Ja.quote:
Jij past ook niet maar we doen het er maar mee.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:02 schreef devzero het volgende:
jammer van de TT, past niet zo bij deze reeks
Dat heb ik gemist geloof ikquote:Op donderdag 10 december 2020 00:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nu bij het stuk waar ze de billen van DJMO dik noemt
Nou niet anders dan anders. Ik weet niet of er geveegd is, maar anders zelf even de laatste pagina's van het gesloten topic bekijken. Edit: ik zie dat je dat al aan het doen bent.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Tsja, soury heeft geen problemen om wat feller uit de hoek te komen en DJMO is ook geen katje. Maar ging het er echt zo erg aan toe dan?
snel volposten danquote:Op donderdag 10 december 2020 00:02 schreef devzero het volgende:
jammer van de TT, past niet zo bij deze reeks
Ow kan hoor... Ging behoorlijk snel met posten.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Daar begon het mee volgens mij.
Die had ik ook wel willen zien.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:04 schreef mario390 het volgende:
nu is de roxette story op tv gewezen
maar soms was nu heftig
Niet mij bolken.quote:
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom alleen soury een ban heeftquote:Op donderdag 10 december 2020 00:03 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou niet anders dan anders. Ik weet niet of er geveegd is, maar anders zelf even de laatste pagina's van het gesloten topic bekijken. Edit: ik zie dat je dat al aan het doen bent.
ja leuk is dat liedje hequote:Op donderdag 10 december 2020 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag ze heel vrolijk tebbie nou op je muil zingen
Ik ook niet. Sowieso die ban.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom alleen soury een ban heeft
Tja, ik heb er net ook één gehad door toedoen van een ander.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
We zullen het nooit precies weten.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef m1st1g het volgende:
Wat was nu de druppel ? Of is er een hoop weg gehaald ?
okquote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef X-23 het volgende:
[..]
We zullen het nooit precies weten.
Ziet er nu een beetje uit als een storm in een glas waterquote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef m1st1g het volgende:
hoezo ik? wanneer?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:06 schreef m1st1g het volgende:
nu ben ik de punten kwijt die ik vannacht wilde halen.
@:mario390 jij haalt er nu wel genoeg
nog niks weggehaald volgens mijquote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef m1st1g het volgende:
Ook dat snap ik niet. Soury's gedrag kan een beetje zuigend worden opgevat, maar heb veel erger gezien.quote:
nu is dat waar zij overleden isquote:Op donderdag 10 december 2020 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik ook wel willen zien.
Ja sorry daarvoor. Ik wilde een note zetten bij superduperbadeendje, maar ik maakte een spelfout.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik heb er net ook één gehad door toedoen van een ander.
Ik zag wel grof taalgebruik van iemandquote:Op donderdag 10 december 2020 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook dat snap ik niet. Soury's gedrag kan een beetje zuigend worden opgevat, maar heb veel erger gezien.
Ik ook jaquote:Op donderdag 10 december 2020 00:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook dat snap ik niet. Soury's gedrag kan een beetje zuigend worden opgevat, maar heb veel erger gezien.
Onbegrijpelijk zelfs.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 10 december 2020 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk zelfs.
Dat taalgebruik, dat kan echt echt echt niet.
Het is dat ik als @Nattekat niets meer kan aanpassen in dat topicquote:Op donderdag 10 december 2020 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk zelfs.
ik snap je nietquote:Op donderdag 10 december 2020 00:09 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
We zijn aan het punten lappen voor je
Nee, maar dat wordt door de vingers gezien, omdat.... (vul maar in).quote:Op donderdag 10 december 2020 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk zelfs.
Ik wist hetquote:Op donderdag 10 december 2020 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is dat ik als @:nattekat niets meer kan aanpassen in dat topic
Daar lijkt het nu wel opquote:Op donderdag 10 december 2020 00:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt door de vingers gezien, omdat.... (vul maar in).
Mag t niet hopen. Want dan gewoon faire zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 00:12 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt door de vingers gezien, omdat.... (vul maar in).
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja sorry daarvoor. Ik wilde een note zetten bij superduperbadeendje, maar ik maakte een spelfout.
Wel het leukste wat ik die richard groenendijk ooit heb zien doen.quote:
Had al hongerquote:Op donderdag 10 december 2020 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
Hier hebbie een dikke punt
[ afbeelding ]
Voor jou dan. ...............quote:
Toppuuurrrrrrquote:Op donderdag 10 december 2020 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor jou dan. ...............
Nopequote:Op donderdag 10 december 2020 00:17 schreef chufi het volgende:
Hopen jullie dat de puntentelling hier door gaat?
Jij doet niet mee hequote:Op donderdag 10 december 2020 00:17 schreef chufi het volgende:
Is dat dan niet zo?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:17 schreef chufi het volgende:
lekker hoor!quote:Op donderdag 10 december 2020 00:16 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zitten wel 10 punten in
quote:
waar sta ik dan?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, en jij staat nu #3, vlak achter maily en shiitake
quote:
Broccoli prei champignons spek uitje eieren oude kaas en creme fresh taartquote:Op donderdag 10 december 2020 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je nog over
wat was het trouwens?
En nee het is op.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je nog over
wat was het trouwens?
lekkkkahhhhh!!!!quote:Op donderdag 10 december 2020 00:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Broccoli prei champignons spek uitje eieren oude kaas en creme fresh taart
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:27 schreef mario390 het volgende:
eloy willt 2018 nach duitsland om
zijn story met familie en dood van zijn
partner in en album verwerken
Ja.aa en hij is 2 jaar te laat.quote:
vor wie?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.aa en hij is 2 jaar te laat.
Mij op de sec. bolken.quote:
Eens. En nu ga ik slapen, welterusten!quote:Op donderdag 10 december 2020 00:26 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik zit soms stukkie mee te lezen in dts, vaak wel ff grappig. Dat laatste topic ook ff gescrolld en eens met wat anderen hiero tikken. @:Soury een ban dan @:DJMO ook (en graag een langere die laatste.. pff die zal s ff dr scheur opentrekken als niet-mod.. right pff). Gelijke monniken.. enz.
Iig geen gezeik dat ze weer s gaat slapen of zit ze al weer in een ander topic te janken.
@:murp
Goed excuus. Het zij je vergeven.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:33 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry ... zie geen seconden mobiel
Ja maar DJMO moet nog sponsorlopen dus dan kan dat nietquote:Op donderdag 10 december 2020 00:26 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik zit soms stukkie mee te lezen in dts, vaak wel ff grappig. Dat laatste topic ook ff gescrolld en eens met wat anderen hiero tikken. @:Soury een ban dan @:DJMO ook (en graag een langere die laatste.. pff die zal s ff dr scheur opentrekken als niet-mod.. right pff). Gelijke monniken.. enz.
Iig geen gezeik dat ze weer s gaat slapen of zit ze al weer in een ander topic te janken.
@:murp
quote:
Die had toch al gelopen en niet gelukt?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar DJMO moet nog sponsorlopen dus dan kan dat niet
maar moet nog een keer voor einde jaar ...quote:Op donderdag 10 december 2020 00:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die had toch al gelopen en niet gelukt?
open de dts spel hoorquote:Op donderdag 10 december 2020 00:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan jullie ook echt geen dag alleen laten...
Tja, nog 20 dagen om te plannen dan.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
maar moet nog een keer voor einde jaar ...
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:38 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:38 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nou vooruit nog snel een [ afbeelding ], maar daarna [ afbeelding ]
Ons wel maar een paar anderen nietquote:Op donderdag 10 december 2020 00:38 schreef Nattekat het volgende:
tijd gaat snel ...quote:Op donderdag 10 december 2020 00:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Tja, nog 20 dagen om te plannen dan.
Sorry maar ik heb geen lapo gehadquote:Op donderdag 10 december 2020 00:40 schreef Nattekat het volgende:
En de nummering klopt nog steeds niet
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:40 schreef Nattekat het volgende:
je zoll openen hoorquote:Op donderdag 10 december 2020 00:40 schreef Nattekat het volgende:
Iemand een ban geven ook. Maar laat maar verder.quote:
ja ... latersquote:Op donderdag 10 december 2020 00:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Iemand een ban geven ook. Maar laat maar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |