Niet elke website met een plek voor feedback of bugreports reageert ook echt...quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:40 schreef Breuls het volgende:
Alles wat ik kan bedenken heb je al gedaan, behalve dat je misschien support van Disney kunt krijgen. Is dat er, een plek op de website waar je om hulp kunt vragen?
Ja, dat had ik ook. Ik wist niet dat het er maar acht waren en nu was ik wel erg snel door het seizoen heen.quote:Op zondag 16 mei 2021 @ 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het voelt toch een beetje als een teleurstelling nu dat ik maar acht afleveringen ga kijken na drie jaar wachten
Ik nam ook aan dat ze voldoende budget hebben voor een fatsoenlijke PS4 app van Disney+.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:04 schreef Breuls het volgende:
Ik neem aan dat Disney voldoende budget heeft om er mensen voor in dienst te hebben.
En dan hebben we het nog niet over het publiceren in de juiste volgorde van hun series:quote:Op maandag 17 mei 2021 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nam ook aan dat ze voldoende budget hebben voor een fatsoenlijke PS4 app van Disney+.
Dat ding had altijd problemen. Met bufferen, met verdwijnende ondertiteling, vanalles.
Blij dat ik eindelijk een nieuwe (smart) TV heb en t nu via een andere app kan doen.
Welke tv heb je gekocht?quote:Op maandag 17 mei 2021 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik nam ook aan dat ze voldoende budget hebben voor een fatsoenlijke PS4 app van Disney+.
Dat ding had altijd problemen. Met bufferen, met verdwijnende ondertiteling, vanalles.
Blij dat ik eindelijk een nieuwe (smart) TV heb en t nu via een andere app kan doen.
Ja, dat is irritant. Futurama is ook niet in de juiste volgorde, maar bij die serie is het sowieso chaos natuurlijk met films die als seizoenen gezien worden enzo.quote:Op maandag 17 mei 2021 10:34 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over het publiceren in de juiste volgorde van hun series:
https://www.reddit.com/r/(...)ut_of_order_updated/
Ik kwam hier om precies hetzelfde te meldenquote:Op zondag 16 mei 2021 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoef blijkbaar alleen nog seizoen 7 te zien van New Girl (lang leve Netflix viewing activity). En dat zijn maar acht afleveringen.
Het voelt toch een beetje als een teleurstelling nu dat ik maar acht afleveringen ga kijken na drie jaar wachten
de app op mijn smart TV werkt ook al een paar dagen niet, best irritant eigenlijk en dat is toch wel regelmatig dat er iets mis met die Disney + appquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:48 schreef dud0r het volgende:
De app op m'n PS4 laad niet meer door.
Reboot al gedaan, App opnieuw geïnstalleerd al gedaan, app afsluiten en opnieuw starten al gedaan.
Ding duurt een eeuwigheid en dan an unexpected error occurred. En dan blijft het daar hangen.
Meerdere mensen daar last van of een oplossing voor?
Op m'n pc en telefoon werkt het wel
Bij series als Lost gebruiken ze ook de syndicated versies van de shows. Dat betekent voornamelijk dat de finales in een Part 1 en Part 2 worden opgeknipt. Daarmee verandert ook de flow. Niet onoverkomelijk maar wel onnodig.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke tv heb je gekocht?
[..]
Ja, dat is irritant. Futurama is ook niet in de juiste volgorde, maar bij die serie is het sowieso chaos natuurlijk met films die als seizoenen gezien worden enzo.
Da witte toch? PS topic!quote:
Bij mij start die helemaal niet door op de PS4. Telefoon en laptop geen probleemquote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:24 schreef Drankster het volgende:
Duurt het laden van de Disney+ app ook zo fucking lang bij jullie?
Al een week ofzo start ie mega traag op.
Heb een LG C9 tv met bekabeld internet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Hier geen problemen met dezelfde tv. Draadloos internet met boosters door het huis.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:24 schreef Drankster het volgende:
Duurt het laden van de Disney+ app ook zo fucking lang bij jullie?
Al een week ofzo start ie mega traag op.
Heb een LG C9 tv met bekabeld internet.
Ah jammer, dan ligt het toch aan mij. Vanavond even herinstalleren.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hier geen problemen met dezelfde tv. Draadloos internet met boosters door het huis.
Bad news everyone…quote:Op woensdag 19 mei 2021 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog maar twee afleveringen Futurama en ik heb de complete rerun erop zitten...
Het zit eropquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |