quote:Dat zijn d'r 45 voor PvdA, geen 55 maar goed...
Op dinsdag 29 april 2003 22:16 schreef Nyrem het volgende:[..]
okee dan laat ik het anders stellen.
In 1998 hadden PvdA (45), D66(14), GroenLinks(11) en de SP(5), samen 75 zetels.
Wie zegt dat dit niet weer mogelijk is?
Denk dat 14 zetels voor D'66 een utopie is voorlopig. Groen Links schat ik wat lager in als 11 en de SP hoger als 5. Samen 75 zetels kan misschien wel, maar jou kennende wil je meteen toe naar een regering met die partijen erin, vraag is of dat wat wordt natuurlijk.
quote:Mij kennende, had je moeten weten dat ik een realist ben en het liefste een paars 3 kabinet wil.
Op dinsdag 29 april 2003 22:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Dat zijn d'r 45 voor PvdA, geen 55 maar goed...
Denk dat 14 zetels voor D'66 een utopie is voorlopig. Groen Links schat ik wat lager in als 11 en de SP hoger als 5. Samen 75 zetels kan misschien wel, maar jou kennende wil je meteen toe naar een regering met die partijen erin, vraag is of dat wat wordt natuurlijk.
quote:VVD-PvdA en D'66. Niet erg realistisch denk ik.
Op dinsdag 29 april 2003 23:33 schreef Nyrem het volgende:[..]
Mij kennende, had je moeten weten dat ik een realist ben en het liefste een paars 3 kabinet wil.
quote:Dit vind ik nou weer zo'n ...antwoord. Wie is er nu niet realistisch?
Op dinsdag 29 april 2003 23:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
VVD-PvdA en D'66. Niet erg realistisch denk ik.
quote:Het gaat het mij niet om hoeveel zetels die partijen samen hebben, het gaat erom of het een realistische optie is. Da's momenteel niet het geval, want ik denk niet dat de betreffende partijen er samen uit gaan komen. Of het qua zetels kan en of die coalitie er ook daadwerkelijk uit kan rollen na onderhandelen is een behoorlijk verschilletje.
Op dinsdag 29 april 2003 23:45 schreef Nyrem het volgende:[..]
Dit vind ik nou weer zo'n ...antwoord. Wie is er nu niet realistisch?
Zelfs nu heeft Paars-3 nipt 75 zetels.
Wat denk je, hoe dat aantal bij de volgende verkiezingen zal liggen; met een VVD, PvdA die sowieso zetels gaan winnen.
quote:Surry ik bedoelde Agnes Kant ook...
Op dinsdag 29 april 2003 21:43 schreef Ippon het volgende:[..]
Ik ook, alleen Famkuh is van GroenLinks
quote:Wat me meteen doet denken aan Duitsland; het gaat slecht met de economie en wat ga je doen als ambtenarenbond? Een bovengemiddelde salariseis neerleggen. Applaus voor uw korte-termijn denken
Op dinsdag 29 april 2003 22:02 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Ja, vandaag al een schot voor de boeg van de ambtenaren bonden.
Iedereen moet eens ophouden met dat hypocriete gedoe, het gaat uiteindelijk alleen maar om je eigen centen. Wat nou sociaal?
Als je dit iets beschaafder kunt verwoorden, mag je terugkomen
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 01-05-2003 16:00]
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 01-05-2003 16:03]
quote:Enig ironie en melodramatiek is jou volslagen vreemd. Jammer. Je had ook 'de vuige woordjes' kunnen wegeditten. Heb je het stuk nog bewaard of gooi jij, net zoals je collega-moderator, al mijn pennenvruchten maar gewoon weg?
Op donderdag 1 mei 2003 15:58 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
En weer verder...
quote:Ik heb zowel jouw stuk als de reacties erop weggegooid zonder dat deze voor iemand consequenties hebben. Er is een verschil tussen ironie en het soort teksten wat jij gebruikte.
Op donderdag 1 mei 2003 16:13 schreef zodiakk het volgende:[..]
Enig ironie en melodramatiek is jou volslagen vreemd. Jammer. Je had ook 'de vuige woordjes' kunnen wegeditten. Heb je het stuk nog bewaard of gooi jij, net zoals je collega-moderator, al mijn pennenvruchten maar gewoon weg?
Rot op naar je eigen land, als je het hier zo erg hebt.
quote:Het is natuurlijk best wel wrang dat schrijfsels die gewoon best veel tijd gekost hebben en waarvan men de intentie compleet niet serieus moet nemen worden weggehaald, terwijl de een na de andere kortzichtige one-liner blijft staan. Ik laat het voortaan wel om mijn tijd te verdoen met het schrijven van stukjes waarvan ik denk dat mensen ze wel kunnen waarderen (of in ieder geval de zelfspot kunnen waarderen). Je hebt me een beetje doodgemaakt. Fijn.
Op donderdag 1 mei 2003 16:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Ik heb zowel jouw stuk als de reacties erop weggegooid zonder dat deze voor iemand consequenties hebben. Er is een verschil tussen ironie en het soort teksten wat jij gebruikte.
Ban me trouwens maar voor eeuwig uit Politiek, dan heb ik nog de schijn dat mijn verwijderde stukje nog iets uithaalt.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 01-05-2003 16:22]
quote:Heb je het tegen mij meester?
Op donderdag 1 mei 2003 16:17 schreef Sidekick het volgende:
Christelijke prutmod. Het CDA is heilig verklaard!Rot op naar je eigen land, als je het hier zo erg hebt.
quote:Nee, hoewel je wel in aanmerking komt.
Op donderdag 1 mei 2003 16:20 schreef Ippon het volgende:[..]
Heb je het tegen mij meester?
Altijd maar zeuren op Nederland... misschien moet je dubbele paspoort eens ontnomen worden.
Inmiddels is de grap er wel af.
Gewoon offtopic kan in het politiek slowchatcafé, en aan ongenuanceerde scheldpartijen en doodsverwensingen doen we simpelweg niet meer...
Slotje dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |