie kiezen en slim zijn.

Goed, ik zie het niet er niet in zitten, jullie wel :). We gaan het meemaken.
Ik probeer echt optimistisch te blijven dat er nog een kantelpunt kan gaan komen en dat is erg moeilijk, maar zodra we kansen op een plek in de top 3 hebben weggegeven en uit de beker zijn geknikkerd is dit seizoen toch al compleet verloren.

Dan kan je net zo goed testen met nieuwe mogelijkheden (waaronder Geertruida als RCV en het vaker inzetten van jeudgspelers als Bannis, Azarkan, Hall, Hendriks, de Mooij, eventueel Antonucci vervroegd terughalen) als er toch weinig meer is om voor te spelen.

Maar goed, zo zou ik het in ieder geval gedaan hebben als ik dit scenario had op Football Manager.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 11-12-2020 14:39:13 ]
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:39:18 #14
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_196672638
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het oprecht een belediging dat GwaiLow zich nu al gaat indekken voor wanneer Ajax Wolfsberger loot. Wolfsberger kan er echt geen ene touwtyfus van.

/ja dit hoort eigenlijk in Ajax-topic
Nee joh, tuurlijk moet Ajax dat winnen. Vergeet alleen niet dat Feyenoord over 2 wedstrijden echt ruim van ze verliest. Feyenoord is toch een top 3 club in Nederland. Motivatie zal ook niet heel hoog zijn als Ajax tegen zo'n cluppie moet spelen + je speelt in een knollentuin bij de uit wedstrijd..
pi_196672640
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:37 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik probeer echt optimistisch te blijven dat er nog een kantelpunt gaat kan en dat is erg moeilijk, maar zodra we kansen op een plek in de top 3 hebben weggegeven en uit de beker zijn geknikkerd is dit seizoen toch al compleet verloren.

Dan kan je net zo goed testen met nieuwe mogelijkheden (waaronder Geertruida als RCV en het vaker inzetten van jeudgspelers als Bannis, Azarkan, Hall, Hendriks, de Mooij, eventueel Antonucci vervroegd terughalen) als er toch weinig meer is om voor te spelen.

Maar goed, zo zou ik het in ieder geval gedaan hebben als ik dit scenario had op Football Manager.
De Mooij hoort niet echt in dat rijtje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196672667
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:39 schreef Caland het volgende:

[..]

De Mooij hoort niet echt in dat rijtje.
Slechter dan Diemers kan toch niet.
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:43:41 #17
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196672721
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:37 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik probeer echt optimistisch te blijven dat er nog een kantelpunt kan gaan komen en dat is erg moeilijk, maar zodra we kansen op een plek in de top 3 hebben weggegeven en uit de beker zijn geknikkerd is dit seizoen toch al compleet verloren.

Dan kan je net zo goed testen met nieuwe mogelijkheden (waaronder Geertruida als RCV en het vaker inzetten van jeudgspelers als Bannis, Azarkan, Hall, Hendriks, de Mooij, eventueel Antonucci vervroegd terughalen) als er toch weinig meer is om voor te spelen.

Maar goed, zo zou ik het in ieder geval gedaan hebben als ik dit scenario had op Football Manager.
Eens, maar die tests zou Advocaat niet snel doen, misschien moet je dan toch Slot alvast aanstellen :P
pi_196672770
twitter


Hardop gelachen

Wim is een drinker
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_196672786
Ah ja, Ibrahimovic. _O-
pi_196672806
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:39 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Nee joh, tuurlijk moet Ajax dat winnen. Vergeet alleen niet dat Feyenoord over 2 wedstrijden echt ruim van ze verliest. Feyenoord is toch een top 3 club in Nederland. Motivatie zal ook niet heel hoog zijn als Ajax tegen zo'n cluppie moet spelen + je speelt in een knollentuin bij de uit wedstrijd..
Qua statuur misschien ja, qua spel zijn ze ver van top-3 verwijderd... Feyenoord wint op dit moment thuis niet eens van Heracles. Bij Emmen-uit winnen ze met hakken over sloot tegen 10 man. Ajax wint daar met een nulletje of vijf.

Dat Feyenoord van Wolfsberger niet kan winnen is al schandalig, moet je voorstellen als Ajax hun niet oprolt. Dan gaan er koppen rollen.
pi_196672816
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Hardop gelachen

Wim is een drinker
Ja, en als mijn tante een vent was, was het mijn oom.

Bedankt voor je mening Wim.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 11-12-2020 14:50:05 ]
  vrijdag 11 december 2020 @ 14:50:44 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_196672834
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Qua statuur misschien ja, qua spel zijn ze ver van top-3 verwijderd... Feyenoord wint op dit moment thuis niet eens van Heracles. Bij Emmen-uit winnen ze met hakken over sloot tegen 10 man. Ajax wint daar met een nulletje of vijf.
Feyenoord speelt thuis gelijk tegen Twente, Ajax verliest ;)

Dat soort vergelijkingen zijn altijd zinloos. Ajax is natuurlijk beter, maar met een off day kunnen ze ook verliezen, zeker omdat ze zich nog wel eens te goed willen voelen voor de EL
pi_196672862
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Feyenoord speelt thuis gelijk tegen Twente, Ajax verliest ;)

Dat soort vergelijkingen zijn altijd zinloos. Ajax is natuurlijk beter, maar met een off day kunnen ze ook verliezen, zeker omdat ze zich nog wel eens te goed willen voelen voor de EL
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:49 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ja, en als mijn tante een vent was, was het mijn oom.
Er zijn gewoon geen excuses wanneer Ajax Wolfsberger of Antwerp loot. Motivatie vind ik altijd beetje slap, waarom zou je als voetballer bij Ajax niet voor EL willen gaan. Het is niet alsof ze jaarlijks halve finale CL halen dan snap ik wel dat EL voor jou een stap achteruit is.
  vrijdag 11 december 2020 @ 15:37:02 #24
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_196673580
Als je Dick nu op straat zou zetten schiet het ook niet op
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_196673678
quote:
Het goed ingevoerde medium meldt ook dat Feyenoord vermoedelijk afscheid gaat nemen van de volgende spelers: Luciano Narsingh, Eric Botteghin, Sven van Beek, Nick Marsman, George Johnston, Ramón ten Hove en Uros Spajic. De zeven Feyenoorders hoeven geen nieuwe aanbieding te verwachten van de stadionclub.
Ook van FeyenoordTM overigens. Logische namen, jammer dat Diemers geen contract voor 1 jaar tekende. Maar wel werk aan de winkel voor Arnesen dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')