quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Inderdaadquote:
Nogal ja...quote:Op donderdag 10 december 2020 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Wel saai allemaal. Normale mensen, goddomne.
Das cellulitisquote:Op donderdag 10 december 2020 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Vreemde kuil in haar been. Ik zou meteen opstappen. Bubbeltje zeggen is ook zoiets.
quote:Op donderdag 10 december 2020 19:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Walgelijk, walgelijk. Blijf dan gewoon thuis zeg.
Je zou bijna denken als je dit programma kijkt.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:05 schreef Revanches het volgende:
Is er ook een volwassenen creche?
Ja! FOK!quote:Op donderdag 10 december 2020 20:05 schreef Revanches het volgende:
Is er ook een volwassenen creche?
quote:Op donderdag 10 december 2020 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Techno en hardstyle, rtl4 vpro en sbs6.
Djazzley en Djason.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou m'n kinderen Hamid en Yasmin noemen.
De homofiele broertjesquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:10 schreef KennyPowers het volgende:
Die gays van gisteren lijken wel 12
Dacht ik bij haar ook, dus het past wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:41 schreef Bluedisplay het volgende:
Als hij als eerste was geweest had ik gedacht dat hij gay is
Dansen, Disney... zit gewoon in de kastquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:41 schreef Bluedisplay het volgende:
Als hij als eerste was geweest had ik gedacht dat hij gay is
Met een blik Unox Smac erdoorquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:46 schreef DKUp het volgende:
Wat hebben die tokkie mensen allemaal met macaroni en spaghetti
Kruidenpakje van Knorr.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:46 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Met een blik Unox Smac erdoor
Haha ja hequote:Op vrijdag 11 december 2020 19:54 schreef Poefbank het volgende:
Zoveel sporten en dan nog zo’n zwemband over de kruk hebben hangen
Dat viel me ook op jaquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:54 schreef Poefbank het volgende:
Zoveel sporten en dan nog zo’n zwemband over de kruk hebben hangen
Mooi wit t-shirt wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:56 schreef FOKoffieleut het volgende:
hij had in ieder geval zijn best gedaan om zich leuk te kleden
hoe ga je van junior naar senior ervaringsdeskundige? moet je dan eerst meer verslaafd worden?quote:
Of een keertje niet eten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:00 schreef FOKoffieleut het volgende:
had ie beter met die jonge russische kunnen gaan eten
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Na je werk thuis over je interessante werk lullen. Kindje toch.
Die kans is zeker aanwezigquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:03 schreef Revanches het volgende:
Ehmm.... hij zit nog in de kast toch...
Hindoestanen zeggen geen "wollah"quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:03 schreef KennyPowers het volgende:
wat de waarde van mensen zijn, wollah
Houten Klazerig, zo'n inflexibele rechtlijnige PterRdeVries-achtige.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:06 schreef KennyPowers het volgende:
Hij ziet er niet ongezond uit maar toch 10 jaar ouder dan 47
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |