Mehquote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Na gescheld en gevloek in DTS.
Indien ik FA had geweest zouden meerdere personen daar allang een ban voor hebben gehad. Als mod heb je die mogelijkheid "gelukkig" niet
Psst, verkeerde account SwJquote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Indien ik FA had geweest zouden meerdere personen daar allang een ban voor hebben gehad. Als mod heb je die mogelijkheid "gelukkig" niet
je hebt klb nogquote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Sorry ik ben ziedend omdat dts dicht is
Als één voetballer een gemene overtreding maakt, staak je dan ook de hele wedstrijd?quote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klb is al tijden dood dankzij Haagsquote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je hebt klb nog
klein lichtpuntje?
Als je een veld met 22 kleuters hebt die niet met elkaar willen spelen, misschien welquote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als één voetballer een gemene overtreding maakt, staak je dan ook de hele wedstrijd?![]()
leave haags alone!!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 01:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klb is al tijden dood dankzij Haags
Murp had geen andere mogelijkheden zover ik weet. Ik zou in dat geval hetzelfde hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als één voetballer een gemene overtreding maakt, staak je dan ook de hele wedstrijd?![]()
Normaliter trappen ze de grensrechter dan dood na de wedstrijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wel, want houd toch niet van voetbalquote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Slechtste mod ooit.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
leave haags alone!!!!![]()
hij heeft niet zoveel input hij is meer een tt jager
je bent een beetje radicaal nuquote:Op donderdag 10 december 2020 01:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Normaliter trappen ze de grensrechter dan dood na de wedstrijd.
hij heeft andere talenten waarin hij zou florerenquote:
Kampioen dom kijken gaat hem goed af.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hij heeft andere talenten waarin hij zou floreren
Wat heb je ervoor over ¤¤¤¤¤?quote:Op donderdag 10 december 2020 01:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bild je je ein? je kann niet de
spel zo lang zumaken![]()
Ik ben ziedend geboren.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je bent een beetje radicaal nu
meestal
altijd
nee nu weer
sowwwwwwquote:Op donderdag 10 december 2020 01:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kampioen dom kijken gaat hem goed af.
Hij is gewoon een hijquote:Op donderdag 10 december 2020 00:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is en zij of is zij beide geschlechten?
@Solotovski is het met mij eens dat Haags met een slappe lul gemaakt is.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sowwwwww
heb je een vete met haags. Haags is haags, rozevla is rozevla
jullie hebben wel wat gemeen, allebei apart en beetje wild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |