abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196655309
En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)

IFR alle leeftijden 0,23%, onder de 70 jaar 0,05%

quote:
The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.

It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]

http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html

Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken

Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
——————————————————————

OP Technocracy

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er gaat een conspiracy rond waarbij men gelooft dat deze pandemie moet gaan leiden tot een geheel nieuwe ‘technocracy', met alleen nog digitaal geld. En waarin men meer in een soort eigen virtual reality zit.
Er wordt beweerd dat het een zeer geavanceerde technocracy gaat worden.
Met zeg maar zo’n sausje:

Maar om er een wat duidelijker verhaal van te maken; het begon allemaal met dit document uit 2010:

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdf
Vanaf pag 18.

Video waarin het document wordt bekeken(kon niks anders vinden):
Vanaf 4.44

Nu zou er dus een nieuwe, zeer geavanceerde technocracy op gang worden gebracht met een technisch/ digitaal (zeer) gecontroleerd sausje erover.
En sommige beweren dat het in 2030 gevormd zou moeten zijn. Anderen beweren weer dat we in 2030 weer een pandemie gaan krijgen waarbij er drastischer opgetreden gaat worden met de technocracy als gevolg. Blijkbaar is er iets met 2030 :P

Maar voor alle duidelijkheid, het is dus een conspiracy...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

https://twitter.com/MarionKoopmans/status/1333002773642833923

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-hoax-idUSKBN25G2KM

Niet mijn Opening
pi_196655413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 14:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

De koning is geen volksvertegenwoordiger... Rutte kunnen we over discuteren ;-)
https://www.telegraaf.nl/(...)-naar-bilderberg-top
pi_196655448
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Prima.. en?
120 man die kennelijk hun bek weten te houden.
pi_196655480
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:02 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Of er valt niks te zeggen.
Het enige wat ze daar doen is vrij kunnen praten over wat er in de wereld aan de hand is.
120 mensen gaan daar niks aan veranderen

Nog maar 49.999.880 mensen extra uitnodigen
pi_196655488
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:02 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

120 man is niet zoveel. Vergelijk dat eens met de hoeveelheid mensen die je nodig hebt voor chemtrails of het vervalsen van verkiezingen
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196655536
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Of er valt niks te zeggen.
Het enige wat ze daar doen is vrij kunnen praten over wat er in de wereld aan de hand is.
120 mensen gaan daar niks aan veranderen

Nog maar 49.999.880 mensen extra uitnodigen
Mooi gelegenheid om een pandemie voor te bereiden.
pi_196655553
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

120 man is niet zoveel. Vergelijk dat eens met de hoeveelheid mensen die je nodig hebt voor chemtrails of het vervalsen van verkiezingen
Het gaat op een gegeven moment mis en dan krijg je conspiracies.
pi_196655760
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:06 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mooi gelegenheid om een pandemie voor te bereiden.
Oh, waren er ook chinezen bij die virussen kunnen maken?

Maar zeg nou eens eerlijk... hoe groot acht jij de kans dat 50 miljoen mensen allemaal niks zeggen, of dat er echt niemand komt met bewijs dat enigszins geloofwaardig is.
pi_196655854
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196655859
quote:
Mooi stuk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196655869
Enneh, ist al voorbij of non?
pi_196655878
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oh, waren er ook chinezen bij die virussen kunnen maken?

Maar zeg nou eens eerlijk... hoe groot acht jij de kans dat 50 miljoen mensen allemaal niks zeggen, of dat er echt niemand komt met bewijs dat enigszins geloofwaardig is.
Ik geloof persoonlijk niet in de narratief dat 1 persoon een besmette vleermuis heeft gegeten waardoor de hele wereld op de kop staat, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik weet niet waar jij die 50 miljoen vandaan haalt. Er zijn overigens wel degelijk medici opgestaan of blokkeer jij dat dan weer?
pi_196655957
twitter
pi_196655970
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:22 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik geloof persoonlijk niet in de narratief dat 1 persoon een besmette vleermuis heeft gegeten waardoor de hele wereld op de kop staat, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik weet niet waar jij die 50 miljoen vandaan haalt. Er zijn overigens wel degelijk medici opgestaan of blokkeer jij dat dan weer?
zie mijn eerdere post over de 50 miljoen. Dat is een zeer voorzichtige schatting van het aantal mensen dat betrokken moet zijn bij een eventuele covid conspiracy. (regeringen, zorgpersoneel (alleen in Nederland al meer dan 1 miljoen), farmaceutische industrie, universiteiten etc etc etc en dan neem ik de mensen die er aan overleden zijn of uberhaupt ziek geworden zijn niet eens mee)

Vwb de medici die jij aanhaalt, ik heb nog geen een geloofwaardig verhaal gelezen of gehoord van die medici die covid als een hoax zien.
Ik heb die verhalen van een aantal medici gezien en geen van allen komen ze geloofwaardig over.

Vwb je vleermuis.. Een nieuwe ziekte ontstaat bij 1 persoon. Wat dacht je van HIV?
pi_196655973
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:22 schreef Sponsje88 het volgende:
Maar geloof je het Spaanse griep narratief ook niet?
pi_196656002
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Ja... en?
pi_196656007
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]

zie mijn eerdere post over de 50 miljoen. Dat is een zeer voorzichtige schatting van het aantal mensen dat betrokken moet zijn bij een eventuele covid conspiracy. (regeringen, zorgpersoneel (alleen in Nederland al meer dan 1 miljoen), farmaceutische industrie, universiteiten etc etc etc en dan neem ik de mensen die er aan overleden zijn of uberhaupt ziek geworden zijn niet eens mee)

Vwb de medici die jij aanhaalt, ik heb nog geen een geloofwaardig verhaal gelezen of gehoord van die medici die covid als een hoax zien.
Ik heb die verhalen van een aantal medici gezien en geen van allen komen ze geloofwaardig over.
Maar jij trekt alles ook wel gigantisch scheef natuurlijk qua interpretatie.

Covid bestaat, dat het nodig is om daar op de manier mee om te gaan zoals ermee wordt omgegaan mag je alleen wel behoorlijk grote vraagtekens bij zetten.

Dat vervolgens de hele wereld er mega spastisch mee om lijkt te gaan spreekt nog grotere boekdelen.
pi_196656019
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef devlinmr het volgende:
Vwb je vleermuis.. Een nieuwe ziekte ontstaat bij 1 persoon. Wat dacht je van HIV?
HIV kwam van een Afrikaans bosmannetje dat seks had met een aap had ik gehoord.
pi_196656021
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja... en?
COR is verderop, waar zijn de mods?
pi_196656028
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar geloof je het Spaanse griep narratief ook niet?
Daar weet ik te weinig van af om mijn oordeel erover te geven.
pi_196656043
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar jij trekt alles ook wel gigantisch scheef natuurlijk qua interpretatie.

Covid bestaat, dat het nodig is om daar op de manier mee om te gaan zoals ermee wordt omgegaan mag je alleen wel behoorlijk grote vraagtekens bij zetten.

Dat vervolgens de hele wereld er mega spastisch mee om lijkt te gaan spreekt nog grotere boekdelen.
Wat voor boekdelen? En zijn dat georganiseerde onderling afgestemde boekdelen?
Ik zie vooral een groot verschil in aanpak over de hele wereld
pi_196656050
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

HIV kwam van een Afrikaans bosmannetje dat seks had met een aap had ik gehoord.
Ook van 1 persoon dus?
pi_196656058
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

COR is verderop, waar zijn de mods?
Ik vraag je wat je ermee wil zeggen?
Mag dat niet? geldt hier censuur?
pi_196656090
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 15:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik vraag je wat je ermee wil zeggen?
Mag dat niet? geldt hier censuur?
Wat denk jezelf?
Nee, hier blijkbaar niet.. bij COR, waar de mensen elke dag met cijfertjes goochelen en zich gedragen als geherspenspoelde dramaqueens, wel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2020 07:24:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')