abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196652082
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar ontken ik dat dan? Nogmaals, het was een reactie op een post waarin de user aangaf dat er een groot gevaar schuilt in samenkomsten.
Als het geen probleem is met honderen tegelijk te winkelen moet het wel meevallen. :)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196652084
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja gaat op zich prima. .
We bezorgen bij tourbeurt de boodschappen aan de deur, hij voelt zich toch niet helemaal comfortabel in winkels en hij kan ook geen mondkapje op, dus dat maakt het allemaal nog wat lastiger, ook als mensen hem daarop menen te moeten aanspreken etc

Aardig dat je er naar vraagt :) . Hoe gaat het met jouw ouweheer? Komt hij er een beetje doorheen zo?
Goed om te horen :). Vooral dat sociale aspect van mondkapjes is best lastig ja.

Mijn vader zit wel op een plateau qua herstel. Denk dat wat het nu is wel zo blijft. Al met al er nog goed vanaf gekomen denk ik, lopen gaat niet helemaal zoals het was, maar vooral qua denken merk je niet direct iets aan 'm, en daar ben ik wel blij mee. Af en toe het vermoeden dat ie wat in de war is, of iets vergeet, maar kan ook zijn dat dat gewoon altijd zo was maar ik nu de link onterecht met z'n herseninfarct leg.

Goed, nu weer /ontopic.
  donderdag 10 december 2020 @ 12:00:29 #128
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196652169
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:55 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Als het geen probleem is met honderen tegelijk te winkelen moet het wel meevallen. :)
Nee, want in een winkel ben je niet langdurig opeen maar vluchtig.
Antifa
pi_196652191
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Goed om te horen :). Vooral dat sociale aspect van mondkapjes is best lastig ja.

Mijn vader zit wel op een plateau qua herstel. Denk dat wat het nu is wel zo blijft. Al met al er nog goed vanaf gekomen denk ik, lopen gaat niet helemaal zoals het was, maar vooral qua denken merk je niet direct iets aan 'm, en daar ben ik wel blij mee. Af en toe het vermoeden dat ie wat in de war is, of iets vergeet, maar kan ook zijn dat dat gewoon altijd zo was maar ik nu de link onterecht met z'n herseninfarct leg.

Goed, nu weer /ontopic.
Heel herkenbaar ja, wij hebben ook bij bepaalde eigenschappen waarvan je denkt is dat nou door ziekte of was dat er al? Wel fijn dat het in elk geval redelijk goed met hem gaat als in dat het niet verslechterd, en voor jou dat de interactie nog redelijk als vanouds is, want dat is vaker niet dan wel met een herseninfarct. Mensen kunnen echt bizar veranderen.
blablablabla
pi_196652207
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:00 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nee, want in een winkel ben je niet langdurig opeen maar vluchtig.
Met een paar honderd.

Het maakt niet uit, ze hebben mij en een heleboel anderen verloren op een bepaald moment op een bepaalde zwarte vrijdag door niet goed in te grijpen. Dat is onherstelbaar, voor mij.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
  donderdag 10 december 2020 @ 12:05:26 #131
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196652256
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:02 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Met een paar honderd.
Nee, want je staat niet in de buurt van een paar honderd maar van een paar. Wat er verderop in de winkel gebeurt is niet relevant.
quote:
Het maakt niet uit, ze hebben mij en een heleboel anderen verloren op een bepaald moment op een bepaalde zwarte vrijdag door niet goed in te grijpen. Dat is onherstelbaar, voor mij.
Ze hebben jou en vele andere verloren omdat je niet wil begrijpen hoe het virus zich verspreidt en dus neem je de overheid het kwalijk dat ze niet naar je niet-existente expertise hebben geluisterd.

Bedoel je te zeggen.
Antifa
pi_196652282
quote:

[..]

Met een paar honderd.

Ik ben van zowel kerst als black friday niet onder de indruk. Het blijven incidenten. Met restricties voor één of een paar dagen win je weinig t.o.v. slimme structurele veranderingen. Dus verlies je ook weinig als het 'misgaat'. Is er überhaupt al aangetoond dat de drukte van toen merkbaar heeft bijgedragen aan een toename in besmettingen?
I'll give you something to do
pi_196652306
quote:

[..]

Met een paar honderd.

Je kan nou eenmaal niet iedereen tevreden houden. Ik denk dat ze er echt niet wakker van liggen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196652353
waarom sluiten ze de kerken enzo niet? is daar een maatschappelijk nut van zoals een school?
pi_196652400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:05 schreef VoMy het volgende:

Ze hebben jou en vele andere verloren omdat je niet wil begrijpen hoe het virus zich verspreidt en dus neem je de overheid het kwalijk dat ze niet naar je niet-existente expertise hebben geluisterd.

Bedoel je te zeggen.
Ik heb met zeer grote verbazing zitten kijken naar de enorme mensenmassa's die zich niet eens aan de regels konden houden.

Dranghekken bij de Ikea, tientallen meters. Zelfde voor bouwmarken etc.

Maar als ik een paar mensen thuis ontvang gaan we allemaal dood. Natuurlijk. Dan kan ik ook prima mijn eigen afwegingen maken.
[..]
pi_196652407
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:11 schreef THEFXR het volgende:
waarom sluiten ze de kerken enzo niet? is daar een maatschappelijk nut van zoals een school?
Ligt wettelijk gevoelig en lastig.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_196652411
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:11 schreef THEFXR het volgende:
Die hebben blijkbaar nog steeds voldoende macht.
[..]
pi_196652429
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik heb met zeer grote verbazing zitten kijken naar de enorme mensenmassa's die zich niet eens aan de regels konden houden.

Maar als ik een paar mensen thuis ontvang gaan we allemaal dood. Natuurlijk. Dan kan ik ook prima mijn eigen afwegingen maken.
Die mensen die naar IKEA etc gaan houden zich wel aan de regels, want het wordt ze mogelijk gemaakt er naartoe te gaan. Die dranghekken en lange rijen ontstaan door de regelgeving daaromheen. De denkfout zit 'm in het feit dat de regering denkt dat we allemaal massaal thuis blijven zoals in maart/april.. dat gebeurt simpelweg niet meer.
pi_196652430
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ligt wettelijk gevoelig en lastig.
ja hallo, we hebben een Pandemie, dus dan moet het maar wijken, zoveel landen hebben online kerkdiensten of lopen ze dan een leerachterstand op?
pi_196652452
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Die mensen die naar IKEA etc gaan houden zich wel aan de regels, want het wordt ze mogelijk gemaakt er naartoe te gaan.
Volgens die logica doe ik ook niets fout.
[..]
pi_196652502
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:17 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Volgens die logica doe ik ook niets fout.
Prima, gewoon doen waar je jezelf het prettigst bij voelt.
pi_196652510
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja hallo, we hebben een Pandemie, dus dan moet het maar wijken, zoveel landen hebben online kerkdiensten of lopen ze dan een leerachterstand op?
Bizar dat we qua godsdienst nog in de jaren 50 zitten. Moet gewoon op de schop. Die sprookjesverhalen doe je maar lekker online of voor jezelf thuis.
pi_196652518
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Heel herkenbaar ja, wij hebben ook bij bepaalde eigenschappen waarvan je denkt is dat nou door ziekte of was dat er al? Wel fijn dat het in elk geval redelijk goed met hem gaat als in dat het niet verslechterd, en voor jou dat de interactie nog redelijk als vanouds is, want dat is vaker niet dan wel met een herseninfarct. Mensen kunnen echt bizar veranderen.
Dat laatste was ik vrij bang voor eigenlijk. Ik ging er af en toe heen, toen ie in het revalidatiecentrum zat, maar daar moet je niet te vaak komen. Of juist wel, want dat je zelf dan nog helemaal goed bij bent ga je dan toch net even wat meer waarderen.

Zag daar toen een jongen, pakweg 10 jaar jonger dan mij. Motor ongeluk gehad, maar blijvende schade hersenen opgelopen. En dan zit ie te facetimen met iemand, komt geen woord uit, ook omdat hij nauwelijks nog kan praten, alleen maar huilen huilen huilen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2020 12:22:10 ]
pi_196652699
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Prima, gewoon doen waar je jezelf het prettigst bij voelt.
Nee, dat zeg ik niet. Ik maak mijn eigen afwegingen waarbij volksgezondheid niet per se op één staat. De overheid geeft in dat opzicht het goede voorbeeld.
[..]
pi_196652705
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Als je denkt dat bedrijven zich niet aan de regels moet je dat melden. Het geeft jou in ieder geval geen vrijbrief om dat ook te doen.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196652719
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Ik maak mijn eigen afwegingen waarbij volksgezondheid niet per se op één staat. De overheid geeft in dat opzicht het goede voorbeeld.
Prima toch... Of wil je een schouderklopje dat je je er niet meer aanhoudt?
pi_196652728
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:33 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Prima toch... Of wil je een schouderklopje dat je je er niet meer aanhoudt?
Nee, dat mag niet. ;)
[..]
pi_196652735
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Als je denkt dat bedrijven zich niet aan de regels moet je dat melden. Het geeft jou in ieder geval geen vrijbrief om dat ook te doen.
Denkt? Je ziet het.
[..]
  donderdag 10 december 2020 @ 12:35:25 #149
12221 Tijn