SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor al uw lijsten.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo heel veel spannends eigenlijk
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:23 schreef UitStraling het volgende: Ook fijn, iedereen zwak ziek en misselijk in Foqueville en de dokter is al maanden het dorp uit
Dokter AusStrahlung trekt zijn witte jas aan.
Same. Daardoor herken ik het wel snel en ben ik er ook meestal snel vanaf.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik had als kind echt bijna continue blaasontsteking.
Heb je niet ook gewoon corona er bovenop?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same. Daardoor herken ik het wel snel en ben ik er ook meestal snel vanaf.
Alleen nu wil 'ie niet weg.
Vooral hoofdpijn trouwens nu.
Ja op die ouderafdelingen zijn ze schijnbaar niet zo strikt hoeveel er bij elkaar liggenquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was gisteren niet op mijn gemak bij mijn oma in het ziekenhuis. Ze lag op een kleine kamer met drie anderen. Iedereen dicht op elkaar.
Wie weet wat corona doet met andere infecties?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same. Daardoor herken ik het wel snel en ben ik er ook meestal snel vanaf.
Alleen nu wil 'ie niet weg.
Vooral hoofdpijn trouwens nu.
De hoofdpijn is sinds vandaag en een bekende bijwerking, blaasontsteking zijn enorm specifieke klachten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je niet ook gewoon corona er bovenop?
De overbuurvrouw was een jongedamequote:Op vrijdag 11 december 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op die ouderafdelingen zijn ze schijnbaar niet zo strikt hoeveel er bij elkaar liggen
Was het een beetje een leuke?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De overbuurvrouw was een jongedame
Waar wil je die mensen anders laten als hele afdelingen zijn gesloten? Op het dak?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op die ouderafdelingen zijn ze schijnbaar niet zo strikt hoeveel er bij elkaar liggen
Nee dat niet, maar veel ziekenhuizen hebben nog van die verzamelkamers, bij nieuw gebouwde ziekenhuizen hebben ze vaak wel alleen maar 1-persoonskamers.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar wil je die mensen anders laten als hele afdelingen zijn gesloten? Op het dak?
Met een kind getrouwdquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk gezicht. Maar een werkelijk énorm achterwerk
En ze was al getrouwd, met kind.
Nieuwe Amphia is alles eenpersoonsquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar veel ziekenhuizen hebben nog van die verzamelkamers, bij nieuw gebouwde ziekenhuizen hebben ze vaak wel alleen maar 1-persoonskamers.
Normale ouderen op de verpleegafdeling mensen die positief zijn getest op de Corona cohort afdelingen dat is nu wel goed geregeld.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar wil je die mensen anders laten als hele afdelingen zijn gesloten? Op het dak?
Ach ja, dan zijn ze licht in hun hoofd vanwege de medicijnen ipv de drankquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Das wel treurig, een zieke vrouw zoeken in het ziekenhuis in plaats van in de kroeg.
Lag ze op haar buik in het ziekenhuisbed?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is een optie, anders stapelen in de kelderquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nicki Minaj?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze lag op haar rug te bellen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lag ze op haar buik in het ziekenhuisbed?
Als ze nog leven is dat ook weer een beetje cru.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:31 schreef crv het volgende:
[..]
Is een optie, anders stapelen in de kelder
Whoaquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe Amphia is alles eenpersoons
Ik denk dat Nicki Minaj stiekem ook niet zo heet..quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zo heette.
Kans op kaal kutje bij oncologie.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, dan zijn ze licht in hun hoofd vanwege de medicijnen ipv de drank
M'n lokale ziekenhuis is daar niet recent genoeg voor vermoed ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze nog leven is dat ook weer een beetje cru.
Ja, daar gaat de rust daar beneden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze nog leven is dat ook weer een beetje cru.
Ja daar ken ik het vanquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezusquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kans op kaal kutje bij oncologie.
met gratis wifi?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooie kamers. Ideaal voor ons zolderkamerautisten.
Nee, waar mijn oma ligt ook niet. Dat is uit de jaren negentig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n lokale ziekenhuis is daar niet recent genoeg voor vermoed ik.
Lijkt me beter voor herstel ook. Tenminste een beetje fatsoenlijke nachtrust ipv wakker gehouden worden door een kamergenoot.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar ken ik het vanSchijnt gelukkig wel de nieuwe standaard te worden, gedeelde kamer
Ja, moet er ook niet aan denken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar ken ik het vanSchijnt gelukkig wel de nieuwe standaard te worden, gedeelde kamer
wel een stuk duurder.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan is het gewoon net een hotel.
Toch is gedeeld niet enkel slechtquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar gebruik ik voor FOK! voor.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:35 schreef crv het volgende:
[..]
Toch is gedeeld niet enkel slecht
Ik was blij met wat aanspraak. Laatste keer lag ik 5 dagen alleen en dat wordt je snel zat
dat hoop je dan maar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt er leuke verpleegsters bij.
Die vervolgens onderbezet zijn dus geen tijd hebben om de kleine Budapestenaar een hand te gevenquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt er leuke verpleegsters bij.
Had dat bij mijn laatste operatie (de keren daarvoor in het zkh had ik isolatiekamer ivm bacterie gelukkig), dat is op de darmafdeling niet heel erg prettigquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt me beter voor herstel ook. Tenminste een beetje fatsoenlijke nachtrust ipv wakker gehouden worden door een kamergenoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |