quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nooit geweten dat “ i shot the sheriff” daaruit kwam
Denk dat ik wat anders ga doen. Dat ik meer in mijn eentje werk. Is voor mij prettigerquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Wil je uiteindelijk wel weer kinderopvang doen?
Wist wel dat het uit een liedje kwam maar niet van Bob Marleyquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:07 schreef Haags het volgende:
Daarvan is dus die act tussen mij en Sky
Lekker zelfstandigquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Denk dat ik wat anders ga doen. Dat ik meer in mijn eentje werk. Is voor mij prettiger
Die heeft ook iets van 24 uur geslapen ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:07 schreef Haags het volgende:
Daarvan is dus die act tussen mij en Sky
Het mysterie is ontrafeldquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wist wel dat het uit een liedje kwam maar niet van Bob Marley
Hoef niet mijn eigen baas te zijn hoorquote:
Heerlijk is dat.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoef niet mijn eigen baas te zijn hoorLijkt me ergens ook veel zwaarder. Je hoeft geen verantwoording aan anderen af te leggen maar je bent ook zelf verantwoordelijk voor alles!
Bob Godquote:Op zaterdag 12 december 2020 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry![]()
Vind er niet veel aan HAAHSIE
Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je zou niks anders meer willen?
Haags*quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
JA SORRY HAAHSIE!!![]()
![]()
![]()
Maar kom dan ook met leukere muziek