Ja.quote:
Jij past ook niet maar we doen het er maar mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:02 schreef devzero het volgende:
jammer van de TT, past niet zo bij deze reeks
Dat heb ik gemist geloof ikquote:Op donderdag 10 december 2020 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nu bij het stuk waar ze de billen van DJMO dik noemt
Nou niet anders dan anders. Ik weet niet of er geveegd is, maar anders zelf even de laatste pagina's van het gesloten topic bekijken. Edit: ik zie dat je dat al aan het doen bent.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Tsja, soury heeft geen problemen om wat feller uit de hoek te komen en DJMO is ook geen katje. Maar ging het er echt zo erg aan toe dan?
snel volposten danquote:Op donderdag 10 december 2020 00:02 schreef devzero het volgende:
jammer van de TT, past niet zo bij deze reeks
Ow kan hoor... Ging behoorlijk snel met posten.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Daar begon het mee volgens mij.
Die had ik ook wel willen zien.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:04 schreef mario390 het volgende:
nu is de roxette story op tv gewezen
maar soms was nu heftig
Niet mij bolken.quote:
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom alleen soury een ban heeftquote:Op donderdag 10 december 2020 00:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou niet anders dan anders. Ik weet niet of er geveegd is, maar anders zelf even de laatste pagina's van het gesloten topic bekijken. Edit: ik zie dat je dat al aan het doen bent.
ja leuk is dat liedje hequote:Op donderdag 10 december 2020 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag ze heel vrolijk tebbie nou op je muil zingen
Ik ook niet. Sowieso die ban.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom alleen soury een ban heeft
Tja, ik heb er net ook één gehad door toedoen van een ander.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
We zullen het nooit precies weten.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef m1st1g het volgende:
Wat was nu de druppel ? Of is er een hoop weg gehaald ?
okquote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef X-23 het volgende:
[..]
We zullen het nooit precies weten.
Ziet er nu een beetje uit als een storm in een glas waterquote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef m1st1g het volgende:
hoezo ik? wanneer?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:06 schreef m1st1g het volgende:
nu ben ik de punten kwijt die ik vannacht wilde halen.
@:mario390 jij haalt er nu wel genoeg
nog niks weggehaald volgens mijquote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef m1st1g het volgende:
Ook dat snap ik niet. Soury's gedrag kan een beetje zuigend worden opgevat, maar heb veel erger gezien.quote:
nu is dat waar zij overleden isquote:Op donderdag 10 december 2020 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik ook wel willen zien.
Ja sorry daarvoor. Ik wilde een note zetten bij superduperbadeendje, maar ik maakte een spelfout.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik heb er net ook één gehad door toedoen van een ander.
Ik zag wel grof taalgebruik van iemandquote:Op donderdag 10 december 2020 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook dat snap ik niet. Soury's gedrag kan een beetje zuigend worden opgevat, maar heb veel erger gezien.
Ik ook jaquote:Op donderdag 10 december 2020 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook dat snap ik niet. Soury's gedrag kan een beetje zuigend worden opgevat, maar heb veel erger gezien.
Onbegrijpelijk zelfs.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 10 december 2020 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk zelfs.
Dat taalgebruik, dat kan echt echt echt niet.
Het is dat ik als @Nattekat niets meer kan aanpassen in dat topicquote:Op donderdag 10 december 2020 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk zelfs.
ik snap je nietquote:Op donderdag 10 december 2020 00:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
We zijn aan het punten lappen voor je
Nee, maar dat wordt door de vingers gezien, omdat.... (vul maar in).quote:Op donderdag 10 december 2020 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk zelfs.
Ik wist hetquote:Op donderdag 10 december 2020 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is dat ik als @:nattekat niets meer kan aanpassen in dat topic
Daar lijkt het nu wel opquote:Op donderdag 10 december 2020 00:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt door de vingers gezien, omdat.... (vul maar in).
Mag t niet hopen. Want dan gewoon faire zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 00:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt door de vingers gezien, omdat.... (vul maar in).
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja sorry daarvoor. Ik wilde een note zetten bij superduperbadeendje, maar ik maakte een spelfout.
Wel het leukste wat ik die richard groenendijk ooit heb zien doen.quote:
Had al hongerquote:Op donderdag 10 december 2020 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
Hier hebbie een dikke punt
[ afbeelding ]
Voor jou dan. ...............quote:
Toppuuurrrrrrquote:Op donderdag 10 december 2020 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor jou dan. ...............
Nopequote:Op donderdag 10 december 2020 00:17 schreef chufi het volgende:
Hopen jullie dat de puntentelling hier door gaat?
Jij doet niet mee hequote:Op donderdag 10 december 2020 00:17 schreef chufi het volgende:
Is dat dan niet zo?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:17 schreef chufi het volgende:
lekker hoor!quote:Op donderdag 10 december 2020 00:16 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zitten wel 10 punten in
quote:
waar sta ik dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, en jij staat nu #3, vlak achter maily en shiitake
quote:
Broccoli prei champignons spek uitje eieren oude kaas en creme fresh taartquote:Op donderdag 10 december 2020 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je nog over
wat was het trouwens?
En nee het is op.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je nog over
wat was het trouwens?
lekkkkahhhhh!!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 00:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Broccoli prei champignons spek uitje eieren oude kaas en creme fresh taart
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:27 schreef mario390 het volgende:
eloy willt 2018 nach duitsland om
zijn story met familie en dood van zijn
partner in en album verwerken
Ja.aa en hij is 2 jaar te laat.quote:
vor wie?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.aa en hij is 2 jaar te laat.
Mij op de sec. bolken.quote:
Eens. En nu ga ik slapen, welterusten!quote:Op donderdag 10 december 2020 00:26 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik zit soms stukkie mee te lezen in dts, vaak wel ff grappig. Dat laatste topic ook ff gescrolld en eens met wat anderen hiero tikken. @:Soury een ban dan @:DJMO ook (en graag een langere die laatste.. pff die zal s ff dr scheur opentrekken als niet-mod.. right pff). Gelijke monniken.. enz.
Iig geen gezeik dat ze weer s gaat slapen of zit ze al weer in een ander topic te janken.
@:murp
Goed excuus. Het zij je vergeven.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:33 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry ... zie geen seconden mobiel
Ja maar DJMO moet nog sponsorlopen dus dan kan dat nietquote:Op donderdag 10 december 2020 00:26 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik zit soms stukkie mee te lezen in dts, vaak wel ff grappig. Dat laatste topic ook ff gescrolld en eens met wat anderen hiero tikken. @:Soury een ban dan @:DJMO ook (en graag een langere die laatste.. pff die zal s ff dr scheur opentrekken als niet-mod.. right pff). Gelijke monniken.. enz.
Iig geen gezeik dat ze weer s gaat slapen of zit ze al weer in een ander topic te janken.
@:murp
quote:
Die had toch al gelopen en niet gelukt?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar DJMO moet nog sponsorlopen dus dan kan dat niet
maar moet nog een keer voor einde jaar ...quote:Op donderdag 10 december 2020 00:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die had toch al gelopen en niet gelukt?
open de dts spel hoorquote:Op donderdag 10 december 2020 00:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan jullie ook echt geen dag alleen laten...
Tja, nog 20 dagen om te plannen dan.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
maar moet nog een keer voor einde jaar ...
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:38 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou vooruit nog snel een [ afbeelding ], maar daarna [ afbeelding ]
Ons wel maar een paar anderen nietquote:Op donderdag 10 december 2020 00:38 schreef Nattekat het volgende:
tijd gaat snel ...quote:Op donderdag 10 december 2020 00:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tja, nog 20 dagen om te plannen dan.
Sorry maar ik heb geen lapo gehadquote:Op donderdag 10 december 2020 00:40 schreef Nattekat het volgende:
En de nummering klopt nog steeds niet
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:40 schreef Nattekat het volgende:
je zoll openen hoorquote:Op donderdag 10 december 2020 00:40 schreef Nattekat het volgende:
Iemand een ban geven ook. Maar laat maar verder.quote:
ja ... latersquote:Op donderdag 10 december 2020 00:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Iemand een ban geven ook. Maar laat maar verder.
zij is toch modquote:Op donderdag 10 december 2020 00:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het niet zo opgevat moet worden
ja en?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt hij is mod maar murp heeft gesloten
is nattekat niet en zij?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt hij is mod maar murp heeft gesloten
Idd, dus nog steeds een klotenkatquote:Op donderdag 10 december 2020 00:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
klopt of hij moet afgelopen jaar een operatie zijn ondergaan
Dacht dat jij al naar bed was.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:50 schreef murp het volgende:
Heren en dames, ga lekker naar bed! Effe jullie rust pakken. Misschien dat jullie je dan niet zo snel beledigd gaat voelen... goede nachtrust is goed voor je!
mak op hoor,we kunnen niks vor hebben niks gemaktquote:Op donderdag 10 december 2020 00:50 schreef murp het volgende:
Heren en dames, ga lekker naar bed! Effe jullie rust pakken. Misschien dat jullie je dan niet zo snel beledigd gaat voelen... goede nachtrust is goed voor je!
Ff pissenquote:Op donderdag 10 december 2020 00:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dacht dat jij al naar bed was.
Ik ben nog tot een uurtje of 4 wakker dus dan kan ik beter hier posten.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:50 schreef murp het volgende:
Wat zeg je dat sceptisch😁 gooi maar open om 3.37quote:Op donderdag 10 december 2020 00:50 schreef murp het volgende:
Heb je nu nog steeds die irritante irriterende epileptische activerende UI ... schandalig om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 00:50 schreef murp het volgende:
Nee cattus medidus is best wel een aardige jongenquote:Op donderdag 10 december 2020 00:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Idd, dus nog steeds een klotenkat
Dat kan hij wel hoor.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
mak op hoor,we kunnen niks vor hebben niks gemakt
dat kann je niet doen
Hele korte dt huntquote:Op donderdag 10 december 2020 00:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wat zeg je dat sceptisch😁 gooi maar open om 3.37
mario . wat lul je nu precies .?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:52 schreef mario390 het volgende:
zo en dom gedoe weet dat zij om 22 00
openen moet en doet dom spelen
murp be likequote:Op donderdag 10 december 2020 00:50 schreef murp het volgende:
Jij bent ook geen oud wijf he?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds die irritante irriterende epileptische activerende UI ... schandalig om eerlijk te zijn
Wie waar .. laat gaan .. DTS is een kutspelquote:Op donderdag 10 december 2020 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij zoll openen we
hebben niks gedaan
Zo ist das.. @murp aufmachennnnnn shnnnnnellllquote:Op donderdag 10 december 2020 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij zoll openen we
hebben niks gedaan
nee kloptquote:Op donderdag 10 december 2020 00:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij bent ook geen oud wijf he?
Niet waar. Het is een leuk spel er zijn alleen een paar rotte appels die proberen de rest te frustrerenquote:Op donderdag 10 december 2020 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie waar .. laat gaan .. DTS is een kutspel
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet waar. Het is een leuk spel er zijn alleen een paar rotte appels die proberen de rest te frustreren
En bedankt om mijn nacht nog verder te verpestenquote:Op donderdag 10 december 2020 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is tenminste perspectief op heropening, kan je bijvoorbeeld over de horeca niet zeggen
Helaas iddquote:Op donderdag 10 december 2020 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
Hier is tenminste perspectief op heropening, kan je bijvoorbeeld over de horeca niet zeggen
nee nur wanneer we zo als nu van en FA verarschtquote:Op donderdag 10 december 2020 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie waar .. laat gaan .. DTS is een kutspel
Er wordt te veel ge SC-edquote:Op donderdag 10 december 2020 00:55 schreef Rozevla het volgende:
Waarom is die tyfus DTS dicht ?????
hij is en zij of is zij beide geschlechten?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij wordt oud, kan hij ook niks aan doen..
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:52 schreef mario390 het volgende:
zo en dom gedoe weet dat zij om 22 00
openen moet en doet dom spelen
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:59 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Ff van jou geleend @:Rozevla
Is dat een variant van de troonrede?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker boeiend
Wat een kut rede
sowquote:Op donderdag 10 december 2020 01:00 schreef Rozevla het volgende:
Blij dat ik niet gedoneerd heb aan fok.
Laat maar kapot gaan
Ff heel eerlijk het is niet @murp zijn schuld.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:00 schreef Rozevla het volgende:
Blij dat ik niet gedoneerd heb aan fok.
Laat maar kapot gaan
Ik zal je eens met een stuk hout van de troon op je harses slaanquote:Op donderdag 10 december 2020 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat een variant van de troonrede?
Hij flikkert hem toch dichtquote:Op donderdag 10 december 2020 01:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ff heel eerlijk het is niet @:murp zijn schuld.
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien kan @:murp hierover een persco geven
Waarom zo agressief joh, doe eens aardigquote:Op donderdag 10 december 2020 01:01 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zal je eens met een stuk hout van de troon op je harses slaan
Na gescheld en gevloek in DTS.quote:
Sorry ik ben ziedend omdat dts dicht isquote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waarom zo agressief joh, doe eens aardig
Mehquote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Na gescheld en gevloek in DTS.
Indien ik FA had geweest zouden meerdere personen daar allang een ban voor hebben gehad. Als mod heb je die mogelijkheid "gelukkig" niet
Psst, verkeerde account SwJquote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Indien ik FA had geweest zouden meerdere personen daar allang een ban voor hebben gehad. Als mod heb je die mogelijkheid "gelukkig" niet
je hebt klb nogquote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Sorry ik ben ziedend omdat dts dicht is
Als één voetballer een gemene overtreding maakt, staak je dan ook de hele wedstrijd?quote:Op donderdag 10 december 2020 01:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klb is al tijden dood dankzij Haagsquote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je hebt klb nog
klein lichtpuntje?
Als je een veld met 22 kleuters hebt die niet met elkaar willen spelen, misschien welquote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als één voetballer een gemene overtreding maakt, staak je dan ook de hele wedstrijd?![]()
leave haags alone!!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 01:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klb is al tijden dood dankzij Haags
Murp had geen andere mogelijkheden zover ik weet. Ik zou in dat geval hetzelfde hebben gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als één voetballer een gemene overtreding maakt, staak je dan ook de hele wedstrijd?![]()
Normaliter trappen ze de grensrechter dan dood na de wedstrijd.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik wel, want houd toch niet van voetbalquote:Op donderdag 10 december 2020 01:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Slechtste mod ooit.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
leave haags alone!!!!![]()
hij heeft niet zoveel input hij is meer een tt jager
je bent een beetje radicaal nuquote:Op donderdag 10 december 2020 01:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Normaliter trappen ze de grensrechter dan dood na de wedstrijd.
hij heeft andere talenten waarin hij zou florerenquote:
Kampioen dom kijken gaat hem goed af.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hij heeft andere talenten waarin hij zou floreren
Wat heb je ervoor over ¤¤¤¤¤?quote:Op donderdag 10 december 2020 01:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bild je je ein? je kann niet de
spel zo lang zumaken![]()
Ik ben ziedend geboren.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je bent een beetje radicaal nu
meestal
altijd
nee nu weer
sowwwwwwquote:Op donderdag 10 december 2020 01:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kampioen dom kijken gaat hem goed af.
Hij is gewoon een hijquote:Op donderdag 10 december 2020 00:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij is en zij of is zij beide geschlechten?
@Solotovski is het met mij eens dat Haags met een slappe lul gemaakt is.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sowwwwww
heb je een vete met haags. Haags is haags, rozevla is rozevla
jullie hebben wel wat gemeen, allebei apart en beetje wild
het kan ook weer goed komenquote:Op donderdag 10 december 2020 01:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
@:solotovski is het met mij eens dat Haags met een slappe lul gemaakt is.
meditatie is iets voor jou.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:12 schreef Rozevla het volgende:
Zin om een paar barkrukken op iemand z’n kop kapot te slaan.
Ik ben meer van drank en drugs en dan door het lint gaan.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
meditatie is iets voor jou.
Word je zen van
Doe ik er wel een paar voor en van jouquote:Op donderdag 10 december 2020 01:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
jammer dat je eigen posts niet kan liken
Ik heb dat altijd met m’n ballen.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
jammer dat je eigen posts niet kan liken
geweldig ben jequote:Op donderdag 10 december 2020 01:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doe ik er wel een paar voor en van jou
je kan ze wel kietelenquote:Op donderdag 10 december 2020 01:14 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met m’n ballen.
we knowquote:Op donderdag 10 december 2020 01:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ben meer van drank en drugs en dan door het lint gaan.
ben jij ook zo iemand als je dames passeert dat je ze aanraakt? Zo van ''ik doe subtiel want moet er langs maar ik raak je express aan op plekken die beetje me2 achtig zijn maar net niet''quote:Op donderdag 10 december 2020 01:15 schreef Rozevla het volgende:
Ik mis in de kroeg staan met te harde muziek aan staan waardoor je lekker dicht op een paar goeie tieten staat
Haha jij weetquote:Op donderdag 10 december 2020 01:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben jij ook zo iemand als je dames passeert dat je ze aanraakt? Zo van ''ik doe subtiel want moet er langs maar ik raak je express aan op plekken die beetje me2 achtig zijn maar net niet''
ongegeneerd creepen
quote:Op donderdag 10 december 2020 01:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haha jij weet
Lekker man, beetje peren tikken
ja dat snap ik welquote:
Ik wil creepy Joe uithangenquote:Op donderdag 10 december 2020 01:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel
komt wel goed maar nu nog niet
is in het buitenland de horeca ook dicht? Dat zou een oplossing zijn.quote:
Oh ben jij zo eentje die even in mijn billen knijpt als je er langs wiltquote:Op donderdag 10 december 2020 01:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ben jij ook zo iemand als je dames passeert dat je ze aanraakt? Zo van ''ik doe subtiel want moet er langs maar ik raak je express aan op plekken die beetje me2 achtig zijn maar net niet''
ongegeneerd creepen
ja best wel fout maar soms in the heat of the moment gebeurt hetquote:Op donderdag 10 december 2020 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh ben jij zo eentje die even in mijn billen knijpt als je er langs wilt
wat slimquote:Op donderdag 10 december 2020 01:22 schreef Rozevla het volgende:
Wat trouwens ook een mooie techniek is is je biertje op tiet hoogte vasthouden met het grietje waarmee je aan het praten bent.
En dan expres blijven staan zonder te bukken omdat zij kleiner is waardoor ze op der tenen gaat staan en dan zoiezo tegen je aan drukt.
Allemaal uitgedacht
Let volgende keer maar op als je met een gozer staat te praten waar z’n biertje hangt.quote:
Ik duw wel voorzichtig terugquote:Op donderdag 10 december 2020 01:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja best wel fout maar soms in the heat of the moment gebeurt het
de verleidingmaar anders dan hoe mannen het doen
ok zal het waarschijnlijn niet onthouden of miss wel dan denk ik aan wat je gezegd hebtquote:Op donderdag 10 december 2020 01:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Let volgende keer maar op als je met een gozer staat te praten waar z’n biertje hangt.
Althans, je moet wel een paar goeie peren hebben.
Ik heb liever appeltjesquote:Op donderdag 10 december 2020 01:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Let volgende keer maar op als je met een gozer staat te praten waar z’n biertje hangt.
Althans, je moet wel een paar goeie peren hebben.
Je kan ook zeggen dat je oren dicht zitten door de herrie op je werk, komt ze nog dichterbij om tegen je te pratenquote:
je kan haar ook gewoon tegen je aandrukken en zo charmant zijn dat ze op je gaat zitten.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat je oren dicht zitten door de herrie op je werk, komt ze nog dichterbij om tegen je te praten
Of je grijpt der gewoon meteen vol in der tieten.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat je oren dicht zitten door de herrie op je werk, komt ze nog dichterbij om tegen je te praten
quote:Op donderdag 10 december 2020 01:27 schreef devzero het volgende:
Maar goed, dan knijp je even in iemands tiet. En dan?
quote:Op donderdag 10 december 2020 01:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je kan haar ook gewoon tegen je aandrukken en zo charmant zijn dat ze op je gaat zitten.
het kan allemaal
Net zoals een koe bij de horensquote:Op donderdag 10 december 2020 01:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Of je grijpt der gewoon meteen vol in der tieten.
Is ze er maar vanaf
Haal je je lul uit je broek en ga je daar mee flapperen.quote:Op donderdag 10 december 2020 01:27 schreef devzero het volgende:
Maar goed, dan knijp je even in iemands tiet. En dan?
quote:Op donderdag 10 december 2020 01:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haal je je lul uit je broek en ga je daar mee flapperen.
Beter gewoon iets te drinken aanbieden en als een smooth operator de dame mee naar je slaapkamertje mee lokken. Of GHB natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2020 01:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
waarschijnlijk escaleert het
Dat niet doen in de kroegquote:Op donderdag 10 december 2020 01:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haal je je lul uit je broek en ga je daar mee flapperen.
Komt door jouw geile knijp tieten praatquote:Op donderdag 10 december 2020 01:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ok dit gesprek gaat ook de verkeerde kant op
de schuld van @:rozevla
quote:Op donderdag 10 december 2020 01:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter gewoon iets te drinken aanbieden en als een smooth operator de dame mee naar je slaapkamertje mee lokken. Of GHB natuurlijk
nee nee neequote:Op donderdag 10 december 2020 01:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Komt door jouw geile knijp tieten praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |