Online bestellen dus.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moet eigenlijk de stad in. Maar het is koud en zit dan liever binnen
Mjah kan wel. Maar niet met alles lukt dat.quote:
En je hebt de kans dat ze de winkels weer eerder dichtgooienquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mjah kan wel. Maar niet met alles lukt dat.
Weekend is wel verrot in de stad. Misschien nog even uitstellen tot dinsdag
Nietwaar. Ik shop 10 minuten in de winkel en moet altijd buiten op iedereen wachten.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Vrouwen en shoppen, dat kosten uren.
Waarom moet jij buiten wachten?quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Nietwaar. Ik shop 10 minuten in de winkel en moet altijd buiten op iedereen wachten.
1x per jaar vind ik niet erg. De rest doe ik wel online,quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:42 schreef Amee het volgende:
Ik haat shoppen. Echt vervelend tijdverdrijf
Niet eens aan gedacht. Maar weekend is altijd irritant om te winkelen. Met of zonder Corona.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:40 schreef Haags het volgende:
[..]
En je hebt de kans dat ze de winkels weer eerder dichtgooien
Veel te druk ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet eens aan gedacht. Maar weekend is altijd irritant om te winkelen. Met of zonder Corona.
Maar dan blijf je buiten staanquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:44 schreef Amee het volgende:
[..]
Soms wil je ook gewoon uit met vrienden
quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Vrouwen en shoppen, dat kosten uren.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:42 schreef Amee het volgende:
Ik haat shoppen. Echt vervelend tijdverdrijf
quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan word ik dus echt bloedchagrijnig he
Forum Opties | |
---|---|