Revolution 9 lijkt me wel een leuke voor de lijst.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:22 schreef VdB95 het volgende:
[..]
Mee eens, verder mogen ook Helter Skelter en Revolution er wel in
Die laatste is dan weer mijn favorietquote:Op donderdag 10 december 2020 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind 17x Sjors nog altijd erg veel als je kijkt naar de airplay die hij normaal heeft. (En dan staat ie er ook nog 5x in met Andrew zo uit mijn hoofd, kan ook 4x zijn)
10x (en dan 15x met Wham erbij) zou ik ook prima vinden. Killer/Papa was a rolling stone, as, kissing a fool of I Can't Make You Love Me hoeft er van mij écht niet in
Paul is dead!quote:Op donderdag 10 december 2020 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Revolution 9 lijkt me wel een leuke voor de lijst.
Uiteraard. </sarcasme>quote:Op donderdag 10 december 2020 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Revolution 9 lijkt me wel een leuke voor de lijst.
Mwah die laatste lijst is met te zoetsappig. Golden Slumbers wel mee eens. Verder wat mij betreft Helter Skelter, Drive My Car, I Want You, Happiness is a Warm Gun en Octopus's garden. En We Can Work It Out had erin mogen blijvenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:14 schreef francodipolly het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens.
We can work it out en For no one zouden van mij mogen blijven. klassiekers
Trouwens mis nog veel Beatles werk wat nooit in heeft gestaan en wat er van mij in zou mogen:
- Tomorrow never knows
- Because
- Rain
- Taxman
- Golden Slumber/Carry that weight/The end
- You've got to hide your love away
En nummers die er niet meer in staan, maar wat mij betreft er wel in horen:
- She loves you
- No reply
- Day tripper
- Ticket to ride
- Nowhere man
Je maakte me een seconde blij met een dode mus, dacht even dat Nelly Furtado eindelijk in de lijst stond...quote:Op donderdag 10 december 2020 14:58 schreef laxus13 het volgende:
Overigens fijn dan Maneater binnen is gekomen (hoe meer 80's classics hoe beter)
Nelly vind ik ook prima dus die kan mooi met een Blofje of Coldplay ruilenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je maakte me een seconde blij met een dode mus, dacht even dat Nelly Furtado eindelijk in de lijst stond...
(een seconde later zag ik dat je het dus over de '80s had)
Mag wel iets minder idd.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
17x Sjors Maikel, je zou voor minder
Die hebben zeker meer mainstream hits gehad - specifiek Lovefool en My Favourite Game.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:44 schreef Kyran het volgende:
Guano Apes is ook wel lekker, nu nog Cardigans.
Ze doen maarquote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roxette kan best eens de hoogste notering sinds 10 jaar bereiken.
Ik verbaas mij niet over plaats 700 voor Listen To Your Haard.quote:
Ik mis de reclames van DRU warmtekachels.quote:Op donderdag 10 december 2020 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verbaas mij niet over plaats 700 voor Listen To Your Haard.
Ja, My Favorite Game hoort er eigenlijk wel tussenquote:Op donderdag 10 december 2020 15:47 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die hebben zeker meer mainstream hits gehad - specifiek Lovefool en My Favourite Game.
Fixedquote:Op donderdag 10 december 2020 15:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Unpopular opinion maar ik heb echt niets met de meeste ballads van Sjors
Dingen als Too Funky en Fastlove daarentegen vind ik leuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |