Broccoli prei champignons spek uitje eieren oude kaas en creme fresh taartquote:Op donderdag 10 december 2020 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je nog over
wat was het trouwens?
En nee het is op.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je nog over
wat was het trouwens?
lekkkkahhhhh!!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 00:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Broccoli prei champignons spek uitje eieren oude kaas en creme fresh taart
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:27 schreef mario390 het volgende:
eloy willt 2018 nach duitsland om
zijn story met familie en dood van zijn
partner in en album verwerken
Ja.aa en hij is 2 jaar te laat.quote:
vor wie?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.aa en hij is 2 jaar te laat.
Mij op de sec. bolken.quote:
Eens. En nu ga ik slapen, welterusten!quote:Op donderdag 10 december 2020 00:26 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik zit soms stukkie mee te lezen in dts, vaak wel ff grappig. Dat laatste topic ook ff gescrolld en eens met wat anderen hiero tikken. @:Soury een ban dan @:DJMO ook (en graag een langere die laatste.. pff die zal s ff dr scheur opentrekken als niet-mod.. right pff). Gelijke monniken.. enz.
Iig geen gezeik dat ze weer s gaat slapen of zit ze al weer in een ander topic te janken.
@:murp
Goed excuus. Het zij je vergeven.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:33 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry ... zie geen seconden mobiel
Ja maar DJMO moet nog sponsorlopen dus dan kan dat nietquote:Op donderdag 10 december 2020 00:26 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik zit soms stukkie mee te lezen in dts, vaak wel ff grappig. Dat laatste topic ook ff gescrolld en eens met wat anderen hiero tikken. @:Soury een ban dan @:DJMO ook (en graag een langere die laatste.. pff die zal s ff dr scheur opentrekken als niet-mod.. right pff). Gelijke monniken.. enz.
Iig geen gezeik dat ze weer s gaat slapen of zit ze al weer in een ander topic te janken.
@:murp
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |