SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor al uw lijsten.
Fijn dat je afleiding hebtquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel goed hoor. Ja ik denk constant aan hem, maar hier op de werkvloer weten ze ervan. Dus kan ik wel mijn verhaal kwijt. Zo naar buiten...
Bose QC35 dingquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor koptelefoon dan dat die zoiets achterlaat
Ik weet even niet welke je bedoelt, maar ik vermoed dat ik het met je eens ben.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat die kutterige draak van een kerstlied van Train ook vaak wordt gedraaid.
Ja, nee, ik klik niet. Dat snap je wel.quote:
Fijn dat je zoveel vertrouwen in mijn muzieksmaak hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik klik niet. Dat snap je wel.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat je zoveel vertrouwen in mijn muzieksmaak hebt.
Ja, nee, ikke nie klikkequote:
ik had de laatstequote:
Nog beterquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had de laatste
er is wel nog rijstevlaai met slagroom en kersen-kruimelvlaai
Welk boek is dat? Lijkt me ook wel interessaant.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:05 schreef FranticDJ het volgende:
Bolus
en dat boek over Kimg Jong Un is best boeiend
Ik moest ook wel even twijfelenquote:
dat boek wat iedereen nu leest in TTKquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk boek is dat? Lijkt me ook wel interessaant.
Is het echt zo’n tiran?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat boek wat iedereen nu leest in TTK
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/de-grote-kameraad/9200000107783188/
Zonder dat inkijk gedeelte had ik 'm wss niet gekocht. (al heb ik 'm bij de Primera gehaald ipv bolsupport your locals dit dat)
Kwiwiquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Welk boek is dat? Lijkt me ook wel interessaant.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat boek wat iedereen nu leest in TTK
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/p/de-grote-kameraad/9200000107783188/
Zonder dat inkijk gedeelte had ik 'm wss niet gekocht. (al heb ik 'm bij de Primera gehaald ipv bolsupport your locals dit dat)
tis echt een super lief beestjequote:Op vrijdag 11 december 2020 11:31 schreef FranticDJ het volgende:
Wel echt zo'n fuck me i'm fabulous kat.
quote:
Wel een mooi beestje.quote:
O, dit is een archieffoto? Dacht dat het beestje weer terecht wasquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wwe zijn op zoek. net overal buiten geweest
neequote:Op vrijdag 11 december 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dit is een archieffoto? Dacht dat het beestje weer terecht was
Ze zijn overal buiten aan het zoeken, terwijl die kat bij ballie binnen zitten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dit is een archieffoto? Dacht dat het beestje weer terecht was
O fuckquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
buurvrouw is om kwart voor zes vannochtend weg gegaan en de deur is niet goed in het slot gevallen. Om 0800 merkte haar vriend die thuis is pas dat de deur openstond
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze zijn overal buiten aan het zoeken, terwijl die kat bij ballie binnen zitten.
Ballie probeert niet als verdachte te worden gezien door mee te zoeken.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
buurvrouw is om kwart voor zes vannochtend weg gegaan en de deur is niet goed in het slot gevallen. Om 0800 merkte haar vriend die thuis is pas dat de deur openstond
ja idd. Het is geen buitenkat dus denk niet heel ver eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O fuck![]()
Wie weet waar dat beeat inmiddels uithangt.
"Derpen"quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
we proberen ook constant te denken wat zou een kat doen
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar die onzekerheid is wel echt kut.
Mijn hond kwam niet terugquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarom dat beaglemans dus een gps band heeft. Die is met het minste geringste gaatje weg.
(komt ook altijd wel terug hoor.. maar de ene keer is dat na een half uur en de andere keer na 10-12 uur)
deur open laten met bakje voer geredquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Derpen"
Best kans dat 'ie vanzelf weer terugkomt als 'ie trek krijgt.
Ik snap nooit hoe zo iets kan gebeurenquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee
ja hoop het. Hele portiek ligt nu vol met kattengrind en zijn mandje plus eten staat ook in het portiek.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Derpen"
Best kans dat 'ie vanzelf weer terugkomt als 'ie trek krijgt.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd. Het is geen buitenkat dus denk niet heel ver eerlijk gezegd
Ik heb het ook nagenoeg nooit. Maar m'n pa heeft het zowat dagelijks :squote:Op vrijdag 11 december 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe zo iets kan gebeuren
als ik de deur uit ga check ik 20 keer of ik de sleutel heb en of de deur dicht is
ja dat zal ze vanaf nu wel doenquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe zo iets kan gebeuren
als ik de deur uit ga check ik 20 keer of ik de sleutel heb en of de deur dicht is
Angstig ergens in de bosjes hoop ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd. Het is geen buitenkat dus denk niet heel ver eerlijk gezegd
ja ze is erg verdrietigquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop het.Lief dat je helpt zoeken
ja en net ook regen dus misschien dan ook geen zin om te voorschijn te komen. Het is ook nog vroeg op de dag dus nog grote kans dat ze zelf terug komt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Angstig ergens in de bosjes hoop ik.
Begrijpelijk.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Toen mijn kitten verdween heb ik al die dingen ook gedaan. Posters opgehangen in de halve stad. Maar ze is nooit meer gevonden. Waarschijnlijk door iemand naar binnen gehaald en daar gebleven. Hoop ik dan maar
Weken van slag geweest. Paar keer momentje van hoop gehad als het asiel belde, maar het was steeds een andere kat.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
fuck he. Lijkt mij echt heel naar
Laatst liep ik naar de winkel en liep er een mooie kat over de parkeerplaats. Toen ik uit de winkel weer terug kwam zag ik een briefje ophangen met een foto van een vermiste kat die er wel verdacht veel op leek.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Toen mijn kitten verdween heb ik al die dingen ook gedaan. Posters opgehangen in de halve stad. Maar ze is nooit meer gevonden. Waarschijnlijk door iemand naar binnen gehaald en daar gebleven. Hoop ik dan maar
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst liep ik naar de winkel en liep er een mooie kat over de parkeerplaats. Toen ik uit de winkel weer terug kwam zag ik een briefje ophangen met een foto van een vermiste kat die er wel verdacht veel op leek.
nog maar eens terug gelopen, maar de kat was natuurlijk al weer verdwenen.
Kan je alsnog bellen he, dat je een kat hebt gezien die erop leek. Dan gaan ze daar zelf zoeken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Laatst liep ik naar de winkel en liep er een mooie kat over de parkeerplaats. Toen ik uit de winkel weer terug kwam zag ik een briefje ophangen met een foto van een vermiste kat die er wel verdacht veel op leek.
nog maar eens terug gelopen, maar de kat was natuurlijk al weer verdwenen.
Ik hoop dat het een beetje scheelt dat het niet mag dit jaar, maar gezien hoe er al geknald wordt hier...quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Nu is ook weer de tijd dat honden wegvluchten als er vuurwerk afgestoken wordt. Kan me ook best verdrietig maken.
Vannacht ging het hier ook ineens los.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een beetje scheelt dat het niet mag dit jaar, maar gezien hoe er al geknald wordt hier...
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n oppaskat was een keer weggelopenIk was dik in paniek natuurlijk, voelde me er zo kut over. Asiels afgebeld, bij amivedi aangemeld. Had gelukkig foto's van d'r op m'n telefoon staan. En rondjes lopen om haar te vinden. Vijf dagen later stond ze bij d'r oude huis op de stoep, waar ik toen woonde. Beest helemaal teleurgesteld dat ik daar ook al was
Ze haatte me.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
fuck he. Lijkt mij echt heel naar
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:47 schreef CherryLips het volgende:
M'n oppaskat was een keer weggelopenIk was dik in paniek natuurlijk, voelde me er zo kut over. Asiels afgebeld, bij amivedi aangemeld. Had gelukkig foto's van d'r op m'n telefoon staan. En rondjes lopen om haar te vinden. Vijf dagen later stond ze bij d'r oude huis op de stoep, waar ik toen woonde. Beest helemaal teleurgesteld dat ik daar ook al was
Ze haatte me.
Nu weet je zeker dat al het vuurwerk illegaal isquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een beetje scheelt dat het niet mag dit jaar, maar gezien hoe er al geknald wordt hier...
mag je daar nog op kantoor komen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
Pf. Moet vanmiddag eigenlijk naar het Rabobank kantoormaar echt 0,0 zin om anderhalf uur in de auto te zitten voor 5 minuten werk
Wat een klootzakken zijn er toch ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu weet je zeker dat al het vuurwerk illegaal is![]()
Hier af en toe ook harde knallen; mijn hond is sinds een paar jaar geleden niet zo blij met vuurwerk. Aangezien een of andere kerel toen vuurwerk richting hem gooide terwijl mijn vriendin met hem aan het wandelen was.
Jammer dat ik er toen niet bij was, dan was er vast een vuurwerkslachtoffer gevallen.
Ben nog geen klant daar, maar wil daar een rekening openen. Verbinding viel weg tijdens de online procedure, dus moet me daar ter plekke identificerenquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag je daar nog op kantoor komen?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier af en toe ook harde knallen; mijn hond is sinds een paar jaar geleden niet zo blij met vuurwerk. Aangezien een of andere kerel toen vuurwerk richting hem gooide terwijl mijn vriendin met hem aan het wandelen was.
Jammer dat ik er toen niet bij was, dan was er vast een vuurwerkslachtoffer gevallen.
Dit ken ik. Maar al te goed.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:55 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Mijn frambozen zijn nog niet zo verquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:55 schreef Haags het volgende:
Perfecte timing, ik tover net m'n broodjes tevoorschijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:55 schreef Haags het volgende:
staat er daar nog steeds 'negerzoenen' in koeienletters op die gevel langs dat spoor?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:55 schreef LTVDK het volgende:
Nou, de test ook weer gehad, ook nog de hele polder van Oudenbosch gezien omdat de weg was afgesloten
Hoe is het met je vader en opa?quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:55 schreef LTVDK het volgende:
Nou, de test ook weer gehad, ook nog de hele polder van Oudenbosch gezien omdat de weg was afgesloten
ah oke.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben nog geen klant daar, maar wil daar een rekening openen. Verbinding viel weg tijdens de online procedure, dus moet me daar ter plekke identificeren
Haatliefdeverhouding met dat beestje hoor. Kon heel vals zijn maar kwam 's avonds wel op schoot liggen slapen en dan durfde ik me niet te bewegen.quote:
Oh, dat klinkt als Joop z'n kat.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haatliefdeverhouding met dat beestje hoor. Kon heel vals zijn maar kwam 's avonds wel op schoot liggen slapen en dan durfde ik me niet te bewegen.
Klinkt als de gemiddelde katquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haatliefdeverhouding met dat beestje hoor. Kon heel vals zijn maar kwam 's avonds wel op schoot liggen slapen en dan durfde ik me niet te bewegen.
Nah, je hebt standaard kat en gemene kat.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als de gemiddelde kat
doen danquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
benedenbuurman zegt dat die mijn huis wil kopen :p
"Kan ik verdomme eindelijk eens dat lek oplossen".quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Nu zit hij tijdens oud op nieuw lekker ergens afgelegen in Friesland waar sowieso nauwelijks vuurwerk afgestoken wordt. Hoewel hij bij mij thuis ook best wel ok isquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een klootzakken zijn er toch ook.Arm beestje.
Ik heb op best wat katten gepast, was eventjes een tweede carričre, maar dit was wel de moeilijkstequote:Op vrijdag 11 december 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als de gemiddelde kat
Bij mijn vader lijkt de koorts weg te trekken, van mijn opa nog geen update, komt hopelijk zo van mijn oom.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met je vader en opa?
Ja ik heb ook op kroelkipjes gepast.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, je hebt standaard kat en gemene kat.
als hij genoeg betaald..quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Onze rode kater was vroeger zo. Kon een vreselijk kreng zijn. En dan ineens lag hij op je schoot te slapen. Om net zo vrolijk ineens uit te halen naar je.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb op best wat katten gepast, was eventjes een tweede carričre, maar dit was wel de moeilijkste
De eerste keer dat ik op haar paste werd ze ziek. Goddomme zeg.
heb je het hem gevraagd?quote:
Tof.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
deze heb ik al even niet gehoord zeg
Die van m'n zus zijn echt lieve sukkels, die gaan gewoon buiten bereik zitten als ze je zat zijn (maar meestal niet). Vod kwam op je zitten en wilde geaaid worden tot 'ie dat ineens zat was (minieme waarschuwing). En dan had je dus ineens tanden en nagels in je poot.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb ook op kroelkipjes gepast.
als hij de juiste prijs betaald begint ie er voor mijn part een hoerenkast in..quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
de vader van die buurman verhuurt ook appartementen dus grote kans dat die het dan ook gaat verhuren :p
Volgens mij hebben ze dat pand al een jaar of 10 geleden gesloopt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
staat er daar nog steeds 'negerzoenen' in koeienletters op die gevel langs dat spoor?
Ja precies. Testte me ook steeds uit. Sprong op het aanrecht, vrat eten van m'n bord.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onze rode kater was vroeger zo. Kon een vreselijk kreng zijn. En dan ineens lag hij op je schoot te slapen. Om net zo vrolijk ineens uit te halen naar je.
ah, naja ik ben niet zo'n treinreizigerquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dat pand al een jaar of 10 geleden gesloopt.
zou niet opschieten want het zelfde terug kunnen kopen is haast onmogelijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als hij de juiste prijs betaald begint ie er voor mijn part een hoerenkast in..
Dat schizofrene trek ik niet zo bij katten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van m'n zus zijn echt lieve sukkels, die gaan gewoon buiten bereik zitten als ze je zat zijn (maar meestal niet). Vod kwam op je zitten en wilde geaaid worden tot 'ie dat ineens zat was (minieme waarschuwing). En dan had je dus ineens tanden en nagels in je poot.
met twee linkerhanden niet neequote:Op vrijdag 11 december 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou niet opschieten want het zelfde terug kunnen kopen is haast onmogelijk
Maar je hebt toch al een andere gekocht..quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou niet opschieten want het zelfde terug kunnen kopen is haast onmogelijk
Als die er 5 ton voor geeft zou ik er niet zo moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
de vader van die buurman verhuurt ook appartementen dus grote kans dat die het dan ook gaat verhuren :p
Je bent zijn bovengnoomquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Investeringen yo.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch al een andere gekocht..
Dit is wel een valide punt.quote:
ja maar deze is toch voor verhuurquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch al een andere gekocht..
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die er 5 ton voor geeft zou ik er niet zo moeilijk over doen.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent zijn bovengnoomWat schattig
Als ik hier niet alles zelf gedaan had, had ik aardig wat van mn overwaarde op mn buik kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is wel een valide punt.Huis waar aardig onderhoud aan zit vreet geld als je zelf (nog) niet zo handig bent.
Geinig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hier nog eens naartoe
https://eusebius.nl/bezoeken/panoramalift-glazen-balkons/
Ik schaam me altijd dood als ik weer wat laat vallen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
ja ze horen mij beneden soms wel maar dat weet ik ook. Doe mijn best om geen overlast te veroorzaken en heb ook betere vloer dan bovengnoom
Eh, zolang je niet loopt te dribbelen met je zooi.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik schaam me altijd dood als ik weer wat laat vallen.
Mja, hier moet een en ander nog wel gedaan worden, maar voorlopig blijven we wel zitten, dan is de huidige overwaarde toch niet zo relevant.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik hier niet alles zelf gedaan had, had ik aardig wat van mn overwaarde op mn buik kunnen schrijven.
Lekker met je gerries rondhuppelen in het vliegtuig.quote:De Chinese luchtvaartautoriteit heeft vandaag een 49 pagina's tellend advies uitgebracht om de verspreiding van het coronavirus aan boord van vliegtuigen te voorkomen. Luchtvaartpersoneel was al verplicht om mondkapjes, wegwerphandschoenen en -kleding, beschermbrillen en schoenhoesjes, te dragen.
Daar komt nu een minstens zo flatteus persoonlijk uitrustingsstuk bij... de luier. Op gecharterde vluchten van en naar bestemmingen waar de besmettingsgraad 500 per miljoen inwoners bedraagt, krijgt het cabinepersoneel het advies om geen gebruik meer te maken van het toilet. In plaats daarvan zouden papieren luiers gedragen moeten worden. De richtlijn geldt overigens niet voor de piloten.
https://www.bndestem.nl/b(...)e-lockdown~a7ca78f6/
Trek ik een keukenkastje open en de snijplankjes mieteren eruit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zolang je niet loopt te dribbelen met je zooi.
Maar je kunt wel wonen in meer geldquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
overwaarde betekent ook niet automatisch dat je er een veel beter huis voor terug kunt kopen
Dat betere huis zou nu vooral komen door meer inkomen vergeleken met wanneer huis gekocht werd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
overwaarde betekent ook niet automatisch dat je er een veel beter huis voor terug kunt kopen
quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker met je gerries rondhuppelen in het vliegtuig.
Lekker uitgesmeerd over je billen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoeveel uur op een dag zit je stil.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trek ik een keukenkastje open en de snijplankjes mieteren eruit.
Gewoon een vork laten kletteren.
Tijdens het stofzuigen dat die stang ineens loslaat.
Zulke dingen
GerrieBipsquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker uitgesmeerd over je billen.
hebben ze daar geen ARBO-wet?quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee omdat de rest van woningen ook in prijs stijgen. Dus je koopt zeker in steden weer uit dezelfde prijsklasse weer terug tenzij je veel wilt inleveren op locatie door bv van stad naar randgemeente te verhuizen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je kunt wel wonen in meer geld
Al die arme mensen die geen betaalbaar huis kunnen kopen door die huisjesmelkersquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je blijft maakt het niet uit iddquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, hier moet een en ander nog wel gedaan worden, maar voorlopig blijven we wel zitten, dan is de huidige overwaarde toch niet zo relevant.
En al jaren een gewilde omgeving, dat scheelt ook natuurlijk.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij al eens een badkuip met je biljetjes gevuld en ben je er dan in gaan liggen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's een heel andere insteek ja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je blijft maakt het niet uit iddIk heb dit bewust gekozen op basis van verkoopbaarheid. Dat + zelf doen resulteerde dan ook in een rendement van meer dan 100%. Het is op het moment zelfs zo 'gek' hier dat er een wachtlijst is voor bouwprojecten die nog niet eens in de voorstadia van ontwikkeling zijn. Als stok achter de deur voor oa de gemeente om nieuwbouw e.d. door te blijven zetten (voor zover dat kan met stikstofregels).
Kennissen die hier eerst interesse hadden sprak ik gisteren. Als ik hoor wat die nog moeten doen om hun huis verkoopbaar te maken..
Dakbschot vervangen, 2 balken van de dak constructie vervangen. Op jacht naar de oorzaak van vochtplekken en dat verhelpen en herstellen.
En dat moet voor 1 januari klaar zijn(en vandaag komt er pas een aannemer kijken)
quote:Vliegen ten tijde van corona is niet meer wat het geweest is. Gezichtsmaskers en lege stoelen bepalen het beeld. De Chinese luchtvaartautoriteit heeft vandaag een 49 pagina's tellend advies uitgebracht om de verspreiding van het coronavirus aan boord van vliegtuigen te voorkomen. Luchtvaartpersoneel was al verplicht om mondkapjes, wegwerphandschoenen en -kleding, beschermbrillen en schoenhoesjes, te dragen.
Daar komt nu een minstens zo flatteus persoonlijk uitrustingsstuk bij... de luier. Op gecharterde vluchten van en naar bestemmingen waar de besmettingsgraad 500 per miljoen inwoners bedraagt, krijgt het cabinepersoneel het advies om geen gebruik meer te maken van het toilet. In plaats daarvan zouden papieren luiers gedragen moeten worden. De richtlijn geldt overigens niet voor de piloten.
Dan kreuken ze.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb jij al eens een badkuip met je biljetjes gevuld en ben je er dan in gaan liggen?
Ja, die postte LTDVKdinges net.quote:
Ahquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die postte LTDVKdinges net.
Als ik een badkuip had he...quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb jij al eens een badkuip met je biljetjes gevuld en ben je er dan in gaan liggen?
Bestaat jouw dieet uit iets anders dan koffie/baco/kipfilet/macaroni/pizza tonijnquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, lettercombinatie zit correct in m'n hoofd.
5 random letters werkt ookquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, lettercombinatie zit correct in m'n hoofd.
Godver, ik kan niet lezen vandaag.quote:
Jij kent ze wel gewoon in de goede volgorde uit je hoofdquote:
andere auto gekocht onder druk van de meds?quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
HET ZIJN DE MEDS.
Beetje spijt van de auto ook.
Had gekund, ik zit in een shopping spree.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
andere auto gekocht onder druk van de meds?
wel benieuwd waar het voor staat..quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kent ze wel gewoon in de goede volgorde uit je hoofd
intraveneus graagquote:
Mag ik niet doen.quote:
vier barkies, ophalen in devskoquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch die Porsche van fles dan maar.
Liefde Tederheid Vriendschap Dankbaarheid Krachtquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wel benieuwd waar het voor staat..
Lodewijk Theodorus van der Drillbips
Lange tepels voor de kleine
lelijke tieten van die kale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Huehuehuequote:Op vrijdag 11 december 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso ben ik beter in me laten prikken.
Het is niet onwaar, I guess.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liefde Tederheid Vriendschap Dankbaarheid KrachtDie heb je ook op een spreukbordje in huis hangen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik mag het welquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag ik niet doen.
Sowieso ben ik beter in me laten prikken.
Op zo'n beschilderde dakpan bij de voordeur.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heb je ook op een spreukbordje in huis hangen he?
Zo hé!quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zo'n beschilderde dakpan bij de voordeur.
Op elke muur en elk kastjequote:Op vrijdag 11 december 2020 12:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die heb je ook op een spreukbordje in huis hangen he?
Ik ken mijn decoratieve AIDS.quote:
Stond met m'n moeder ooit in zo'n winkeltje met alleen maar van die lelijke units. Komt ze met een bordje af dat ze voor mij wilde kopen. Ik zeg nogal luid: ik verbrand zulke bordjes ritueel bij volle maan. M'n ma legt dat bordje met een ontzettend rode kop terug.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stond met m'n moeder ooit in zo'n winkeltje met alleen maar van die lelijke units. Komt ze met een bordje af dat ze voor mij wilde kopen. Ik zeg nogal luid: ik verbrand zulke bordjes ritueel bij volle maan. M'n ma legt dat bordje met een ontzettend rode kop terug.
Verderop in dat winkeltje (ja het was echt een best groot winkeltje voor zulke rommel) was er nog een man met z'n vrouw. Z'n vrouw laat hem een bordje zien, zegt die vent heel droog: ik denk dat ik me ga laten inwijden in een volle Maans ritueel
Ik zag dat mijn dorp een kerst aids pop-up store heeft.quote:
Jeej geld betalen voor aids. En dat nog voordat er een vaccin is. Corona is jaloers nu.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag dat mijn dorp een kerst aids pop-up store heeft.
misschien daar eens gaan kijken morgen
AIDS is meestal is gratis te verkrijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeej geld betalen voor aids. En dat nog voordat er een vaccin is. Corona is jaloers nu.
Al kost het wel wat meer moeite dan corona.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
AIDS is meestal is gratis te verkrijgen.
Kerstlockdown incomingquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Superstijging![]()
https://www.bd.nl/dossier(...)-p754dQ9JEXks7y5TImI
Dit is nog van gisteren, benieuwd wat het vandaag gaat zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Superstijging![]()
https://www.bd.nl/dossier(...)-p754dQ9JEXks7y5TImI
Paar honderd minder.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is nog van gisteren, benieuwd wat het vandaag gaat zijn.
Verschil van een HR manager of natuurkundige aan het roer.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ze hier te soft voor, in Duitsland waarschijnlijk wel.
Tegen de 10.000 aan denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is nog van gisteren, benieuwd wat het vandaag gaat zijn.
In Duitsland gingen ze toch voor de strenge regels maar wel met kerst de hele familie bij elkaarquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ze hier te soft voor, in Duitsland waarschijnlijk wel.
Dat is niet eens een enorm probleem. Verspreidingen - als ze er dan zijn - zijn in die gevallen goed traceerbaar. In Nederland doen we niet eens de moeite om bron- en contactonderzoek te doen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Duitsland gingen ze toch voor de strenge regels maar wel met kerst de hele familie bij elkaar
Eh, als ze daarna allemaal opgehokt zitten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Duitsland gingen ze toch voor de strenge regels maar wel met kerst de hele familie bij elkaar
Dat heeft alleen echt zin als er zo weinig zijn dat we die 14 dagen op kunnen sluiten, bij voorkeur op Poveglia.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is niet eens een enorm probleem. Verspreidingen - als ze er dan zijn - zijn in die gevallen goed traceerbaar. In Nederland doen we niet eens de moeite om bron- en contactonderzoek te doen.
Nee?quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heeft alleen echt zin als er zo weinig zijn dat we die 14 dagen op kunnen sluiten, bij voorkeur op Poveglia.
Is een optie, wil je kerst vieren? prima maar daarna braaf twee weken thuis blijven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee?
Alleen met kerst bij elkaar zitten en daarna iedereen twee weken opgehokt.
Dat zie ik ook niet goed aflopen nee. Gaan mensen in kuddes de straat op in protest.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:49 schreef Haags het volgende:
Avondklok hier gaan ze denk ik niet doen. Dat ligt enorm gevoelig.
Maar ze gaan niet heel het land twee weken volledig op slot gooien. En er zullen ook genoeg rebellerende Duitsers zijn die het niet zo nauw nemen met die regels, zijn echt niet allemaal van die brave slaafse gehoorzame mensen zoals we ze altijd afschilderen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee?
Alleen met kerst bij elkaar zitten en daarna iedereen twee weken opgehokt.
En handhaven daarvan wordt een enorm probleem.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zie ik ook niet goed aflopen nee. Gaan mensen in kuddes de straat op in protest.
En ik zie er ook niet echt een voordeel in, gooi dan de detailhandel dicht.
Nee, dat was ook vooral in reactie op het letterlijke opsluiten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze gaan niet heel het land twee weken volledig op slot gooien. En er zullen ook genoeg rebellerende Duitsers zijn die het niet zo nauw nemen met die regels, zijn echt niet allemaal van die brave slaafse gehoorzame mensen zoals we ze altijd afschilderen.
Ook dat. Dan moet zo'n beetje alles aan handhaving (ook militair) ingezet worden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:53 schreef Haags het volgende:
[..]
En handhaven daarvan wordt een enorm probleem.
Drones uitrusten met hittezoekende raketten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:53 schreef Haags het volgende:
[..]
En handhaven daarvan wordt een enorm probleem.
Precies. Er is een reden waarom besmettingen oplopen. Dat zijn toch echt mensen die elkaar ergens moeten tegenkomen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ze gaan niet heel het land twee weken volledig op slot gooien. En er zullen ook genoeg rebellerende Duitsers zijn die het niet zo nauw nemen met die regels, zijn echt niet allemaal van die brave slaafse gehoorzame mensen zoals we ze altijd afschilderen.
Als er camera's op die drones komen en het live uitgezonden gaat worden dank ben ik voor!quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drones uitrusten met hittezoekende raketten.
Personeel zal de grote bottleneck wel weer worden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan ondertussen elders lezen dat ze in ziekenhuizen aan het inzetten zijn op grotere capaciteit, dus meer bedden met beademingsapparatuur en dus meer personeel nodig.
Echt feestelijk, die feestdagen zo.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Personeel zal de grote bottleneck wel weer worden.
Dat laatste heeft toenmalig burgemeester Remkes vorige jaarwisseling in Den Haag nog contact over gehad met defensie. Voor als het te erg uit de hand zou lopen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dat. Dan moet zo'n beetje alles aan handhaving (ook militair) ingezet worden.
Of van die honden als in Black Mirrorquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er camera's op die drones komen en het live uitgezonden gaat worden dank ben ik voor!
Zij werkt in een ziekenhuis en daar zien ze een daling?quote:Op donderdag 10 december 2020 20:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
In mijn ziekenhuis spreken ze in ieder geval alweer van een voorzichtige lichte daling.
Juichen doen we nog niet maar het is ook zeker niet slechter geworden.
En laat ik niet beginnen over überhaupt de betrouwbaarheid van die testen.
Ja, en van een andere FOK!-user las ik juist het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zij werkt in een ziekenhuis en daar zien ze een daling?
Ik ken nog wel een werkzoekend stelletje hierquote:Op vrijdag 11 december 2020 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Personeel zal de grote bottleneck wel weer worden.
Nogal verschillend per regio dan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en van een andere FOK!-user las ik juist het tegenovergestelde.
Verpleegkundigen zijn dan ook niet wetenschappelijk geschoold.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zij werkt in een ziekenhuis en daar zien ze een daling?
Of per positie in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nogal verschillend per regio dan.
Dat is het probleem dan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verpleegkundigen zijn dan ook niet wetenschappelijk geschoold.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een werkzoekend stelletje hier
Waarom denk je dtaquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij zou iedereen dood laten gaan hč?
Ziekenhuizen moeten ook schoongemaakt, ik zie opties?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Er is in sommige ziekenhuizen zon buddy systeem voor mensen zonder zorgdiploma;s. Maar hier in den haag helaas niet
ja dat doen die buddy;s ook of dingetjes aanvullen. Als je vacature tegenkomt graag. Ik zie ze niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ziekenhuizen moeten ook schoongemaakt, ik zie opties?
https://www.ad.nl/show/bi(...)elf-stalkt~aed6198b/quote:Bizarre wending: Thijs Zeeman ontdekt dat Anna zichzélf stalkt
Tijdens de opnames kreeg Anna’s moeder van de stalker een foto van haar oprit. De afbeelding bleek door Anna zelf te zijn gemaakt en verstuurd. En het filmpje dat ze zelf kreeg van een fragment uit RTL Boulevard, over Thijs Zeeman? Ze nam het, vermoedelijk met een andere telefoon, zelf op en stuurde het naar zichzelf. En zo waren er meer voorbeelden.
Geen zon, geen probleem.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Worden we allemaal in een grote glazen pot in de zon gezet en ondergaan we hetzelfde lot als Takkie
oud nieuwsquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Wow deze vrouw.
[..]
https://www.ad.nl/show/bi(...)elf-stalkt~aed6198b/
Goede uitzending was dat inderdaad.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Wow deze vrouw.
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:05 schreef UitStraling het volgende:
Worden we allemaal in een grote glazen pot in de zon gezet en ondergaan we hetzelfde lot als Takkie
Ach ja wat zullen we zeggen... een masturberende schizofreen komt nooit alleen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Wow deze vrouw.
[..]
Ahhw ja sorry ik leef niet zo intens op het internet.quote:
Misschien dat ik toch maar even ga kijken, ben nu wel benieuwdquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede uitzending was dat inderdaad.
Ja al gekeken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Wow deze vrouw.
[..]
Redelijk, ik ben iig niet slaperig..quote:Op vrijdag 11 december 2020 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn dat je afleiding hebtWel een beetje kunnen slapen?
Aaah, check.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat doen die buddy;s ook of dingetjes aanvullen. Als je vacature tegenkomt graag. Ik zie ze niet.
Paar maanden terug wel voor schoonmaak van ziekenhuis bedden maar dat leek mij niets eigenlijk.
Sta je beneden ergens in de kelder
Ja dacht gelezen te hebben dat schoonmaakwerk in een ziekenhuis vrij specialitisch is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaah, check.
Het "normale" schoonmaakwerk zal wel via een of ander bedrijf gaan ook.
Nice.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:08 schreef FranticDJ het volgende:
Hm. Bedenk me net wel dat er een kip 20 in zit vanmiddag
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
nomnomnom been [ afbeelding ]
https://www.nu.nl/buitenl(...)an-sint-maarten.html
Dan zullen mijn moeder en ik ook wel positief zijn.quote:
grote kans jaquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zullen mijn moeder en ik ook wel positief zijn.
Positieve instelling dit.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
als je ook positief bent kun je tenminste met je broer afspreken zaterdag
Ben eigenlijk wel benieuwd of je van die eerste keer antistoffen hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zullen mijn moeder en ik ook wel positief zijn.
Ik voel me ook wazig, best kans op.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:16 schreef Amarantha het volgende:
Bleh hele dag al moe, zou dat door de antibiotica komen?
quote:Als een patiënt zich tijdens een behandeling met een antibioticum moe voelt, ligt het voor de hand deze vermoeidheid toe te schrijven aan de ziekte waarvoor het antibioticum werd voorgeschreven. Toch menen patiënten nogal eens dat de vermoeidheid een rechtstreeks gevolg is van het gebruik van het antibioticum.
Ik ook, want heb niet echt zware symptomen op een wat gevoelige keel en hoofdpijn na dan nu.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd of je van die eerste keer antistoffen hebt.
Haagsiequote:
Twister met de hele familiequote:Op vrijdag 11 december 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
als je ook positief bent kun je tenminste met je broer afspreken zaterdag
Gelukkig is het vandaag toch graftyfusweer dus heb ik een extra excuus om niet naar buiten te hoevenquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Hop in quarantaine, kan je er precies voor kerst weer uit.
Verschiltquote:
quote:Behalve het gewenste effect kan dit medicijn bijwerkingen geven.
De belangrijkste bijwerkingen zijn de volgende:
Soms (bij 10 tot 30 op de 100 mensen)
- Maagdarmklachten, zoals misselijkheid, braken, gebrek aan eetlust, buikpijn of diarree.
- Hoofdpijn, slaperigheid en duizeligheid
M'n darmen sporen toch niet, kan er ook wel bij.quote:
Jup, RIP darmbacteriën.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Ook niet zo gek want alles wordt doodgemaakt, ook de goede bacteriën.
Na schijnt niet heel goed voor je darmen te zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, misschien reset dit de boel wel juist.
Nee, weet ik. Maar m'n darmen sporen überhaupt niet, dus misschien komt de boel juist weer beter op gang na een rotschop.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na schijnt niet heel goed voor je darmen te zijn.Hebben vaak weken erna nog een klap ervan.
Ooh zoquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Maar m'n darmen sporen überhaupt niet, dus misschien komt de boel juist weer beter op gang na een rotschop.
quote:Infectie van de blaas en de urinewegen
Dit kan ontstaan doordat het antibioticum het natuurlijke evenwicht tussen bacteriën en schimmels verstoort. Andere bacteriën en schimmels kunnen dan tijdelijk de overhand krijgen. Waarschuw uw arts als u na 2 dagen nog steeds veel last van blaasontsteking heeft.
Ik verheug me op de haaruitval.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha die had ik allemaal toen.
Niet zo heel veel spannends eigenlijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus, wat hebben jullie uitgespookt
BNW is elders.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien gaat er echt iets helemaal fout met die labanalyses zodat iedereen die test positief wordt verklaard.
Zou wel veel verklaren.
Oh ik heb al blaasontsteking als ik eraan denk dus kan er wel bij.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit is wel weer trolololo voor spul tegen een blaasontsteking:
[..]
Schimmelinfectie zou ik zonder kunnen in ieder geval.
Onderkantje ook denk je?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verheug me op de haaruitval.
-> BNW / Coronavirus #45 COVID Waar mensen gevaccineerd wordenquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien gaat er echt iets helemaal fout met die labanalyses zodat iedereen die test positief wordt verklaard.
Zou wel veel verklaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |