abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196795996
Ik heb in ieder geval nog meer respect voor Jos gekregen. En vind het ook mooi dat ze daar gewoon heel open over zijn hoe het er aan toe ging.

Vond sommige dingen echt leuk om te zien. Helmut die helemaal begint te glimlachen als ie zegt dat Max geen makkelijk karakter was, je zag gewoon dat hij daar juist van geniet.

Vond het een leuk inzicht maar had er misschien stiekem net iets meer van verwacht.
pi_196797224
Die dronken Max. :D :D
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 12:32:00 #53
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_196800652
Halfuurtje per docu maar? Aha, had het iets langer verwacht vanwege de periode dat het is opgenomen. Ga het vanavond even terugkijken, anders kan ik niet haxballen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_196806261
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef tralalala het volgende:
Heeft iemand ooit tegen max gezegd dat het gedrag van zijn pa echt niet kan?
Wat een mafklapper, wel bijzonder dan Jos er gewoon open over is. _O-
Pff Jos neemt er zelfs nog credits voor dat er vanaf toen knop bij Max is omgegaan en beter ging nadenken bij racen en alles won.

Je kind langs de weg de bus uit trappen en na 'm toch nog oppikken week lang de nek toekeren vanwege een foutje in de kart.. Josti
pi_196807834
Vond het een leuk nieuwtje dat Marko Verstappen al na 1 seizoen in de rbr wilde zetten en dat Jos zei na 2 jaar.
pi_196809018
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Docu (3 afl. gezien) gezien. Was wel aardig, maar vond het niet geweldig.
Ah, mis dus niet. ^O^
pi_196813519
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 19:27 schreef potjecreme het volgende:
Vond het een leuk nieuwtje dat Marko Verstappen al na 1 seizoen in de rbr wilde zetten en dat Jos zei na 2 jaar.
Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.
pi_196813539
Leuke docu, apart om te zien wat er nodig is om topsport succes te bereiken. Moet je na gaan hoeveel mensen dit proberen en het niet bereiken.

Verder denk ik niet dat ik zo tegen mijn dochter te keer zou kunnen gaan als Jos.
pi_196813815
Geweldige documentaire. Ik denk wel veeeel negatiever over Jos nu. Wat een kutvader was ie. Tegenwoordig zouden we dat kindermishandeling noemen. Aan de andere kant... het heeft Max ook gevormd. Zonder zijn vader zou ie waarschijnlijk niet staan waar ie nu staat.
pi_196813862
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:07 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.
Oh oke :@
pi_196813907
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:43 schreef Kemestry het volgende:
Geweldige documentaire. Ik denk wel veeeel negatiever over Jos nu. Wat een kutvader was ie. Tegenwoordig zouden we dat kindermishandeling noemen. Aan de andere kant... het heeft Max ook gevormd. Zonder zijn vader zou ie waarschijnlijk niet staan waar ie nu staat.
Ik het tegenovergestelde. Dit was al lang bekend. Maar de passie en ook liefde die hij liet zien vond ik zowaar ontroerend.
pi_196813960
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:58 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik het tegenovergestelde. Dit was al lang bekend. Maar de passie en ook liefde die hij liet zien vond ik zowaar ontroerend.
Dit.

Topsport is hard, altijd.
Ik heb zelf paard gereden op vrij hoog niveau.

Ik heb daar ook vaders zoals Jos gezien (in mijn geval en sport waren het vaak rijke vaders die zich zo gedroegen).

Ik denk dat het soms wel werkt en meestal niet (afhankelijk van het kind en wat je doel is).
Ik zou zelf nooit kunnen doen wat Jos deed (en wat Jos deed is volgens mij echt wat de vader van Jos deed tegen Jos, maar dan iets minder erg), simpelweg omdat ik die droom niet heb. Noch voor mezelf, noch voor mijn kind.

Militaristische opvoeding, drillsergeant.

De openheid die er getoond werd waardeer ik wel.
Iedereen, elk huisje kruisje houdt graag de vuile was buiten, hier kregen we toch wel een beetje een inkijkje.
Ik vind dat best gedurft ^O^

Het mooiste is misschien nog wel de nuchterheid en intelligentie van Max zelf, die het van een afstand kan bekijken (tenminste, dat denk ik dat hij dat kan).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 01:06:48 ]
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 01:20:25 #63
pi_196814047
Zo heftig is dat verhaal dat hij hem achterliet (zogenaamd) op het tankstation ook weer niet. Tuurlijk, het is apart, maar ik vind zo’n moment ook wel weer mooi. Echt op het randje.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_196814079
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo heftig is dat verhaal dat hij hem achterliet (zogenaamd) op het tankstation ook weer niet. Tuurlijk, het is apart, maar ik vind zo’n moment ook wel weer mooi. Echt op het randje.
Voor Max was dat wél heftig en begrijpelijk. Je wordt achtergelaten.
pi_196814095
Ik kan me ook een docu herinneren of een interview ooit van Olcay Gulzen.
Waarin ze iets zei over een leraar van haar.

Dat ze schorriemorrie was (terwijl haar pa ondertussen thuis iedereen de tering sloeg geloof ik) en dat er nooit never niks van haar terecht zou komen.

Door die opmerking, van die leraar, kreeg ze juist die verbetenheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 01:26:58 ]
  Moderator zaterdag 19 december 2020 @ 01:27:42 #66
pi_196814100
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:24 schreef IxCalypso het volgende:

[..]

Voor Max was dat wél heftig en begrijpelijk. Je wordt achtergelaten.
Tuurlijk is het is heftig, maar het is niet dat in levensgevaar was of zo. Hij heeft er ook geen slechte herinneringen aan of zo
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_196814104
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Tuurlijk is het is heftig, maar het is niet dat in levensgevaar was of zo. Hij heeft er ook geen slechte herinneringen aan of zo
Hij zou het niet over willen doen.
pi_196814111
Mijn eigen vriend had een beetje een vader als Jos, nooit tevreden, nooit was het goed genoeg. Dat zie ik nu nog aan mijn vriend terug.

Soms goed, soms minder.
pi_196816069
Hoop voor Verstappen dat hij de sleutel niet meer onder de mat heeft liggen. _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2020 08:43:11 ]
  zaterdag 19 december 2020 @ 10:38:13 #70
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_196817473
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2020 01:29 schreef IxCalypso het volgende:
Mijn eigen vriend had een beetje een vader als Jos, nooit tevreden, nooit was het goed genoeg. Dat zie ik nu nog aan mijn vriend terug.

Soms goed, soms minder.
Kan ik me voorstellen, maar om in de top van topsport te functioneren lijkt het me cruciaal.
Rini dankjewel.
pi_196820941
Mooie documentaire. ^O^
Ik was behoorlijk verbaasd over de openheid van iedereen.
pi_196822021
Mooie documentaire al had er naar mijn inziens meer ingezeten. Had bv ook meer over de pr/marketing machine achter max willen zien.
Net efkes anges
pi_196822374
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2020 00:07 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Zo had ik het ook begrepen ja.
pi_196822511
Vond hem wel oké, niet meer dan dat. Viel meer uit te halen,maar dat was eerlijk gezegd ook niet mn verwachting

Jos is wel echt een ontzettende lul
pi_196822826
Ik ben ook een keer de auto uitgezet, heb bij de eerste de beste boerderij aangebeld en daar een taxi gebeld.
Onder het genot van een glaasje limonade zie ik mij pa weer voorbij rijden op zoek naar zijn dochter :) (Ik was denk 12 en mobiele telefoons bestonden er toen nog niet).

Ik vond het een leuke docu :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')