Jup. En de landing op Mars en de maan.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo willen ze toch de re-entry doen ?
Not sure, het leek wel alsof de bodem van SN8 inderdaad gewoon de grond raakte op de raptor-cam.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:01 schreef beantherio het volgende:
Waren de poten wel op tijd uitgeklapt?
Het was een TOPSHOWquote:Op donderdag 10 december 2020 00:01 schreef Vriezzer het volgende:
Waar hebben we naar zitten kijken?! Geweldig!
Toch denk ik dat dat beter is dan wanneer ze niet op de rem trappenquote:Op donderdag 10 december 2020 00:01 schreef ETA het volgende:
Ik denk niet dat het de beste passagierervaring zal zijn, je valt dus de hele tijd richting de grond, pas op het laatst wordt op de rem getrapt...
Ja!!quote:Op donderdag 10 december 2020 00:01 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Je mist nog wel de belly flop overgang![]()
Nog steeds spotgoedkoop tov ULAquote:Op woensdag 9 december 2020 23:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
The problem is that you eventually run out of other peoples money
Dat is om een normale re-entry te simuleren. Op deze manier heb je een maximaal oppervlak om af te remmen mbv luchtweerstand. Dat is echter wel een uitdaging om te controleren, vandaar die bewegende flaps/vleugels.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:58 schreef northernlight81 het volgende:
Dat was vet om te zien. Apart dat hij horizontaal naar beneden kwam?
En die vuurbal lijkt me ook voor Grosjean te machtig.quote:Op donderdag 10 december 2020 00:01 schreef ETA het volgende:
Ik denk niet dat het de beste passagierervaring zal zijn, je valt dus de hele tijd richting de grond, pas op het laatst wordt op de rem getrapt...
Ik zie dat 1 Raptor onderweg naar beneden al een flameout heeft.quote:
SN9 staat al klaar. Die gaat volgende maand wel vliegenquote:Op donderdag 10 december 2020 00:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoelang moeten we grofweg wachten op SN9? Is dat weken? of echt maanden?
Ja? No kidding ?quote:Op donderdag 10 december 2020 00:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
SN9 staat al klaar. Die gaat volgende maand wel vliegen
Wordt een grote vuurpijl met nieuwjaar!quote:Op donderdag 10 december 2020 00:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
SN9 staat al klaar. Die gaat volgende maand wel vliegen
quote:Op donderdag 10 december 2020 00:03 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik zie dat 1 Raptor onderweg naar beneden al een flameout heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |