Pff Jos neemt er zelfs nog credits voor dat er vanaf toen knop bij Max is omgegaan en beter ging nadenken bij racen en alles won.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef tralalala het volgende:
Heeft iemand ooit tegen max gezegd dat het gedrag van zijn pa echt niet kan?
Wat een mafklapper, wel bijzonder dan Jos er gewoon open over is.
Ah, mis dus niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Docu (3 afl. gezien) gezien. Was wel aardig, maar vond het niet geweldig.
Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:27 schreef potjecreme het volgende:
Vond het een leuk nieuwtje dat Marko Verstappen al na 1 seizoen in de rbr wilde zetten en dat Jos zei na 2 jaar.
Oh okequote:Op zaterdag 19 december 2020 00:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.
Ik het tegenovergestelde. Dit was al lang bekend. Maar de passie en ook liefde die hij liet zien vond ik zowaar ontroerend.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:43 schreef Kemestry het volgende:
Geweldige documentaire. Ik denk wel veeeel negatiever over Jos nu. Wat een kutvader was ie. Tegenwoordig zouden we dat kindermishandeling noemen. Aan de andere kant... het heeft Max ook gevormd. Zonder zijn vader zou ie waarschijnlijk niet staan waar ie nu staat.
Dit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik het tegenovergestelde. Dit was al lang bekend. Maar de passie en ook liefde die hij liet zien vond ik zowaar ontroerend.
Voor Max was dat wél heftig en begrijpelijk. Je wordt achtergelaten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 01:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo heftig is dat verhaal dat hij hem achterliet (zogenaamd) op het tankstation ook weer niet. Tuurlijk, het is apart, maar ik vind zo’n moment ook wel weer mooi. Echt op het randje.
Tuurlijk is het is heftig, maar het is niet dat in levensgevaar was of zo. Hij heeft er ook geen slechte herinneringen aan of zoquote:Op zaterdag 19 december 2020 01:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Voor Max was dat wél heftig en begrijpelijk. Je wordt achtergelaten.
Hij zou het niet over willen doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 01:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk is het is heftig, maar het is niet dat in levensgevaar was of zo. Hij heeft er ook geen slechte herinneringen aan of zo
Kan ik me voorstellen, maar om in de top van topsport te functioneren lijkt het me cruciaal.quote:Op zaterdag 19 december 2020 01:29 schreef IxCalypso het volgende:
Mijn eigen vriend had een beetje een vader als Jos, nooit tevreden, nooit was het goed genoeg. Dat zie ik nu nog aan mijn vriend terug.
Soms goed, soms minder.
Zo had ik het ook begrepen ja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |