Heb je het gemeld?quote:
Omdat het in de lijn der verwachting ligt dat het goedgekeurd wordt op 29 december. Dat is geen zekerheid uiteraard, maar de kans is groot.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:39 schreef THEFXR het volgende:
hoe kan de Jonge nu een vaccinatie datum noemen, terwijl het vaccin nog goedgekeurd moet worden of is dat al in de backdoor channels besproken en de rest is voor de show?
Waarom zouden de woorden die je kan zeggen afhangen daarvan dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:39 schreef THEFXR het volgende:
hoe kan de Jonge nu een vaccinatie datum noemen, terwijl het vaccin nog goedgekeurd moet worden of is dat al in de backdoor channels besproken en de rest is voor de show?
Ja lekker met de hele familie aan het kerstdiner en daarna oud&nieuw vieren, opa en oma uitnodigen, gaat helemaal goedkomen🤣quote:Op donderdag 10 december 2020 11:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Het is meer dat er nu weer commotie is dat het volledig uit de hand kan lopen als mensen niet keihard de adviezen volgen, maar zelf ga ik er vanuit dat het weinig invloed heeft als mensen een paar mensen extra op bezoek hebben.
Mensen zien elkaar nu ook, in de supermarkt op school, bij de action etc.
quote:Op donderdag 10 december 2020 11:39 schreef Mortaxx het volgende:
Zou het virus zich met opzet een paar weken koest hebben gehouden om straks met de feestdagen keihard toe te kunnen slaan?
Het zou soms handig zijn dat mensen wie hier minder van begrepen hebben zouden luisteren naar de mensen die hier toevallig wel wat meer kennis van hebben. Alleen weten veel mensen niet van zichzelf dat ze er niks van snappen. Wellicht snap ik het zelf ook allemaal wel niet, maar zolang ik dat zelf niet weet is dat niet erg, snappen jullie het nog?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:50 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja lekker met de hele familie aan het kerstdiner en daarna oud&nieuw vieren, opa en oma uitnodigen, gaat helemaal goedkomen🤣
Dat virus ligt nou lekker te chillen op een warm strand om op krachten te komenquote:Op donderdag 10 december 2020 11:39 schreef Mortaxx het volgende:
Zou het virus zich met opzet een paar weken koest hebben gehouden om straks met de feestdagen keihard toe te kunnen slaan?
Gebeurt niks heh als je geen corona symptonen hebt. En als je ziekjes voelt ga je natuurlijk niet, lijkt me logisch.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:50 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja lekker met de hele familie aan het kerstdiner en daarna oud&nieuw vieren, opa en oma uitnodigen, gaat helemaal goedkomen🤣
Omdat De Jonge heel wat slagen om de arm houdt. Onder andere dat het vaccin goedgekeurd wordt.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:39 schreef THEFXR het volgende:
3 hier.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zijn er hier mensen die zich aan het maximum van 3 personen houden als het om het kerstdiner gaat.
Bij de sterreclames zie ik hele andere scenario's.
En bij mij zal het ws 5 worden. O jee. Zijn er hier meer mensen die boven de 3 uitkomen?
Als DL in lockdown gaat na de kerst, waar Merkel op voorsorteerde, dan denk ik dat wij daarna gaan volgen.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:02 schreef Jazeg het volgende:
Als een groot deel van de mensen die besmettelijk zijn met kerst gemiddeld 2 mensen aansteekt, en die mensen steken vervolgens met oud en nieuw ook 2 mensen aan, dan ben je dus in een week twee verdubbelingen verder. Aangezien onze RIVM experts niet bepaald paniekzaaiers zijn, maar dit wel als een reëel scenario zien denk ik dat we dat best serieus kunnen nemen.
Die 5 gasten zijn trouwens wel 3 huishoudens. Maar dat maakt natuurlijk niks uit mbt de toelaatbaarheid.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:03 schreef capricia het volgende:
[..]
3 hier.
Maar dit was al wel een beetje de verwachting voordat Rutte dat aantal bekend maakte. Gezien de besmettingsaantallen.
Dus de plannen waren al zo gemaakt.
Maakt het uit wat anderen doen?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Zijn er hier mensen die zich aan het maximum van 3 personen houden als het om het kerstdiner gaat.
En bij mij zal het ws 5 worden. O jee. Zijn er hier meer mensen die boven de 3 uitkomen?
En voor hoe lang en wat is precies het strijdplan achter een lockdown in januari?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Als DL in lockdown gaat na de kerst, waar Merkel op voorsorteerde, dan denk ik dat wij daarna gaan volgen.
Niet zo flauw, he? Hij wil ff zijn gelijkgestemden uitsorteren.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maakt het uit wat anderen doen?
Eén momentje, vraag het ff na aan Mark...quote:Op donderdag 10 december 2020 13:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En voor hoe lang en wat is precies het strijdplan achter een lockdown in januari?
Meld!quote:Op donderdag 10 december 2020 13:01 schreef Twentsche_Ros het volgende:
10 manquote:Op donderdag 10 december 2020 12:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gebeurt niks heh als je geen corona symptonen hebt. En als je ziekjes voelt ga je natuurlijk niet, lijkt me logisch.
Ze doen het hier in Zwitserland schappelijker, uitzondering tijdens de 2 kerstdagen, en oud en nieuw max. 10 man in totaal.
Normaal is het 5.
Raar dat zoiets hier wel mogelijk is, en in Nederland niet. Gelukkig kom ik eind volgende week naar Nederland om de familie te besmetten.
Zo werkt het toch niet echt, je bent over het algemeen niet zo heel lang heel erg besmettelijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:02 schreef Jazeg het volgende:
Als een groot deel van de mensen die besmettelijk zijn met kerst gemiddeld 2 mensen aansteekt, en die mensen steken vervolgens met oud en nieuw ook 2 mensen aan, dan ben je dus in een week twee verdubbelingen verder.
Ik zou daar niet zo 1-2-3 vanuit gaan. Tot nu toe lijkt Nederland niet echt een land specifiek meer te volgen dan andere landen, dus waarom zou dat nu opeens anders worden. Volgens mij kijken ze gewoon naar de situatie in Nederland en wordt er dan bepaald wat er gebeuren gaat, en staat dat los van wat er in Duitsland gaande is.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Als DL in lockdown gaat na de kerst, waar Merkel op voorsorteerde, dan denk ik dat wij daarna gaan volgen.
Alsof ook maar iemand zich aan die tekentafelregulerinkjes houdt. Harm-de-ambtenaar kan dat wel leuk bedenken, maar daar komt natuurlijk niets van terecht.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Ze doen het hier in Zwitserland schappelijker, uitzondering tijdens de 2 kerstdagen, en oud en nieuw max. 10 man in totaal.
Normaal is het 5.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 10 december 2020 13:05 schreef capricia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |