Dus het leek wel een goed plan om het te kopen ondanks de vele negatieve ervaringen op de PS4? Mocht je geen refund krijgen, heb je in ieder geval een gratis PS5 versie!quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:33 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb cyberpunk gisteren digitaal gekocht op mijn ps4 pro. Twee uur gespeeld: helemaal kut. Kan ik dan nog refunden?
Even Google aangeslingerd en daar las ik meerdere reacties dat ie prima draait op de pro itt de standaard versie. Gekocht en geconcludeerd dat het ook niet werkt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:41 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dus het leek wel een goed plan om het te kopen ondanks de vele negatieve ervaringen op de PS4? Mocht je geen refund krijgen, heb je in ieder geval een gratis PS5 versie!
Ja ik weet, het is wachten op reviews nou zo lastig of moet iedereen de eerste zijn die dat speelt en een boel euros betalen. Ik snap de frustratie een spel moet af zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Even Google aangeslingerd en daar las ik meerdere reacties dat ie prima draait op de pro itt de standaard versie. Gekocht en geconcludeerd dat het ook niet werkt.
Frustratie ook zeker terecht.. Ik lees het in meerdere reacties, maar een Ubisoft of EA hadden nu echt véél meer haat gekregen dan CD Projekt Red.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet, het is wachten op reviews nou zo lastig of moet iedereen de eerste zijn die dat speelt en een boel euros betalen. Ik snap de frustratie een spel moet af zijn.
Geen idéé verder. Een spel kan fouten hebben en hoe hard je je best doet met testen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Frustratie ook zeker terecht.. Ik lees het in meerdere reacties, maar een Ubisoft of EA hadden nu echt véél meer haat gekregen dan CD Projekt Red.
Heb hem vanmiddag een tijdje gespeeld op de PS5. Daar draait-ie tot dusver top (met patch 1.04).quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:59 schreef DKUp het volgende:
Twijfel over Cyberpunk 2077, nu of later
@KennyPowersquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie is nou ook alweer beware_of_bob?
Gotham Knights daar heb ik zin in jong0nzzzzquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:13 schreef DKUp het volgende:
WB Games komt volgend jaar met:
Back 4 Blood
Gotham Knights
Lego Star Wars
Hogwarts Legacy (ik denk uitstel)
Goede line-up.
Die twee games zijn denk ik met Dying Light 2 mijn Most Wanted third party games die zijn aangekondigd (tja GTA VI en een nieuwe Tekken zijn niet aangekondigd en Far Cry is na FC3 niet meer zo goed geweest).quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gotham Knights daar heb ik zin in jong0nzzzz
Tevens ook in Hogwarts Legacy! Waarom denk je uitstel?
Die is aardig snel bezig Shadow of Mordor uit te spelen.quote:
Series S master racequote:
Nelson.gifquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:33 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb cyberpunk gisteren digitaal gekocht op mijn ps4 pro. Twee uur gespeeld: helemaal kut. Kan ik dan nog refunden?
heb je pets 1.04 al danquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:33 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb PS Base en daar draait ie nu met 1.04 best op. Tis nu goed te spelen en vind het ook echt een tof spel nu. Vanavond urenlang gespeeld zonder echte bugs of haperingen. Alleen flikkert er om de zoveel tijd een motor uit de lucht. Dat het er niet strak en scherp uitziet neem ik maar voor lief.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Even Google aangeslingerd en daar las ik meerdere reacties dat ie prima draait op de pro itt de standaard versie. Gekocht en geconcludeerd dat het ook niet werkt.
Uitgespeeld nuquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die is aardig snel bezig Shadow of Mordor uit te spelen.
Lekker bezig. Ga je voor plat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:05 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Uitgespeeld nu
De main missions dan
stuur blm langs.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ga je voor plat?
Ik moet er nog 1, alleen de slaven bevrijden in 3 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |