Dan kan je ze er alle 11 uithalen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:32 schreef Haringkop het volgende:
Pleur die Kokcu eruit man. Doet alles verkeerd. Voelt totaal niet het belang van deze wedstrijd aan.
Wie wel?quote:Op donderdag 10 december 2020 22:32 schreef Haringkop het volgende:
Pleur die Kokcu eruit man. Doet alles verkeerd. Voelt totaal niet het belang van deze wedstrijd aan.
Dit lijkt mij oprecht een goed idee.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je ze er alle 11 uithalen.
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan je ze er alle 11 uithalen.
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou Dick zondag nog op de bank zitten?
Dat geloof ik niet, ook bij hem is het geen kwestie van mentaliteit hoor, ik geloof nog wel dat dat goedkomt. Maar dan moet er iets veranderen. Ten eerste die mongool die naast hem speelt op het middenveld want dat gaat nooit meer goedkomen.quote:Op donderdag 10 december 2020 22:32 schreef Haringkop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |