abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196898767
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Denk het wel.
Het is niet het moment zelf, maar alles wat er omheen zit. Het zelf schuldbewust zijn, de consequenties moeten dragen en zien hoe teleurgesteld je omgeving is in jou. Als ze het beide zelf zeggen.

En ja, Max heeft dat nog wel eens in de wedstrijd, maar vaker ook niet tegenwoordig. Bocht 4 incident van GP Sakhir dit jaar bijvoorbeeld had hij de intelligentie om even een stap terug te doen, want het kon echt niet. Dat hij daarna er uit wordt gereden door een onbezonnen actie van Leclerc is ander verhaal. Initieel had hij de volwassenheid om weg te blijven uit de chaos en het later te proberen.
Die intelligentie doe je op door veel ervaring, geloof niet dat Jos daar daadwerkelijk de impact op gehad heeft die hij claimt te hebbben. Daarbij speelt leeftijd en de ontwikkeling van het menselijk brein waarschijnlijk ook gewoon een rol, bij jonge mensen is de frontale kwab nog volop in ontwikkeling. Dat is juist het gebied waar risicomanagement geregeld is, waardoor jongeren eerder geneigd zijn grotere risico te nemen dan volwassenen.

Max was zelf ook helemaal niet zo onder de indruk want hij had tenslotte de telefoon bij zich en kon zijn moeder bereiken, die uitbarstingen van zijn vader waren daarbij niets nieuws. Ik vraag me ook af wat buiten de show is gelaten qua agressie, en nu ben ik stiekem ook wel benieuwd hoe de ouders van bijvoorbeeld een Hamilton waren :P .

Het feit dat Jos er altijd was en alles top regelde en daarbij nooit van zijn zijde week heeft hem vermoedelijk meer gevormd en zijn talent doen ontwikkelen dan die woede-uitbarstingen.

Heb ooit een docu gezien over de jeugdjaren van Wesley Sneijder, die pa had veel parallellen met die van Max qua vaderrol ten opzichte van de ontwikkeling, minus de agressie.

[ Bericht 6% gewijzigd door Elan op 23-12-2020 11:00:05 ]
blablablabla
pi_196908318
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Die intelligentie doe je op door veel ervaring, geloof niet dat Jos daar daadwerkelijk de impact op gehad heeft die hij claimt te hebbben. Daarbij speelt leeftijd en de ontwikkeling van het menselijk brein waarschijnlijk ook gewoon een rol, bij jonge mensen is de frontale kwab nog volop in ontwikkeling. Dat is juist het gebied waar risicomanagement geregeld is, waardoor jongeren eerder geneigd zijn grotere risico te nemen dan volwassenen.

Max was zelf ook helemaal niet zo onder de indruk want hij had tenslotte de telefoon bij zich en kon zijn moeder bereiken, die uitbarstingen van zijn vader waren daarbij niets nieuws. Ik vraag me ook af wat buiten de show is gelaten qua agressie, en nu ben ik stiekem ook wel benieuwd hoe de ouders van bijvoorbeeld een Hamilton waren :P .

Het feit dat Jos er altijd was en alles top regelde en daarbij nooit van zijn zijde week heeft hem vermoedelijk meer gevormd en zijn talent doen ontwikkelen dan die woede-uitbarstingen.

Heb ooit een docu gezien over de jeugdjaren van Wesley Sneijder, die pa had veel parallellen met die van Max qua vaderrol ten opzichte van de ontwikkeling, minus de agressie.
Denk dat een Hamilton meer in de praktijk moest leren, waar Max al op vroege leeftijd van zijn pa geleerd heeft hoe de f1wereld in elkaar steekt.

Wat zou het trouwens een goed concept zijn om ipv commentaar de audio van de huiskamer van Jos te laten klinken tijdens een race. Wat kan die man fijn oprecht meeleven met een wedstrijd.
pi_196909170
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:12 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Denk dat een Hamilton meer in de praktijk moest leren, waar Max al op vroege leeftijd van zijn pa geleerd heeft hoe de f1wereld in elkaar steekt.

Wat zou het trouwens een goed concept zijn om ipv commentaar de audio van de huiskamer van Jos te laten klinken tijdens een race. Wat kan die man fijn oprecht meeleven met een wedstrijd.
Denk dat je een beetje afhankelijk van de race snel de tv zou muten :D

Jos is best wel een psychopaat zeg maar. Echt behoorlijk strafblad .

https://www.bndestem.nl/o(...)gevangenis~ae7be797/
blablablabla
pi_197201226
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Denk dat je een beetje afhankelijk van de race snel de tv zou muten :D

Jos is best wel een psychopaat zeg maar. Echt behoorlijk strafblad .

https://www.bndestem.nl/o(...)gevangenis~ae7be797/
Ik vind dat altijd een beetje makkelijk roepen vanaf de bank, kijk naar die vrouwen die nu om de coureurs heen hangen. Golddiggers, en beetje boos doen als ze niet doen wat wat de dames uiteindelijk allemaal willen. Zie Johnny de Mol nu weer, in een dronken bui met zo’n gehaaid type aan de gang. En jaren later nog last van.

Of Estelle Gullit, Ruud betaald nog steeds voor haar luxe leventje.
  woensdag 6 januari 2021 @ 13:56:30 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197243894
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef tralalala het volgende:
Heeft iemand ooit tegen max gezegd dat het gedrag van zijn pa echt niet kan?
Wat een mafklapper, wel bijzonder dan Jos er gewoon open over is. _O-
is hij echt niet de enige in hoor en gelukkig is het resultaat er, zonder dat was het natuurlijk een heel ander verhaal geweest.
  donderdag 7 januari 2021 @ 21:00:26 #99
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_197274750
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:43 schreef Kemestry het volgende:
Geweldige documentaire. Ik denk wel veeeel negatiever over Jos nu. Wat een kutvader was ie. Tegenwoordig zouden we dat kindermishandeling noemen. Aan de andere kant... het heeft Max ook gevormd. Zonder zijn vader zou ie waarschijnlijk niet staan waar ie nu staat.
Ik kijk nu juist iets anders naar Jos. Ik praat niets goed maar de gedrevenheid en de enorme inzet moet slopend voor hemzelf geweest zijn. In het weekend even heen en weer naar Italie dat zou een normaal mens niet vollhouden. Ik geloof ook dat het met de liefde en de trots voor zijn kinderen ook wel goed zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')