moppiequote:
mijn dag start nu goedquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 07:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mijn dag start nu goed
Ik merk het. En ook nog DAGBAGGER veranderen in Dagbagger, maar o wee als men dat probeert met DODETOPIC! Ghehe!quote:Op vrijdag 11 december 2020 07:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet zo’n klein beetje ook![]()
Maar gooi hem op slot en jullie krijgen hier een invasie
wie heeft dat gedaan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 07:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik merk het. En ook nog DAGBAGGER veranderen in Dagbagger, maar o wee als men dat probeert met DODETOPIC! Ghehe!
Zal wel nog te zien zijn als je terug zoekt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 07:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wie heeft dat gedaan?
ga niet terug zoeken hoorquote:Op vrijdag 11 december 2020 07:54 schreef Amee het volgende:
[..]
Zal wel nog te zien zijn als je terug zoekt.
STOKVISquote:Op vrijdag 11 december 2020 07:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
je kan ook blij zijn dat dts soms dicht is deze loopt heel langzaam
waar is mijn @:stokj trouwens
Zo vaak gebeurt daar dat de OP of Naam werd veranderdquote:Op vrijdag 11 december 2020 07:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik merk het. En ook nog DAGBAGGER veranderen in Dagbagger, maar o wee als men dat probeert met DODETOPIC! Ghehe!
LIZOENquote:Op vrijdag 11 december 2020 07:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo vaak gebeurt daar dat de OP of Naam werd veranderdmaar idd heisa komt ervan
![]()
Dodetopicspel is een geval apart
Ow, gaat het erom dat het hard loopt dan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 07:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
je kan ook blij zijn dat dts soms dicht is deze loopt heel langzaam
waar is mijn @:stokj trouwens
Haha, ik lees het vaak in feedback ja!quote:Op vrijdag 11 december 2020 07:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo vaak gebeurt daar dat de OP of Naam werd veranderdmaar idd heisa komt ervan
![]()
Dodetopicspel is een geval apart
Waar is onze liefde gebleven mamiiiiquote:Op vrijdag 11 december 2020 07:56 schreef Amee het volgende:
[..]
Ow, gaat het erom dat het hard loopt dan?
Niet mami zeggen. Zo maak je me spontaan droogquote:Op vrijdag 11 december 2020 07:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar is onze liefde gebleven mamiiii
Ben je nat dan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 07:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Niet mami zeggen. Zo maak je me spontaan droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |