abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196651698
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:29 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Zal wel net als de volle stranden en volle bossen worden, volgens mij gaat het weinig verschil maken of je nu met 3, 5 of 8 mensen samen komt. Grote groepen rond kerst 20+ man zal toch wel nauwelijks voorkomen.
Of die paar honderd in Rotterdam, moet wel meevallen blijkbaar.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196651713
quote:
7s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:21 schreef OProg het volgende:
Ik heb de indruk dat de mensen die gewoon door gaan met samenklitten dat nu ook al maanden doen. Dus ik vraag me eigenlijk af of de kerst zo gigantisch veel invloed gaat hebben.
Voor een deel zeker, maar ik denk ook dat er een groot deel is dat na 9 maanden zegt: ik doe het lekker deze kerst zoals ik het wil, daarna zien we wel weer verder, want nu moet en zal ik even iedereen zien.

En ik begrijp dat echt wel, ik doe het zelf niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196651715
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:29 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Zal wel net als de volle stranden en volle bossen worden, volgens mij gaat het weinig verschil maken of je nu met 3, 5 of 8 mensen samen komt. Grote groepen rond kerst 20+ man zal toch wel nauwelijks voorkomen.
Je snapt zelf wel na 9 maanden Covid inmiddels wel het verschil in effect tussen een binnen evenement en een buitenevenement, toch?
blablablabla
pi_196651723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:30 schreef Confetti het volgende:

[..]

Zo werkt het niet. Er worden dan veel nieuwe zaadjes geplant in het land, die nog voor veel meer besmettingen gaan zorgen. Exponentiele groei..
Zo werkt het wel. De R wordt niet bepaald door het aantal besmettingen.
Met dezelfde situatie - zowel voor als na - hou je dezelfde exponentiele groei. Dat de R tijdelijk is verhoogd tijdens kerst en je daardoor ook tijdelijk een iets sterkere groei ziet, zal ik niet ontkennen. Maar de percentuele groei daarna normaliseert gewoon naar wat bij de dan geldende situatie past.
I'll give you something to do
  donderdag 10 december 2020 @ 11:33:38 #105
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196651731
quote:
80s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:24 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

'
Gister een kort stukje bij RTL Nieuws. 'Ga je je aan de regels houden?' Jazeker!! 'Wie ga je dan uitnodigen?' Mijn ouders, mijn zus, mijn broer, mijn andere zus......
Tja... Niet snappen is ook een kunst.
Drie is ook best een onmogelijk aantal als het ergens op moet lijken qua kerstdiner. Maar goed, we gaan het zien.
pi_196651746
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Je snapt zelf wel na 9 maanden Covid inmiddels wel het verschil in effect tussen een binnen evenement en een buitenevenement, toch?
Het is meer dat er nu weer commotie is dat het volledig uit de hand kan lopen als mensen niet keihard de adviezen volgen, maar zelf ga ik er vanuit dat het weinig invloed heeft als mensen een paar mensen extra op bezoek hebben.

Mensen zien elkaar nu ook, in de supermarkt op school, bij de action etc.
pi_196651776
Het overdreven dreigen met de gevolgen van een kerstdiner is ook lachwekkend.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_196651783
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:34 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Het is meer dat er nu weer commotie is dat het volledig uit de hand kan lopen als mensen niet keihard de adviezen volgen, maar zelf ga ik er vanuit dat het weinig invloed heeft als mensen een paar mensen extra op bezoek hebben.

Ok, dus je weet dat je fout zit en je doet het toch want "Dat heeft zo weinig invloed". En dan maar niet begrijpen waarom het virus niet onder controle komt...
pi_196651791
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:34 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Exact en het gaat nu al verre van goed laat staan als we er gezellig nog een schepje bovenop gaan doen en elkaar massaal gaan opzoeken op de feestdagen.
blablablabla
pi_196651818
Zou het virus zich met opzet een paar weken koest hebben gehouden om straks met de feestdagen keihard toe te kunnen slaan?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_196651830
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Exact en het gaat nu al verre van goed laat staan als we er gezellig nog een schepje bovenop gaan doen en elkaar massaal gaan opzoeken op de feestdagen.
Met het grote verschil dat bezoekjes aan een supermarkt/action etc. een stuk anders zijn qua (langdurig) contact op te korte afstand dan gezellig met z'n allen aan het kerstdiner.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_196651848
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, dus je weet dat je fout zit en je doet het toch want "Dat heeft zo weinig invloed". En dan maar niet begrijpen waarom het virus niet onder controle komt...
Definieer 'fout'. Het is een richtlijn.
[..]
pi_196651880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Met het grote verschil dat bezoekjes aan een supermarkt/action etc. een stuk anders zijn qua (langdurig) contact op te korte afstand dan gezellig met z'n allen aan het kerstdiner.
Tuurlijk, al die zinloze shoppers houden zich perfect aan de regels en hebben een hele goede reden om daar massaal te zijn.
[..]
pi_196651892
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:40 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het scheelt natuurlijk wel dat de scholen twee weken dicht zijn, maar de waarschuwingen van Van Dissel wat er gaat gebeuren als we ons niet gedragen in combinatie met diverse polls waarin met vraagt wat mensen gaan doen met kerst stemmen toch wel heel somber.
blablablabla
pi_196651903
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Het scheelt natuurlijk wel dat de scholen twee weken dicht zijn, maar de waarschuwingen van Van Dissel wat er gaat gebeuren als we ons niet gedragen in combinatie met diverse polls waarin met vraagt wat mensen gaan doen met kerst stemmen toch wel heel somber.
Hoe gaat het met je pa?
pi_196651966
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je pa?
Ja gaat op zich prima. .
We bezorgen bij tourbeurt de boodschappen aan de deur, hij voelt zich toch niet helemaal comfortabel in winkels en hij kan ook geen mondkapje op, dus dat maakt het allemaal nog wat lastiger, ook als mensen hem daarop menen te moeten aanspreken etc

Aardig dat je er naar vraagt :) . Hoe gaat het met jouw ouweheer? Komt hij er een beetje doorheen zo?
blablablabla
  donderdag 10 december 2020 @ 11:49:31 #117
14505 OProg
A Life in Music
pi_196651974
Ik heb deze week voor volgende week van zowel mijn eigen bedrijf als het bedrijf waarvoor ik IT-projecten doe een borrelpakket met bier, wijn, kaas en nootjes gekregen om volgende week bij de online eindejaarsborrels te nuttigen.

Dat we nog eens op een punt zouden komen dat doordeweeks drinken achter je PC in plaats van compleet kansloos heel sociaal zou zijn. :+
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_196651989
quote:
7s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:25 schreef OProg het volgende:

[..]

Klinkt meer als gewoon logisch al je bij wil gaan houden wat het resultaat qua dekking, werking en weet ik het allemaal, is.
ik denk niet dat het zo goed gaat lopen, gezien de historie van de jonge en zijn bekwaamheid met dingen goed regelen.
pi_196651995
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Definieer 'fout'. Het is een richtlijn.
Hij definieerde dat al in zijn post, of niet? Daar reageerde ik op. Context is relevant.
pi_196651997
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:49 schreef OProg het volgende:
Ik heb deze week voor volgende week van zowel mijn eigen bedrijf als het bedrijf waarvoor ik IT-projecten doe een borrelpakket met bier, wijn, kaas en nootjes gekregen om volgende week bij de online eindejaarsborrels te nuttigen.

Dat we nog eens op een punt zouden komen dat doordeweeks drinken achter je PC in plaats van compleet kansloos heel sociaal zou zijn. :+
Dat soort online borrels zijn we heel snel mee gestopt overigens. Dat werkt echt voor geen meter.
pi_196652027
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hij definieerde dat al in zijn post, of niet? Daar reageerde ik op. Context is relevant.
Je kunt ook moeilijk ontkennen dat het een richtlijn is. ;)

Ik doe de kerstborrel op kantoor met een kleine groep in een grote zaal, dat is een stuk leuker.
[..]
  donderdag 10 december 2020 @ 11:52:50 #122
14505 OProg
A Life in Music
pi_196652033
quote:
80s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:50 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Dat soort online borrels zijn we heel snel mee gestopt overigens. Dat werkt echt voor geen meter.
Die normale doe ik ook niet aan mee. Maar nu hebben beide organisaties een heel ding bedacht met presentaties en en één geval een online game zodat je ook echt interactie krijgt of zoiets. Naja, ik heb geen idee wat je kan verwachten maar als je ook met honderden tegelijk online een Elf kan zijn en dat het werkt zal dit ook wel kunnen of zoiets. :+
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_196652055
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:52 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Je kunt ook moeilijk ontkennen dat het een richtlijn is. ;)

Ik doe de kerstborrel op kantoor met een kleine groep in een grote zaal, dat is een stuk leuker.
Waar ontken ik dat dan? Nogmaals, het was een reactie op een post waarin de user aangaf dat er een groot gevaar schuilt in samenkomsten.
pi_196652069
quote:
10s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:52 schreef OProg het volgende:

[..]

Die normale doe ik ook niet aan mee. Maar nu hebben beide organisaties een heel ding bedacht met presentaties en en één geval een online game zodat je ook echt interactie krijgt of zoiets. Naja, ik heb geen idee wat je kan verwachten maar als je ook met honderden tegelijk online een Elf kan zijn en dat het werkt zal dit ook wel kunnen of zoiets. :+
https://deverlorenherinnering.nl/ dit is overigens wel een leuke vervanging....
Zal nu weer on-topic gaan.
pi_196652079
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:43 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Tuurlijk, al die zinloze shoppers houden zich perfect aan de regels en hebben een hele goede reden om daar massaal te zijn.
Nee dat niet inderdaad, maar ik denk dat kerst vieren thuis, waar langdurig op te korte afstand gepraat en gelachen wordt potentieel risicovoller is dan effe snel de supermarkt in. Achter de voordeur heb je ook nog eens geen mondkapje voor en wordt er - naarmate de dag vordert - ook nog eens alcohol genuttigd en worden de regels al snel vergeten als men gaat lopen, spelletjes gaat doen etc.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')