Wellicht, als er niets beters op tv is en ik echt niets beters te doen heb.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:51 schreef Viv het volgende:
Maar @:McLaren_Fan , ga je de documentaire kijken of niet? Want daar gaat dit topic over.
Tot ziens danquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:18 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Wellicht, als er niets beters op tv is en ik echt niets beters te doen heb.
De kans is dus klein. Erg klein!
Zoals gezegd veel sneller materiaal, daarnaast werd ie maar met 1 puntje verschil kampioen, ook al omdat Massa de eerste 2 races geen punten scoorde. Kortom de eerste 5 jaar, 1 nipt kampioenschap, voor een topwagen is dat niet super spectaculair, nog maar niet te spreken over het feit dat het veld in die tijd matig was, de goede rijders zaten ook nog eens in matige wagens.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:21 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Max wordt ook geen kampioen in de tweede auto van het veld....
De prestaties van Hamilton tov van die van Max? Max heeft in zijn debuut jaar (!) geen 2-voudig wereldkampioen, die zijn teamgenoot was(!!), verslagen en was in zijn 2e jaar geen wereldkampioen(!!!).
Die eigengeilerij van de Nederlandse F1 “fan”....
Ik ook, maar tegenwoordig vindt men het o zo grappig om aan die grindbakken te refereren terwijl, statistisch gezien, hij daar bepaald niet vaak stond. Sterker nog, er waren velen die daar vaker stonden maar dat beeld is altijd blijven hangen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 05:56 schreef IxCalypso het volgende:
Ik vond itt veel Nederlanders Jos wél een groot talent.
Maleisië 2001, man gewoon die arrows naar voren racen.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ook, maar tegenwoordig vindt men het o zo grappig om aan die grindbakken te refereren terwijl, statistisch gezien, hij daar bepaald niet vaak stond. Sterker nog, er waren velen die daar vaker stonden maar dat beeld is altijd blijven hangen.
Yup onvergetelijk.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maleisië 2001, man gewoon die arrows naar voren racen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
quote:Op donderdag 17 december 2020 11:52 schreef ondeugend het volgende:
Via een tweet zie ik hem stomdronken thuiskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik weet niet hoe dat er bij andere topsporters aan toe gaat maar z'n "opleiding" gaan niet veel andere coureurs kunnen evenaren. Dan kan je papa nog miljardair zijn, die rijkeluis zoontjes gaan nooit zo jong zo hard gepushed worden.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef tralalala het volgende:
Heeft iemand ooit tegen max gezegd dat het gedrag van zijn pa echt niet kan?
Wat een mafklapper, wel bijzonder dan Jos er gewoon open over is.
Het is een meerdelige docu begrijp ik?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:00 schreef tralalala het volgende:
Dat Jos Max gebracht heeft waar hij nu is, is een feit.
Tweede aflevering gaat meer over het loslaten van Max door Jos. Mooie docu hoor.
Zijn 3 afleveringen van ongeveer een half uurquote:Op donderdag 17 december 2020 17:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het is een meerdelige docu begrijp ik?
Pff Jos neemt er zelfs nog credits voor dat er vanaf toen knop bij Max is omgegaan en beter ging nadenken bij racen en alles won.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef tralalala het volgende:
Heeft iemand ooit tegen max gezegd dat het gedrag van zijn pa echt niet kan?
Wat een mafklapper, wel bijzonder dan Jos er gewoon open over is.
Ah, mis dus niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Docu (3 afl. gezien) gezien. Was wel aardig, maar vond het niet geweldig.
Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:27 schreef potjecreme het volgende:
Vond het een leuk nieuwtje dat Marko Verstappen al na 1 seizoen in de rbr wilde zetten en dat Jos zei na 2 jaar.
Oh okequote:Op zaterdag 19 december 2020 00:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens mij wou Marko hem een contract van 1 jaar Torro Rosso aanbieden en wou Jos een contract voor 2 jaar. Dat stond los van een zitje voor Red Bull.
Ik het tegenovergestelde. Dit was al lang bekend. Maar de passie en ook liefde die hij liet zien vond ik zowaar ontroerend.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:43 schreef Kemestry het volgende:
Geweldige documentaire. Ik denk wel veeeel negatiever over Jos nu. Wat een kutvader was ie. Tegenwoordig zouden we dat kindermishandeling noemen. Aan de andere kant... het heeft Max ook gevormd. Zonder zijn vader zou ie waarschijnlijk niet staan waar ie nu staat.
Dit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik het tegenovergestelde. Dit was al lang bekend. Maar de passie en ook liefde die hij liet zien vond ik zowaar ontroerend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |