Er wordt te veel ge SC-edquote:Op donderdag 10 december 2020 00:55 schreef Rozevla het volgende:
Waarom is die tyfus DTS dicht ?????
hij is en zij of is zij beide geschlechten?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij wordt oud, kan hij ook niks aan doen..
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:52 schreef mario390 het volgende:
zo en dom gedoe weet dat zij om 22 00
openen moet en doet dom spelen
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:59 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Ff van jou geleend @:Rozevla
Is dat een variant van de troonrede?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker boeiend
Wat een kut rede
sowquote:Op donderdag 10 december 2020 01:00 schreef Rozevla het volgende:
Blij dat ik niet gedoneerd heb aan fok.
Laat maar kapot gaan
Ff heel eerlijk het is niet @murp zijn schuld.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:00 schreef Rozevla het volgende:
Blij dat ik niet gedoneerd heb aan fok.
Laat maar kapot gaan
Ik zal je eens met een stuk hout van de troon op je harses slaanquote:Op donderdag 10 december 2020 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat een variant van de troonrede?
Hij flikkert hem toch dichtquote:Op donderdag 10 december 2020 01:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ff heel eerlijk het is niet @:murp zijn schuld.
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien kan @:murp hierover een persco geven
Waarom zo agressief joh, doe eens aardigquote:Op donderdag 10 december 2020 01:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zal je eens met een stuk hout van de troon op je harses slaan
Na gescheld en gevloek in DTS.quote:
Sorry ik ben ziedend omdat dts dicht isquote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zo agressief joh, doe eens aardig
Mehquote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Na gescheld en gevloek in DTS.
Indien ik FA had geweest zouden meerdere personen daar allang een ban voor hebben gehad. Als mod heb je die mogelijkheid "gelukkig" niet
Psst, verkeerde account SwJquote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Indien ik FA had geweest zouden meerdere personen daar allang een ban voor hebben gehad. Als mod heb je die mogelijkheid "gelukkig" niet
je hebt klb nogquote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Sorry ik ben ziedend omdat dts dicht is
Als één voetballer een gemene overtreding maakt, staak je dan ook de hele wedstrijd?quote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klb is al tijden dood dankzij Haagsquote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je hebt klb nog
klein lichtpuntje?
Als je een veld met 22 kleuters hebt die niet met elkaar willen spelen, misschien welquote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als één voetballer een gemene overtreding maakt, staak je dan ook de hele wedstrijd?![]()
leave haags alone!!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 01:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klb is al tijden dood dankzij Haags
Murp had geen andere mogelijkheden zover ik weet. Ik zou in dat geval hetzelfde hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als één voetballer een gemene overtreding maakt, staak je dan ook de hele wedstrijd?![]()
Normaliter trappen ze de grensrechter dan dood na de wedstrijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wel, want houd toch niet van voetbalquote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Slechtste mod ooit.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
leave haags alone!!!!![]()
hij heeft niet zoveel input hij is meer een tt jager
je bent een beetje radicaal nuquote:Op donderdag 10 december 2020 01:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Normaliter trappen ze de grensrechter dan dood na de wedstrijd.
hij heeft andere talenten waarin hij zou florerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |