abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 december 2020 @ 12:03:17 #201
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196743165
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2020 07:49 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Het pijnpunt zit het hem vooral erin dat het nog niet is gebeurd, maar de kans dat het gaat gebeuren aanzienlijk is. En wanneer het niet gebeurt, het bij een ander contact weer kan gebeuren, want voor de vriendin van TS is de relatie het net niet of ze heeft een ander moreel kompaas wat betreft relaties. Ik zou er zelf ook niet op wachten tot het online contact zicht ontwikkelt tot in het geniep afspreken, al kan ik wel begrijpen waar het idee vandaan komt om niet rigoreus de relatie te willen afbreken, want het vreemdgaan heeft nog niet letterlijk plaatsgevonden op dit moment. Ik ben wel net als jou van mijn mening dat iemand met een beetje eigenwaarde dit gewoon niet accepteert, zich eruit trekt en de uitkomst van dit whatsapp contact op zijn beloop laat gaan, ongeacht wat daar nou uit gaat komen bij zijn ex-vriendin. Dat is haar zaakje, niet zijn dillemma.
Ja exact.. die vriendin is aan de ene kant 'eerlijk' door aan te geven dat ze contact wil met 'een chatvriend' (die ze stomtoevallig op een datingsite tegenkwam :X ) buiten haar relatie.. maar met iemand waarvan je vooraf op alle tien je vingers kunt natellen wat er gaat gebeuren.. het hele verhaal is eigenlijk te gestoord voor woorden :')

De vraag suggereert gewoon dat ze niet tevreden is in de relatie en al heeft besloten om verder te kijken, en daar vraagt ze 'toestemming' voor... Eenieder die zichzelf hoger inschat als een huisdier gaat dit nooit never pikken, en ik snap dat TS zijn meissie niet kwijt wil, maar als je dit niet ziet als een reden tot 'ontslag op staande voet', geef haar dan maar gewoon toestemming om alles en iedereen te neuken die ze wil, want dat is echt de volgende stap..

Weg met dat kind, die gaat je zelfvertrouwen en eigenwaarde (voor zover aanwezig) echt compleet versnipperen.. héél ongezond dit. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door K.loon op 15-12-2020 14:01:23 ]
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196745803
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:17 schreef Jim976 het volgende:
Ik heb gezegd dat ze het uit moet maken als ze wil afspreken met voormalige tinderdates en dat ik haar voorlopig niet hoef te spreken.
Alsof je een klein kind in de hoek zet en gaat wachten tot het luistert. Als het zo muy importante is voor je, begrijp ik niet waarom je te lui bent om het zelf uit te maken.

quote:
Vinden jullie dat ik juist heb gehandeld? Of is het echt normaal om tijdens een relatie zo intensief met iemand van tinder te praten en zelfs te willen afspreken?
Als je juist gehandeld had, dan zou je eerder een gesprek zijn aangegaan over waar jullie persoonlijke grenzen liggen en niet zo verrast zijn door zoiets lijkt me. Je hebt je rijk gerekend, omdat zich nog niks voorgedaan heeft en nu ben je ineens verrast. Dat is iets anders als een goed passende vriendin hebben met een stabiele relatie.

Ik zou me als ik jou was dan ook meer zorgen maken over jullie onderlinge communicatie en compatibiliteit dan over die Tinderboys. Het ligt niet aan die Tinderboys (die ze al afgewezen had, anders was ze niet met jou lijkt me), maar aan jullie verschillende ideeën op dat gebied. Wacht niet lui af tot iets zich voordoet, maar leer de ander überhaupt kennen hoe die over voor jou belangrijke dingen denkt. Daar bepaal je pas echt mee of het toekomst heeft samen. Beter dan op basis van de aanwezigheid van eventuele kapers op de kust.
pi_196747006
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 12:03 schreef K.loon het volgende:

[..]

Ja exact.. die vriendin is aan de ene kant 'eerlijk' door aan te geven dat ze contact wil met 'een chatvriend' (die ze stomtoevallig op een datingsite tegenkwam :X ) buiten haar relatie.. maar met iemand waarvan je vooraf op alle tien je vingers kunt natellen wat er gaat gebeuren.. het hele verhaal is eigenlijk te gestoord voor woorden :')

De vraag suggereert gewoon dat ze niet tevreden is in de relatie en al heeft besloten om verder te kijken, en daar vraagt ze 'toestemming' voor... Eenieder die zichzelf hoger inschat als een huisdier gaat dit nooit never pikken, en ik snap dat TS zijn meissie niet kwijt wil, maar als je dit niet ziet als een reden tot 'ontslag op staande voet', geef haar dan maar gewoon toestemming om alles en iedereen te neuken die ze wil, want dat is echt de volgende stap..

Weg met dat kind, die gaat je zelfvertrouwen en eigenwaarde (voor zover aanwezig) echt compleet versnipperen.. héél ongezond dit. :X
En het ergste bij dit soort statements is ook nog dat ze kan claimen dat ze goed gecommuniceerd heeft richting TS en er mee omgaat zoals een goede vriend/vriendin dat hoort te doen in een relatie. :D ;(
pi_196747089
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 15:27 schreef 01100101 het volgende:

[..]

En het ergste bij dit soort statements is ook nog dat ze kan claimen dat ze goed gecommuniceerd heeft richting TS en er mee omgaat zoals een goede vriend/vriendin dat hoort te doen in een relatie. :D ;(
Ja, want door het out in the open te gooien kan ze nu volhouden dat er 'niets te verbergen' is want immers, ze heeft het toch gezegd? En dus kan ze nu gewoon zonder het te verbergen verder gaan met wat ze doet want immers, er zit verder niks raars bij.

Hiding in plain sight noemt men dat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2020 15:31:04 ]
  dinsdag 15 december 2020 @ 16:04:33 #205
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196747726
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 14:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Alsof je een klein kind in de hoek zet en gaat wachten tot het luistert. Als het zo muy importante is voor je, begrijp ik niet waarom je te lui bent om het zelf uit te maken.
[..]

Als je juist gehandeld had, dan zou je eerder een gesprek zijn aangegaan over waar jullie persoonlijke grenzen liggen en niet zo verrast zijn door zoiets lijkt me. Je hebt je rijk gerekend, omdat zich nog niks voorgedaan heeft en nu ben je ineens verrast. Dat is iets anders als een goed passende vriendin hebben met een stabiele relatie.

Volgens mij heeft TS juist wel z'n grenzen aangegeven:

quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:17 schreef Jim976 het volgende:

Mijn vriendin praat soms met anders jongens. Niks mis mee. Ik praat ook af en toe kort met meiden via die ik uit het verleden ken. We vertrouwen elkaar en ik wil mijn vriendin ook absoluut niets verbieden. Mijn vriendin praat echter al een paar maanden lang vrij intensief met 2 jongens, een van hen heeft ze in het verleden ontmoet via tinder en met hem is ze ook 2 keer op een date geweest voordat ze mij kende. Ze praat soms zo intensief met hem dat ze tot 1 of 2 uur ’s nachts non stop online is. De hele avond. Ik heb haar meerdere malen aangegeven dat ik het niet erg vind dat ze soms met jongens praat, maar dat ik het niet fijn vind dat ze zo intensief en tot zo laat in de nacht met ze praat. Ik heb het gevoel dat ze dat wel begrijpt, maar na een maand of twee gebeurt het toch weer opnieuw.
Nu ging het de afgelopen 2 maanden gewoon weer heel erg goed tussen ons. Totdat ze mij gisteren uit het niets vroeg of ik het goed vind dat ze met de jongen die ze via tinder kent koffie gaat drinken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_196748197
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 16:04 schreef nils7 het volgende:

[..]

Volgens mij heeft TS juist wel z'n grenzen aangegeven:
[..]

Ja, daarom schrijf ik ook dat je beter elkaars grenzen bespreekt.
pi_196749027
Als je verliefd bent heb je geen behoefte om snachts met anderen te praten met wie je in het verleden geflirt hebt. Dit is niet goed en ik zou gwn aangeven dat je daar geen zin in hebt maar dat ze het zelf maar moet bepalen
pi_196749086
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:17 schreef Jim976 het volgende:
Beste leden,

Ik heb al meer dan een jaar een erg fijne en stabiele relatie. Mijn vriendin en ik passen heel goed bij elkaar en we hebben bijna nooit conflicten. Toch heb ik nu een heftige ruzie met haar gehad en het is maar de vraag of het nog goed komt. Ik wil graag van jullie weten of ik juist/verkeerd heb gehandeld.

Mijn vriendin praat soms met anders jongens. Niks mis mee. Ik praat ook af en toe kort met meiden via die ik uit het verleden ken. We vertrouwen elkaar en ik wil mijn vriendin ook absoluut niets verbieden. Mijn vriendin praat echter al een paar maanden lang vrij intensief met 2 jongens, een van hen heeft ze in het verleden ontmoet via tinder en met hem is ze ook 2 keer op een date geweest voordat ze mij kende. Ze praat soms zo intensief met hem dat ze tot 1 of 2 uur ’s nachts non stop online is. De hele avond. Ik heb haar meerdere malen aangegeven dat ik het niet erg vind dat ze soms met jongens praat, maar dat ik het niet fijn vind dat ze zo intensief en tot zo laat in de nacht met ze praat. Ik heb het gevoel dat ze dat wel begrijpt, maar na een maand of twee gebeurt het toch weer opnieuw.
Nu ging het de afgelopen 2 maanden gewoon weer heel erg goed tussen ons. Totdat ze mij gisteren uit het niets vroeg of ik het goed vind dat ze met de jongen die ze via tinder kent koffie gaat drinken. Ondanks dat ik het natuurlijk waardeer dat ze dit aan mij vraagt, was ik enorm verbaasd hierover. Ik ben namelijk van mening dat je in een relatie niet afspraakjes gaat inplannen met jongens/meiden waarmee je in het verleden op date mee bent geweest en alleen via tinder kent. Ik heb dan ook netjes aangegeven dat ik het niet fijn vind als ze dat doet, maar dat het haar eigen keuze is.
Ik snap ook niet dat ze dit aan mij vraagt. Een maand geleden vroeg iemand aan mij of ik samen met haar wilde koken, omdat ik af en toe met haar recepten uitwissel. Ik ken haar al meer dan 6 jaar en ik heb ooit met haar in de klas gezeten. Ik heb toen uit mezelf tegen haar gezegd dat ik dit niet ga doen omdat ik een relatie heb. Voor mij is zoiets vanzelfsprekend. Ondanks dat het mij gezellig lijkt om met haar te koken, heb ik geen behoefte om tijdens mijn relatie af te spreken met andere meiden.
Begrijp me niet verkeerd. Als mijn vriendin een medestudent of een collega van haar werk toevallig tegenkomt en koffie met hem drinkt dan heb ik daar geen problemen mee. Maar afspreken met een voormalige tinderdate met wie ze soms tot 2 uur ’s nachts appt vind ik gewoon te ver gaan. We hebben nu heftige ruzie, omdat we het hierover niet eens zijn geworden. Zij vind het blijkbaar echt normaal om dit tijdens een relatie te doen en ze wil dat ik concessies doe of compromissen met haar sluit. Ik heb aangegeven dat ik dat absoluut niet van plan ben te gaan doen. Ik heb gezegd dat ze het uit moet maken als ze wil afspreken met voormalige tinderdates en dat ik haar voorlopig niet hoef te spreken.

Vinden jullie dat ik juist heb gehandeld? Of is het echt normaal om tijdens een relatie zo intensief met iemand van tinder te praten en zelfs te willen afspreken?
Op zicht wel grappig, accountje aanmaken berichtje plaatsen en nooit meer inloggen en kijken hoe de boel escaleert :D
  dinsdag 15 december 2020 @ 17:35:06 #209
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196749122
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:32 schreef colivo het volgende:

[..]

Op zicht wel grappig, accountje aanmaken berichtje plaatsen en nooit meer inloggen en kijken hoe de boel escaleert :D
Misschien was het de vriendin in kwestie eigenlijk die even wilde peilen of d'r vriendje wel echt terecht uit z'n stekker ging
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_196749774
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 17:27 schreef Ffokjs1328 het volgende:
Als je verliefd bent heb je geen behoefte om snachts met anderen te praten met wie je in het verleden geflirt hebt. Dit is niet goed en ik zou gwn aangeven dat je daar geen zin in hebt maar dat ze het zelf maar moet bepalen
:')

Mensen zijn niet hun hele relatie verliefd op de ander hoor. Dat is alleen in Assepoester en andere sprookjes..

"Houden van" is een ander verhaal en dan ontstaan andere wensen en behoeften.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196750210
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Dven het volgende:
Die hoer trap je toch gelijk je huis uit man _O- Ik schuif al dat schattige en kotswaardige geouwehoer hier over vertrouwen en meer van dat soort gelul finaal opzij: Dit gaat je gewoon zeer doen.

Niemand die plots de hele dag tot zelfs diep in de nacht met een ander gaat chatten zonder dat er enige interesse is. ZEKER niet wanneer er in het verleden al seksuele aantrekkingskracht is geweest. En dan gewoon effe een bakkie doen bij de lokale starbucks om de hoek zeker? :D Bitch please. Ga jij maar een ander voor de gek houden.
Dit
  Official ESF Kreviewer dinsdag 15 december 2020 @ 18:42:32 #212
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196750348
Ieder normaal mens in een normale relatie snapt dat dit niet kan als je daar niet allebei voor openstaat.
Als je vantevoren een open relatie afspreekt, dan is het een ander verhaal.
pi_196751443
TS' vriendin al geneukt?
pi_196751800
Tsja.

Lijkt me niet helemaal ok voor de relatie als ze tot 2 uur 's nachts met 'n Tinder-date zit te appen. En koffie drinken? Je weet natuurlijk wel dat die gast haar uit elkaar wil trekken.

Dat ze er op in gaat zegt eigenlijk wel genoeg.

Blijkbaar komt ze wat tekort of heeft ze wat teveel interesse in die gast. Ze wil er tenslotte haar relatie voor op het spel zetten.

Persoonlijk zou ik zeggen dat het prima is dat ze dan maar met die gast af moet spreken en dat ze dan van jou niets meer gaat horen.

Volgende stap is dat ze stiekem af gaat spreken, aangezien het tot ruzie leidt. En dan is het wachten tot ze 'n keer gestrekt gaat tijdens zo'n date. Dat kun je beter voor zijn. Als het na 'n jaar al zo gaat, dan staat je nog heel wat gedoe en geruzie te wachten.

Om een lang verhaal kort te maken: dumpen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')