SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Straks sleutel ophalen van de nieuwe werkplaats.quote:
dat sili kil?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke. nou ja msischien toch maar uitproberen.
Heb ook een stukje kit in de keuken wat ik maar niet weg krijg, misschien dat kitspul ook kopen
Ja precies. Het zijn maar half bakken maatregelen eigenlijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grijs en groen scheiden gaat nog best aardig, maar pmd nauwelijks.
Wij hebben geen container voor papier, dat gaat gewoon in een doos.
Het hele gescheiden ophalen faalt hier ook gewoon omdat groen en pmd gratis is en grijs per leging betaald wordt. Daardoor gaan mensen van alles bij het pmd en goen duwen wat eigenlijk gewoon grijs zou moeten zijn
poepmes?quote:
Wat bedoel je met sili kil?quote:Op donderdag 10 december 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Straks sleutel ophalen van de nieuwe werkplaats.
[..]
dat sili kil?
[..]
Ja precies. Het zijn maar half bakken maatregelen eigenlijk.
Terwijl dus gescheiden ophalen net zo duur is als alles door elkaar op te halen en het achteraf (veel efficiënter en beter) te scheiden
[..]
poepmes?
zo'n potje wat bleiblei linkte in K&W. om oud siliconen op te lossen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wčl wil horen als je je broek laat zakken.
Lolquote:Op donderdag 10 december 2020 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wčl wil horen als je je broek laat zakken.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet rekening houden met het ergste. Hij is nog daar, DA wil foto's maken en bloed onderzoeken, maar de kans is aanwezig dat hij een spuitje moet....
Toch maar werken en afleiding zoeken
quote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet rekening houden met het ergste. Hij is nog daar, DA wil foto's maken en bloed onderzoeken, maar de kans is aanwezig dat hij een spuitje moet....
Is die toch vandaag al naar de DA? Sterkte bossiequote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oei, Sterktequote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
ohquote:Op donderdag 10 december 2020 09:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Yes besteld. ws de vorige keer opquote:Op donderdag 10 december 2020 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n potje wat bleiblei linkte in K&W. om oud siliconen op te lossen.
https://www.toolstation.nl/zwaluw-sili-kill/p95191
Ja maar ik zag een zonder kwastje, dacht dat het een stift wasquote:Op donderdag 10 december 2020 09:27 schreef LTVDK het volgende:
Maar ballie, bedoel je dit spul? https://hg.eu/nl/producten/hg-voegenkleur-wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |