SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor al uw lijsten.
Ja dat wel, maar maakt de kans wel een stuk groter dat ik het ook heb. Gelukkig al een test geboekt zodat ik niet op het belletje van de GGD hoef te wachten.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan gewoon goed gaan he afgezien van de griep.
ah zo.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar maakt de kans wel een stuk groter dat ik het ook heb. Gelukkig al een test geboekt zodat ik niet op het belletje van de GGD hoef te wachten.
Nee hier wordt nog niet gehoest en bij jou?quote:
Door de sneeuw??quote:Op donderdag 10 december 2020 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
Nee hier wordt nog niet gehoest en bij jou?
Verder gaat het prima, ben mank, vleugellam en we zitten „opgesloten“
Avondklok van 20:00 tot 07:00quote:
Ja, dus we gaan zien wat er uit de test komt.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo.
Had je ze van het weekend nog gezien toch?
Gefeliciteerd, u bent zwangerquote:Op donderdag 10 december 2020 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, dus we gaan zien wat er uit de test komt.
Misschien komt het wel gewoon goedquote:Op donderdag 10 december 2020 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder klachten mag je toch niet testen en is de test hoog vals positief?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ze in het geval van directe contacten en bron en contact onderzoek wel de mensen met de meeste kans op besmmeting vragen zich te laten testenquote:Op donderdag 10 december 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zonder klachten mag je toch niet testen en is de test hoog vals positief?
Onze vriendengroep laat zich vlak voor oud op nieuw testen en dan gaan we lekker met zijn allen feesten.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Echt?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze vriendengroep laat zich vlak voor oud op nieuw testen en dan gaan we lekker met zijn allen feesten.
Heb wel wat klachten, maar geen hele zware. Heb 'zeurende' spieren en een kriebelhoest. Kan ook zijn dat de klachten bij mij minder sterk zijn omdat ik het waarschijnlijk begin van het jaar al eens heb gehad.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gezien de contacten reden genoeg om te testen iig.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel wat klachten, maar geen hele zware. Heb 'zeurende' spieren en een kriebelhoest. Kan ook zijn dat de klachten bij mij minder sterk zijn omdat ik het waarschijnlijk begin van het jaar al eens heb gehad.
Incubatietijd van maximaal 14 dagen dus iedereen zich laten testen op 17 december en zichzelf opsluiten daarnaquote:Op donderdag 10 december 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onze vriendengroep laat zich vlak voor oud op nieuw testen en dan gaan we lekker met zijn allen feesten.
Levenslang jaquote:Op donderdag 10 december 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Incubatietijd van maximaal 14 dagen dus iedereen zich laten testen op 17 december en zichzelf opsluiten daarna
Krijg je dezelfde grap als op dat cruiseschip wat voor niks is terug gekeerd maar dan andersomquote:Op donderdag 10 december 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Incubatietijd van maximaal 14 dagen dus iedereen zich laten testen op 17 december en zichzelf opsluiten daarna
https://www.wehkamp.nl/ap(...)detail_product_imagequote:
https://9gag.com/gag/aj9oDM1quote:Op donderdag 10 december 2020 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel wat klachten, maar geen hele zware. Heb 'zeurende' spieren en een kriebelhoest. Kan ook zijn dat de klachten bij mij minder sterk zijn omdat ik het waarschijnlijk begin van het jaar al eens heb gehad.
Ik heb al pluizige lamasloffen.quote:
quote:
Die tweede mauwquote:
quote:
Als wij gaan trouwen nemen we een kat hoor.quote:
ja plus die 6283935172 andere beestjes toch?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als wij gaan trouwen nemen we een kat hoor.
Moeten we wel eerst een landgoed zien te krijgen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja plus die 6283935172 andere beestjes toch?
Dat wordt afzakken naar het zuiden, is ruimte voor beestjes tenminste een beetje betaalbaar.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja plus die 6283935172 andere beestjes toch?
Nou ja ik heb al een kleine stap gemaaktquote:Op donderdag 10 december 2020 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt afzakken naar het zuiden, is ruimte voor beestjes tenminste een beetje betaalbaar.
Ik woon zelfs in een groene gemeentequote:Op donderdag 10 december 2020 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt afzakken naar het zuiden, is ruimte voor beestjes tenminste een beetje betaalbaar.
Oranje.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon zelfs in een groene gemeentehttps://www.volksgezondhe(...)gsdichtheid-gemeente
Dan woon je in een drukke gemeente.quote:
Er is natuurlijk een reden waarom er niemand wil wonen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon zelfs in een groene gemeentehttps://www.volksgezondhe(...)gsdichtheid-gemeente
Geen commentaarquote:Op donderdag 10 december 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan woon je in een drukke gemeente.
Klein industrieterreintje, in Rotterdam is die tig keer groter en alsnog willen er mensen wonenquote:Op donderdag 10 december 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een reden waarom er niemand wil wonen.
Je gaat straks wel van 6600+ naar minder dan 3000quote:
Groter oppervlak helpt wel.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat straks wel van 6600+ naar minder dan 3000
Van een klein industrieterreintje wordt je maar een klein beetje ziek.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klein industrieterreintje, in Rotterdam is die tig keer groter en alsnog willen er mensen wonen
Precies, en zo vaak ontploft er nou ook weer niet iets, laatste keer is al weer 2014quote:Op donderdag 10 december 2020 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van een klein industrieterreintje wordt je maar een klein beetje ziek.
Hier wonen in heel de gemeente al een stuk minder mensen dan dat er bij een beetje evenement op het Malieveld kunnenquote:
Den Haag vs Rotterdam had ik het nu over.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier wonen in heel de gemeente al een stuk minder mensen dan dat er bij een beetje evenement op het Malieveld kunnen
Ja ok, die hebben ook het hele havengebied er als ruimte bij en daar woont niet zo veel natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2020 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Den Haag vs Rotterdam had ik het nu over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |